Аграрний тиждень. Україна
» » Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" - за один рік зроблено багато!
» » Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" - за один рік зроблено багато!

    Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" - за один рік зроблено багато!


       Агропромисловий комплекс України не страждає від нестачі професійних і громадських об'єднань. В 2007 році їх було вже більше 60, а в деяких галузях навіть декілька, що створювало суттєву конкуренцію.  За таких умов думати про створення нової асоціації, здавалося б, безперспективно. Та саме в цих умовах у вересні 2007 року була заснована, а в грудні цього ж року - зареєстрована Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" (УКАБ). За рік, що минув, УКАБ не лише самоствердилась в агропромисловому середовищі, але і ставить перед собою все більш амбіційні завдання.  Найбільшим визнанням асоціації є не присутність у багатьох офіційних і дорадчих органах виконавчої й законодавчої влад, не увага з боку преси, і навіть не успішна реалізація багатьох проектів, за які вона бралась. Це важливо, бо без цього розраховувати на успіх не доводиться. Та основний критерій актуальності і успішності роботи УКАБ - визнання безпосередніх виробників, представників аграрного бізнесу: коли незнайомі люди виявляються обізнаними з роботою асоціації, уважно за нею стежать і підтримують. Саме це, в першу чергу, надає фахівцям УКАБ сил і натхнення для подальшої роботи. Про свою стратегію розвитку, про сьогодення та плани на майбутнє діляться сьогодні з вами молоді експерти асоціації. Місія. Ми задекларували стратегічні підходи до бізнес-процесів під час створення, налагодження роботи і подальшої діяльності УКАБ. Чітко визначили нашу місію, провели SWOT-аналіз і на основі напрацьованих документів розбудовуємо асоціацію.  Тож місія УКАБ - об'єднати людей, що мають прогресивні погляди на розвиток АПК, вміють досягати успіху навіть у складних умовах, забезпечити необхідний простір для їхнього активного розвитку. Слово "клуб" у назві - це не лише данина моді, яка, як відомо, досить швидко змінюється. Це втілення ідеї, що полягає в об'єднанні однодумців, це розуміння і на людському рівні, і на рівні бізнес-процесів, це взаємне підсилення задля досягнення позитивного результату. Команда. Як відомо, нове - це добре забуте старе. І прислів'я "кадри вирішують все" нині як ніколи набуває нової актуальності. Ми пишаємося командою, яка в нас є - це і колектив УКАБ, і члени асоціації. Глибокі фахові підходи спеціалістів УКАБ до вирішення широкого кола питань забезпечують авторитет УКАБ серед управлінців і представників бізнесу. Проекти. Ми з самого початку не намагались бути нав'язливо-корисними ні для чиновників, ні для членів асоціації, ні до наших партнерів. Але ми чітко і оперативно реагуємо на кожний запит тих, хто повірив у нас і співпрацює з нами. Зважаючи на ситуацію, в якій знаходиться АПК України зараз, роботи, звичайно, більш ніж достатньо. Тому і спектр діяльності УКАБ широкий - від розробки стратегії виставкової діяльності до надання пропозицій з системи оподаткування і державної підтримки, виходу української продукції на ринки ЄС тощо. Інформування. Громадська організація за визначенням не може бути не публічною. І ми приділяємо велику увагу інформуванню всіх зацікавлених через такі інструменти як: - сайт УКАБ www.agribusiness.kiev.ua;   - щотижневий вісник УКАБ; - щомісячний аналітичний звіт УКАБ. Також наші експерти проводять аналітичні дослідження окремих ринків і сфер агробізнесу, зокрема оцінка можливої ринкової вартості сільгоспземель, перспектив виробництва та маркетингу ріпаку, стану ринку молока та молокопродуктів, ринку м'яса та м'ясопродуктів та інші. Безумовно, рік наступний буде досить складним для аграрної галузі України і надмірний оптимізм у таких умовах може виявитись недоречним. УКАБ працює в режимі реального часу, як кажуть, на одному диханні з виробниками. Ми усвідомлюємо рівень проблем, що постали перед галуззю. Та ми також впевнені: на відміну від багатьох інших світових ринків, видатки на продовольство скорочуватимуться в останню чергу. Це означає, що навіть при несприятливий ситуації на фондовому й фінансовому ринках корекція обсягів виробництва сільгосппродукції (або відповідних прогнозів) може вже в другому кварталі 2009 року змінити ціни на світовому ринку в бік підвищення. Тож продукція українського АПК буде затребуваною, як має бути затребуваною і наша з вами спільна робота!                                                                                    


      Підготовлено прес-службою УКАБ   





    Схожі новини
  • Алекс Ліссітса призначений генеральним директором ІМК
  • Імпорт цільномолочної продукції до України поступово знижуватиметься – УКАБ
  • Річна продовольча інфляція в ЄС становила 2,6%, в той час як в Україні ціни знизились на 2,1%
  • Агросектор сприятиме стабілізації української економіки в 2013 році за умови не погіршення рамкових умов роботи
  • Динаміка цін на хліб повинна супроводжуватись соціальною допомогою - УКАБ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" - за один рік зроблено багато!


   Агропромисловий комплекс України не страждає від нестачі професійних і громадських об'єднань. В 2007 році їх було вже більше 60, а в деяких галузях навіть декілька, що створювало суттєву конкуренцію.  За таких умов думати про створення нової асоціації, здавалося б, безперспективно. Та саме в цих умовах у вересні 2007 року була заснована, а в грудні цього ж року - зареєстрована Асоціація "Український клуб аграрного бізнесу" (УКАБ). За рік, що минув, УКАБ не лише самоствердилась в агропромисловому середовищі, але і ставить перед собою все більш амбіційні завдання.  Найбільшим визнанням асоціації є не присутність у багатьох офіційних і дорадчих органах виконавчої й законодавчої влад, не увага з боку преси, і навіть не успішна реалізація багатьох проектів, за які вона бралась. Це важливо, бо без цього розраховувати на успіх не доводиться. Та основний критерій актуальності і успішності роботи УКАБ - визнання безпосередніх виробників, представників аграрного бізнесу: коли незнайомі люди виявляються обізнаними з роботою асоціації, уважно за нею стежать і підтримують. Саме це, в першу чергу, надає фахівцям УКАБ сил і натхнення для подальшої роботи. Про свою стратегію розвитку, про сьогодення та плани на майбутнє діляться сьогодні з вами молоді експерти асоціації. Місія. Ми задекларували стратегічні підходи до бізнес-процесів під час створення, налагодження роботи і подальшої діяльності УКАБ. Чітко визначили нашу місію, провели SWOT-аналіз і на основі напрацьованих документів розбудовуємо асоціацію.  Тож місія УКАБ - об'єднати людей, що мають прогресивні погляди на розвиток АПК, вміють досягати успіху навіть у складних умовах, забезпечити необхідний простір для їхнього активного розвитку. Слово "клуб" у назві - це не лише данина моді, яка, як відомо, досить швидко змінюється. Це втілення ідеї, що полягає в об'єднанні однодумців, це розуміння і на людському рівні, і на рівні бізнес-процесів, це взаємне підсилення задля досягнення позитивного результату. Команда. Як відомо, нове - це добре забуте старе. І прислів'я "кадри вирішують все" нині як ніколи набуває нової актуальності. Ми пишаємося командою, яка в нас є - це і колектив УКАБ, і члени асоціації. Глибокі фахові підходи спеціалістів УКАБ до вирішення широкого кола питань забезпечують авторитет УКАБ серед управлінців і представників бізнесу. Проекти. Ми з самого початку не намагались бути нав'язливо-корисними ні для чиновників, ні для членів асоціації, ні до наших партнерів. Але ми чітко і оперативно реагуємо на кожний запит тих, хто повірив у нас і співпрацює з нами. Зважаючи на ситуацію, в якій знаходиться АПК України зараз, роботи, звичайно, більш ніж достатньо. Тому і спектр діяльності УКАБ широкий - від розробки стратегії виставкової діяльності до надання пропозицій з системи оподаткування і державної підтримки, виходу української продукції на ринки ЄС тощо. Інформування. Громадська організація за визначенням не може бути не публічною. І ми приділяємо велику увагу інформуванню всіх зацікавлених через такі інструменти як: - сайт УКАБ www.agribusiness.kiev.ua;   - щотижневий вісник УКАБ; - щомісячний аналітичний звіт УКАБ. Також наші експерти проводять аналітичні дослідження окремих ринків і сфер агробізнесу, зокрема оцінка можливої ринкової вартості сільгоспземель, перспектив виробництва та маркетингу ріпаку, стану ринку молока та молокопродуктів, ринку м'яса та м'ясопродуктів та інші. Безумовно, рік наступний буде досить складним для аграрної галузі України і надмірний оптимізм у таких умовах може виявитись недоречним. УКАБ працює в режимі реального часу, як кажуть, на одному диханні з виробниками. Ми усвідомлюємо рівень проблем, що постали перед галуззю. Та ми також впевнені: на відміну від багатьох інших світових ринків, видатки на продовольство скорочуватимуться в останню чергу. Це означає, що навіть при несприятливий ситуації на фондовому й фінансовому ринках корекція обсягів виробництва сільгосппродукції (або відповідних прогнозів) може вже в другому кварталі 2009 року змінити ціни на світовому ринку в бік підвищення. Тож продукція українського АПК буде затребуваною, як має бути затребуваною і наша з вами спільна робота!                                                                                    


  Підготовлено прес-службою УКАБ   





Схожі новини
  • Алекс Ліссітса призначений генеральним директором ІМК
  • Імпорт цільномолочної продукції до України поступово знижуватиметься – УКАБ
  • Річна продовольча інфляція в ЄС становила 2,6%, в той час як в Україні ціни знизились на 2,1%
  • Агросектор сприятиме стабілізації української економіки в 2013 році за умови не погіршення рамкових умов роботи
  • Динаміка цін на хліб повинна супроводжуватись соціальною допомогою - УКАБ

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.