Аграрний тиждень. Україна
» » «Кіровець» повертається!
» » «Кіровець» повертається!

    «Кіровець» повертається!



    «Кіровець» повертається! Повертається в Україну. В країну, де близько 7500 тракторів тепер уже далекої давнини серії К-700 та К-701 ще працюють на полях і в промислових підприємствах.

     

     

    «Кіровець» від ЗАТ «Петербурзький тракторний завод» повертається у новому вигляді. Це стосується не лише зміни кольору з жовтого на червоний, а в першу чергу - розширення можливостей використання, покращення конструкції та умов праці. Починаючи з мінімальної потужності 300 к.с. (К-744-Р1), в лінійку потужних енергозасобів агровиробництва впевнено вписалися К-744Р2 (350 к.с.), К-744Р3 (390 к.с.), сягаючи нині до максимальних 430 к.с. (К-744Р4). Причому слід відзначити можливості вибору двигунів у залежності від завдань, що потрібно реалізовувати господарю. Так, якщо це 300 к.с., є варіанти з двигунами ЯМЗ-238НД5 або Cummins 6LTAA8.9. Що ж стосується потужностей 350, 390 та 430 к.с., то вибирати можна між 8481.10 (Тутаївський моторний завод) та Mersedes-Benz OM457LA/E2.

    Щоб було зрозуміліше тим, хто раніше експлуатував або ще використовує трактори модельного ряду К-700/К-701, новий К-744 при всьому зрозумілому для виробника бажанні залишити незмінними попередні вдалі рішення, має свої кардинальні відмінності, зумовлені нестримним розвитком технологій сільськогосподарського виробництва.

    Та про все по порядку.

    По-перше, і чи не найголовніше, - для чого взагалі створювались трактори: сила тяги на крюку. Збільшення експлуатаційної маси К-744 порівняно з К-700/К-701 майже в 1,5 рази до 17 000 кг, подовження колісної бази в 1,2 рази до 3750 мм, шарнірно-з’єднана рама з перерозподілом ваги трактора (в статиці, тобто без навантаження на крюку) у відношенні 60% на передні колеса та 40% на задні, здвоєні колеса рівного діаметру дозволяють створити гарантовану номінальну тягу на крюку 5-7 тонн. В той же час трактори з класичною компоновкою та витікаючим з цього перерозподілом ваги трактору 30% на передні колеса меншого діаметру та 70% на задні колеса більшого діаметру зможуть показати такі тягові показники тільки при збільшенні потужності мінімум на 8-14%. У разі трактора К-744Р1 потужністю 300 к.с. це може бути трактор класичної компоновки потужністю 350 к.с. Але, вибачайте, шановні, у такому разі ніякої мови і бути не може про використання тракторів класичної компоновки з такою потужністю та відповідно їх масою на просапних роботах (що, до речі, й ставиться у головну ваду тракторам з шарнірно-з’єднаною рамою). Та ще й усім зрозуміло, що у двигуна 350 к.с. порівняно з двигуном потужністю 300 к.с. буде вже своя зовсім інша економіка, а точніше сказати в нашому випадку - «не економіка».

    По-друге - практично знову про силу тяги. До чого такі подробиці? Мета одна - дати зрозуміти: що агрегатувати, з чим агрегатувати, щоб отримати відповідь на запитання «Навіщо агрегатувати?»

    Слід зазначити, що всі ці поняття мають свої одиниці виміру. Так, «що агрегатувати» вимірюється в тоннах (тяга на крюку, і попрошу не плутати з к.с., бо поняття потужності для тракторів не дуже підходить), «з чим агрегатувати» – в метрах (ширина захвату), а от «навіщо агрегатувати» – в гривні (можете називати це бізнесом, захопленням, але все рівно в гривні).

    Тож переходимо до «по-третє»: чому саме «Кіровець»? Простота конструкції. Якщо у вас є досвід експлуатації «Кіровців» минулих поколінь, то не такі вже й страшні в коробці зміни передач фрикціони замкнутого типу зі збільшеною кількістю дисків з порошковим напиленням, торцеві ущільнення «плаваючого» типу, шестерні першого та другого режимів зі збільшеним модулем (m=8 замість m=6) та раціональним перерозподілом передаточних чисел, що дозволив краще працювати на другому та третьому робочих діапазонах у межах від 7,6 км/год. до 14,4 км/год. і на транспортних роботах. Що ж до ведучих мостів, то вас не повинно лякати поняття «ноу-спин», що стосується самоблокуючого диференціалу, бо завдяки саме цьому К-744 – неперевершений всюдихід, що дуже важливо для сільськогосподарського трактора при виконанні робіт на ґрунтах із підвищеною вологістю, роботі з великими тяговими зусиллями, що є характерним для наших умов праці. Що ж до рами, то сьогоднішня конструкція дозволяє не тільки забезпечувати мінімальній радіус повороту 7,2 м, а й копіювати поверхні при маневруванні на схилах, нерівностях зі зміною положення передніх і задніх мостів до 35 градусів та відносного повороту завдяки горизонтальному шарніру - до 16 градусів. Кабіна К-744, на жаль, нині відрізняється від космічних апаратів, а от щодо умов роботи оператора відповідає всім необхідним вимогам, включаючи безпечність, герметичність від проникнення пилу, шкідливих речовин, якісну шумо- та віброізоляцію, ефективні системи обігріву та кондиціювання, зменшення рівня сонячної радіації за допомогою використання тонованого скла, хорошу оглядовість, легкість управління.

    Складніша, правда, гідросистема робочого обладнання типу Load Sensing (LS-system), хоча нікого вже не здивуєш п’ятисекційним розподілювачем, аксіально-поршневим насосом максимальною продуктивністю 180 л/хв., який дозволяє регулювати потоки робочої рідини, що подається до приводів гідромоторів робочих органів сільгоспмашин від 5 до 87 л/хв., що в поєднанні з навісною системою IV категорії дозволяє забезпечувати вантажопідйомність на вісі підвісу 8500 кілограмів. Такий насос подає робочу рідину до обладнання тільки за потреби, а це зменшує нераціональні витрати потужності двигуна, збільшує її ресурс. Гідросистема рульового управління, завдяки насос-дозатору фірми Sauer-Danfoss, великих питань в експлуатації не викликає і буде надійною запорукою життю механізатора.

    Таким повертається «Кіровець». До речі, не на порожнє місце. Бо 7500 одиниць техніки під легендарним ім’ям «Кіровець» в Україні – це ще й добре розвинений сервіс, потужна ремонтна база, роками напрацьований досвід експлуатації та репутація простого надійного трактору.

    Тож вітаймо «Кіровець»!

    Сергій КАРАБИЛО,

    начальник управління продажу

    ЗАТ «Петербурзький тракторний завод»,

    директор представництва «Кіровець-Україна»

     

    Вид робіт

    Тип знарядь

    Ширина захвату, м

     

     

    К-744Р1 (300 к.с.)

    К-744Р2 (350 к.с.)

    К-744Р3 (390 к.с.)

    К-744Р4 (430 к.с.)

    Сівба

    Посівний комплекс культиваторного типу

    7 – 9

    8 – 10

    9 – 12

    10 – 13

    Посівний комплекс дискового типу

    8 – 10

    10 – 12

    11 – 14

    12 – 15

    Посівний комплекс комбінованого типу

    6 – 8

    8 – 9

    9 – 11

    10 – 12

    + бункер пневматичного посівного комплексу

     

     

     

     

    Механічна сівалка

    10 – 12

    12 – 14

    13 – 16

    14 – 17

    Боро-нування

    Дворядкова

    8 – 10

    9 – 12

    10 – 13

    11 – 14

    Чотирирядкова

    4 – 6

    5 – 7

    6 – 8

    6 – 9

    Х-подібні звичайні

    5 – 7

    6 – 8

    7 – 9

    7 – 10

    Чизелю-вання

    Глибина обробітку до 45 см

    4 – 6

    4 – 7

    5 – 8

    6 – 8

    Глибина обробітку до 60 см

    3 – 4

    4 – 5

    4 – 6

    5 – 6

    Оранка

    Загінні (глибина обробітку 30-35 мм)

    9 – 10 корпус

    10 – 12 корпус

    11 – 12 корпус

    12 – 14 корпус

    Обертові глибина обробітку 35-40 мм)

    8 – 9 корпус

    9 – 10 корпус

    10 – 11 корпус

    11 – 12 корпус

    Культи-вація

    Лапові (чизельні)

    6 – 9

    7 – 10

    8 – 11

    9 – 13

    Дискові

    9 – 12

    10 – 14

    11 – 16

    12 – 17

    Комбіновані

    5 – 10

    6 – 12

    7 – 13

    8 – 14

    Технологічні можливості*:

    *тільки у разі агрегатування тракторів марки «Кіровець» із сільгоспзнаряддями, що відповідають вищенаведеним критеріям (а не тим, що є в наявності) можна говорити про ефективність реального використання К-744 в конкретних умовах.

     





    Схожі новини
  • Трактори Row-Сrop - від посіву до навантаження
  • Тракторний парк потребує оновлення
  • Тракторний парк потребує оновлення
  • Україна повинна залишатися тракторобудівною державою
  • Техніка ХТЗ: вітчизняне може бути найкращим

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Кіровець» повертається!



«Кіровець» повертається! Повертається в Україну. В країну, де близько 7500 тракторів тепер уже далекої давнини серії К-700 та К-701 ще працюють на полях і в промислових підприємствах.

 

 

«Кіровець» від ЗАТ «Петербурзький тракторний завод» повертається у новому вигляді. Це стосується не лише зміни кольору з жовтого на червоний, а в першу чергу - розширення можливостей використання, покращення конструкції та умов праці. Починаючи з мінімальної потужності 300 к.с. (К-744-Р1), в лінійку потужних енергозасобів агровиробництва впевнено вписалися К-744Р2 (350 к.с.), К-744Р3 (390 к.с.), сягаючи нині до максимальних 430 к.с. (К-744Р4). Причому слід відзначити можливості вибору двигунів у залежності від завдань, що потрібно реалізовувати господарю. Так, якщо це 300 к.с., є варіанти з двигунами ЯМЗ-238НД5 або Cummins 6LTAA8.9. Що ж стосується потужностей 350, 390 та 430 к.с., то вибирати можна між 8481.10 (Тутаївський моторний завод) та Mersedes-Benz OM457LA/E2.

Щоб було зрозуміліше тим, хто раніше експлуатував або ще використовує трактори модельного ряду К-700/К-701, новий К-744 при всьому зрозумілому для виробника бажанні залишити незмінними попередні вдалі рішення, має свої кардинальні відмінності, зумовлені нестримним розвитком технологій сільськогосподарського виробництва.

Та про все по порядку.

По-перше, і чи не найголовніше, - для чого взагалі створювались трактори: сила тяги на крюку. Збільшення експлуатаційної маси К-744 порівняно з К-700/К-701 майже в 1,5 рази до 17 000 кг, подовження колісної бази в 1,2 рази до 3750 мм, шарнірно-з’єднана рама з перерозподілом ваги трактора (в статиці, тобто без навантаження на крюку) у відношенні 60% на передні колеса та 40% на задні, здвоєні колеса рівного діаметру дозволяють створити гарантовану номінальну тягу на крюку 5-7 тонн. В той же час трактори з класичною компоновкою та витікаючим з цього перерозподілом ваги трактору 30% на передні колеса меншого діаметру та 70% на задні колеса більшого діаметру зможуть показати такі тягові показники тільки при збільшенні потужності мінімум на 8-14%. У разі трактора К-744Р1 потужністю 300 к.с. це може бути трактор класичної компоновки потужністю 350 к.с. Але, вибачайте, шановні, у такому разі ніякої мови і бути не може про використання тракторів класичної компоновки з такою потужністю та відповідно їх масою на просапних роботах (що, до речі, й ставиться у головну ваду тракторам з шарнірно-з’єднаною рамою). Та ще й усім зрозуміло, що у двигуна 350 к.с. порівняно з двигуном потужністю 300 к.с. буде вже своя зовсім інша економіка, а точніше сказати в нашому випадку - «не економіка».

По-друге - практично знову про силу тяги. До чого такі подробиці? Мета одна - дати зрозуміти: що агрегатувати, з чим агрегатувати, щоб отримати відповідь на запитання «Навіщо агрегатувати?»

Слід зазначити, що всі ці поняття мають свої одиниці виміру. Так, «що агрегатувати» вимірюється в тоннах (тяга на крюку, і попрошу не плутати з к.с., бо поняття потужності для тракторів не дуже підходить), «з чим агрегатувати» – в метрах (ширина захвату), а от «навіщо агрегатувати» – в гривні (можете називати це бізнесом, захопленням, але все рівно в гривні).

Тож переходимо до «по-третє»: чому саме «Кіровець»? Простота конструкції. Якщо у вас є досвід експлуатації «Кіровців» минулих поколінь, то не такі вже й страшні в коробці зміни передач фрикціони замкнутого типу зі збільшеною кількістю дисків з порошковим напиленням, торцеві ущільнення «плаваючого» типу, шестерні першого та другого режимів зі збільшеним модулем (m=8 замість m=6) та раціональним перерозподілом передаточних чисел, що дозволив краще працювати на другому та третьому робочих діапазонах у межах від 7,6 км/год. до 14,4 км/год. і на транспортних роботах. Що ж до ведучих мостів, то вас не повинно лякати поняття «ноу-спин», що стосується самоблокуючого диференціалу, бо завдяки саме цьому К-744 – неперевершений всюдихід, що дуже важливо для сільськогосподарського трактора при виконанні робіт на ґрунтах із підвищеною вологістю, роботі з великими тяговими зусиллями, що є характерним для наших умов праці. Що ж до рами, то сьогоднішня конструкція дозволяє не тільки забезпечувати мінімальній радіус повороту 7,2 м, а й копіювати поверхні при маневруванні на схилах, нерівностях зі зміною положення передніх і задніх мостів до 35 градусів та відносного повороту завдяки горизонтальному шарніру - до 16 градусів. Кабіна К-744, на жаль, нині відрізняється від космічних апаратів, а от щодо умов роботи оператора відповідає всім необхідним вимогам, включаючи безпечність, герметичність від проникнення пилу, шкідливих речовин, якісну шумо- та віброізоляцію, ефективні системи обігріву та кондиціювання, зменшення рівня сонячної радіації за допомогою використання тонованого скла, хорошу оглядовість, легкість управління.

Складніша, правда, гідросистема робочого обладнання типу Load Sensing (LS-system), хоча нікого вже не здивуєш п’ятисекційним розподілювачем, аксіально-поршневим насосом максимальною продуктивністю 180 л/хв., який дозволяє регулювати потоки робочої рідини, що подається до приводів гідромоторів робочих органів сільгоспмашин від 5 до 87 л/хв., що в поєднанні з навісною системою IV категорії дозволяє забезпечувати вантажопідйомність на вісі підвісу 8500 кілограмів. Такий насос подає робочу рідину до обладнання тільки за потреби, а це зменшує нераціональні витрати потужності двигуна, збільшує її ресурс. Гідросистема рульового управління, завдяки насос-дозатору фірми Sauer-Danfoss, великих питань в експлуатації не викликає і буде надійною запорукою життю механізатора.

Таким повертається «Кіровець». До речі, не на порожнє місце. Бо 7500 одиниць техніки під легендарним ім’ям «Кіровець» в Україні – це ще й добре розвинений сервіс, потужна ремонтна база, роками напрацьований досвід експлуатації та репутація простого надійного трактору.

Тож вітаймо «Кіровець»!

Сергій КАРАБИЛО,

начальник управління продажу

ЗАТ «Петербурзький тракторний завод»,

директор представництва «Кіровець-Україна»

 

Вид робіт

Тип знарядь

Ширина захвату, м

 

 

К-744Р1 (300 к.с.)

К-744Р2 (350 к.с.)

К-744Р3 (390 к.с.)

К-744Р4 (430 к.с.)

Сівба

Посівний комплекс культиваторного типу

7 – 9

8 – 10

9 – 12

10 – 13

Посівний комплекс дискового типу

8 – 10

10 – 12

11 – 14

12 – 15

Посівний комплекс комбінованого типу

6 – 8

8 – 9

9 – 11

10 – 12

+ бункер пневматичного посівного комплексу

 

 

 

 

Механічна сівалка

10 – 12

12 – 14

13 – 16

14 – 17

Боро-нування

Дворядкова

8 – 10

9 – 12

10 – 13

11 – 14

Чотирирядкова

4 – 6

5 – 7

6 – 8

6 – 9

Х-подібні звичайні

5 – 7

6 – 8

7 – 9

7 – 10

Чизелю-вання

Глибина обробітку до 45 см

4 – 6

4 – 7

5 – 8

6 – 8

Глибина обробітку до 60 см

3 – 4

4 – 5

4 – 6

5 – 6

Оранка

Загінні (глибина обробітку 30-35 мм)

9 – 10 корпус

10 – 12 корпус

11 – 12 корпус

12 – 14 корпус

Обертові глибина обробітку 35-40 мм)

8 – 9 корпус

9 – 10 корпус

10 – 11 корпус

11 – 12 корпус

Культи-вація

Лапові (чизельні)

6 – 9

7 – 10

8 – 11

9 – 13

Дискові

9 – 12

10 – 14

11 – 16

12 – 17

Комбіновані

5 – 10

6 – 12

7 – 13

8 – 14

Технологічні можливості*:

*тільки у разі агрегатування тракторів марки «Кіровець» із сільгоспзнаряддями, що відповідають вищенаведеним критеріям (а не тим, що є в наявності) можна говорити про ефективність реального використання К-744 в конкретних умовах.

 





Схожі новини
  • Трактори Row-Сrop - від посіву до навантаження
  • Тракторний парк потребує оновлення
  • Тракторний парк потребує оновлення
  • Україна повинна залишатися тракторобудівною державою
  • Техніка ХТЗ: вітчизняне може бути найкращим

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.