Британське дослідження показало, що через кілька десятиліть знаменитий сир із пліснявою може повністю зникнути з магазинів через зниження попиту, передає Кореспондент з посиланням на Kedem.
Зараз сири з пліснявою, зокрема знаменитий Стілтон купують люди середнього віку та пенсіонери. У віковій групі до 45 років споживання сирів з пліснявою за 2 роки скоротилося на 18%, а ті, кому зараз 25 років і менше, практично ніколи не купують Стілтон та інші сири з пліснявою.
В інших країнах аналогічного дослідження не проводилося, але, за деякими даними, скрізь спостерігається зниження інтересу до сирів із пліснявою. Сучасні покупці панічно бояться плісняви, зазначають дослідники.
Британські виробники Стілтону, що зберігають і передають рецепт цього сиру протягом 300 років, запустили рекламну кампанію SOS (Save Our Stilton), у рамках якої будуть проводити презентації і розповідати молоді про властивості та історію цього продукту.
Нагадаємо, що раніше у Грін-Беї, штат Вісконсін, відбулася виставка сирів, на якій були вибрані найкращі зразки цього продукту, що виготовляються на території США.
Подальший розвиток АПК потребує створення інноваційних технологій виробництва, післязбиральної обробки та зберігання
Докладніше