Британське дослідження показало, що через кілька десятиліть знаменитий сир із пліснявою може повністю зникнути з магазинів через зниження попиту, передає Кореспондент з посиланням на Kedem.
Зараз сири з пліснявою, зокрема знаменитий Стілтон купують люди середнього віку та пенсіонери. У віковій групі до 45 років споживання сирів з пліснявою за 2 роки скоротилося на 18%, а ті, кому зараз 25 років і менше, практично ніколи не купують Стілтон та інші сири з пліснявою.
В інших країнах аналогічного дослідження не проводилося, але, за деякими даними, скрізь спостерігається зниження інтересу до сирів із пліснявою. Сучасні покупці панічно бояться плісняви, зазначають дослідники.
Британські виробники Стілтону, що зберігають і передають рецепт цього сиру протягом 300 років, запустили рекламну кампанію SOS (Save Our Stilton), у рамках якої будуть проводити презентації і розповідати молоді про властивості та історію цього продукту.
Нагадаємо, що раніше у Грін-Беї, штат Вісконсін, відбулася виставка сирів, на якій були вибрані найкращі зразки цього продукту, що виготовляються на території США.