Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Україна має змінити структуру експорту сільгосппродукції — експерт
АТУ»Новини»Україна має змінити структуру експорту сільгосппродукції — експерт

    Україна має змінити структуру експорту сільгосппродукції — експерт


    Зростання експорту сировинної сільськогосподарської продукції несе певні загрози, оскільки ми вивозимо в основному товари з низькою доданою вартістю. Натомість, значно вигідніше експортувати продукцію переробки. Про це під час прес-конференції за підсумками розвитку агропромислового комплексу з початку року розповів начальник відділу агропромислового комплексу ДП «Держзовнішінформ» Олександр Одосій.

    За словами експерта, експортуючи пшеницю за 250 доларів ми втрачаємо певні вигоди, які можемо отримати від експорту борошна, кондитерських виробів. Проаналізувавши вартість експортних товарів, фахівці прийшли до висновку, що вартість пшениці середньозважена за останні роки в загальній структурі експорту є досить низькою, тоді як молокопродукти, м'ясо продавати вигідніше.

    «Середньозважена митна вартість м’яса минулого року складала понад 1600 доларів за тонну. Тому потрібен правильно розставляти пріоритети, дивитися куди ми рухаємося з урахуванням далекої перспективи, що буде через 5–10 років», — наголосив Одосій.

    Певні можливості і перспективи дає саме розвиток переробних галузей, як кондитерська, борошномельна, молочна, м’ясопереробна. Вони дозволяють створювати робочі місця та й додана вартість буде значно вищою, ніж у випадку експорту сировини, додав експерт.





    Схожі новини
  • Українські харчі у світі цінують
  • Сільське господарство України може щодня втрачати 5,5 млн. доларів
  • Сільськогосподарський сезон починається зі збитків – експерт
  • У 2012 році обсяги експорту продукції харчування зросли майже на 26%
  • За 8 місяців частка АПК у загальному експорті України становила 25%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна має змінити структуру експорту сільгосппродукції — експерт

11 листопад, Розділ Новини, переглядів 2 938

Зростання експорту сировинної сільськогосподарської продукції несе певні загрози, оскільки ми вивозимо в основному товари з низькою доданою вартістю. Натомість, значно вигідніше експортувати продукцію переробки. Про це під час прес-конференції за підсумками розвитку агропромислового комплексу з початку року розповів начальник відділу агропромислового комплексу ДП «Держзовнішінформ» Олександр Одосій.

За словами експерта, експортуючи пшеницю за 250 доларів ми втрачаємо певні вигоди, які можемо отримати від експорту борошна, кондитерських виробів. Проаналізувавши вартість експортних товарів, фахівці прийшли до висновку, що вартість пшениці середньозважена за останні роки в загальній структурі експорту є досить низькою, тоді як молокопродукти, м'ясо продавати вигідніше.

«Середньозважена митна вартість м’яса минулого року складала понад 1600 доларів за тонну. Тому потрібен правильно розставляти пріоритети, дивитися куди ми рухаємося з урахуванням далекої перспективи, що буде через 5–10 років», — наголосив Одосій.

Певні можливості і перспективи дає саме розвиток переробних галузей, як кондитерська, борошномельна, молочна, м’ясопереробна. Вони дозволяють створювати робочі місця та й додана вартість буде значно вищою, ніж у випадку експорту сировини, додав експерт.





Схожі новини
  • Українські харчі у світі цінують
  • Сільське господарство України може щодня втрачати 5,5 млн. доларів
  • Сільськогосподарський сезон починається зі збитків – експерт
  • У 2012 році обсяги експорту продукції харчування зросли майже на 26%
  • За 8 місяців частка АПК у загальному експорті України становила 25%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.