Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла
АТУ»Новини»Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла

    Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла


    Агенція AgriSurvey, асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” та “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.
    Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), «Райз» (23%) та «Амако» (13% згадувань респондентами).
    У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.
    Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв.





    Схожі новини
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
  • Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла

15 січень, Розділ Новини, переглядів 4 717

Агенція AgriSurvey, асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” та “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.
Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), «Райз» (23%) та «Амако» (13% згадувань респондентами).
У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.
Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв.





Схожі новини
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
  • Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.