Аграрний тиждень. Україна
» » «Сирний» скандал з Росією не вплинув на довіру українського споживача
» » «Сирний» скандал з Росією не вплинув на довіру українського споживача

    «Сирний» скандал з Росією не вплинув на довіру українського споживача


    Українські жінки довіряють якості вітчизняного сиру. Про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією AgriSurvey асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) у рамках проекту «Портрет українського споживача: чому я купую сир» напередодні 8 березня.
    Незважаючи на нещодавній «сирний» скандал із Росією, довіра до вітчизняного твердого сиру залишається на високому рівні. «Результати нашого опитування показують, що в українського сиру імідж не лише смачного, а й корисного продукту як для дорослих, так і для дітей. А ще респондентки вважають сир «зручним» продуктом, адже приготування бутерброду з сиром потребує зовсім небагато часу», - стверджує директор агенції AgriSurvey Тарас Гагалюк. За словами експерта, українки більше не купують один і той самий сорт сиру, до якого звикли, а все частіше пробують нові вітчизняні сорти.

    Дослідження в рамках проекту «Портрет українського споживача» відкрило ще декілька цікавих вподобань прекрасної половини суспільства у споживанні сиру. Серед інших важливих показників респондентки відзначають жирність продукту. «Всупереч прагненню тримати себе в формі і бажанню схуднути, перевага віддається сирам із більшим вмістом жиру. Такий вибір українки пояснюють просто: «так смачніше», - стверджує менеджер агенції AgriSurvey Олександра Крот. За даними дослідження, близько 60% респондентів надають перевагу сиру з високою жирністю, і лише 10% - із низькою.

    Крім цього, як показує опитування українських жінок, близько 80% віддають перевагу крупнопористому сиру. Таке споживацьке вподобання зумовлене зовсім не уявленнями про «голландське» чи «швейцарське» походження цього продукту. Ця характеристика продукту, на думку респонденток, свідчить про дотримання технологій під час виробництва твердих сирів.

    Довідка: Дослідження «Портрет українського споживача: чому я купую сир» спрямоване на розкриття глибинної мотивації споживачів твердого сиру купувати даний продукт. В ході дослідження були опитані жінки віком від 25 до 55 років з різних регіонів України. Така вибірка обумовлена тим, що в українських домогосподарствах саме жінки закуповують харчові продукти. Дослідження проведене за підтримки ТМ «Добряна».





    Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Українські споживачі твердого сиру все більше звертають увагу на склад продукту
  • У Росії визнали, що вже 55 зразків українського сиру відповідають вимогам
  • У Росспоживнагляді пообіцяли "не тягнути" з експертизою українського сиру
  • Український кисломолочний сир успішно здав тест на якість

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Сирний» скандал з Росією не вплинув на довіру українського споживача


Українські жінки довіряють якості вітчизняного сиру. Про це свідчать результати дослідження, проведеного агенцією AgriSurvey асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» (УКАБ) у рамках проекту «Портрет українського споживача: чому я купую сир» напередодні 8 березня.
Незважаючи на нещодавній «сирний» скандал із Росією, довіра до вітчизняного твердого сиру залишається на високому рівні. «Результати нашого опитування показують, що в українського сиру імідж не лише смачного, а й корисного продукту як для дорослих, так і для дітей. А ще респондентки вважають сир «зручним» продуктом, адже приготування бутерброду з сиром потребує зовсім небагато часу», - стверджує директор агенції AgriSurvey Тарас Гагалюк. За словами експерта, українки більше не купують один і той самий сорт сиру, до якого звикли, а все частіше пробують нові вітчизняні сорти.

Дослідження в рамках проекту «Портрет українського споживача» відкрило ще декілька цікавих вподобань прекрасної половини суспільства у споживанні сиру. Серед інших важливих показників респондентки відзначають жирність продукту. «Всупереч прагненню тримати себе в формі і бажанню схуднути, перевага віддається сирам із більшим вмістом жиру. Такий вибір українки пояснюють просто: «так смачніше», - стверджує менеджер агенції AgriSurvey Олександра Крот. За даними дослідження, близько 60% респондентів надають перевагу сиру з високою жирністю, і лише 10% - із низькою.

Крім цього, як показує опитування українських жінок, близько 80% віддають перевагу крупнопористому сиру. Таке споживацьке вподобання зумовлене зовсім не уявленнями про «голландське» чи «швейцарське» походження цього продукту. Ця характеристика продукту, на думку респонденток, свідчить про дотримання технологій під час виробництва твердих сирів.

Довідка: Дослідження «Портрет українського споживача: чому я купую сир» спрямоване на розкриття глибинної мотивації споживачів твердого сиру купувати даний продукт. В ході дослідження були опитані жінки віком від 25 до 55 років з різних регіонів України. Така вибірка обумовлена тим, що в українських домогосподарствах саме жінки закуповують харчові продукти. Дослідження проведене за підтримки ТМ «Добряна».





Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Українські споживачі твердого сиру все більше звертають увагу на склад продукту
  • У Росії визнали, що вже 55 зразків українського сиру відповідають вимогам
  • У Росспоживнагляді пообіцяли "не тягнути" з експертизою українського сиру
  • Український кисломолочний сир успішно здав тест на якість

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.