Аграрний тиждень. Україна
» » Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла
» » Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла

    Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла


    Агенція AgriSurvey, асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” та “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.
    Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), «Райз» (23%) та «Амако» (13% згадувань респондентами).
    У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.
    Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв.





    Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази
  • Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Конкуренція на ринку агрохімічної продукції зросла


Агенція AgriSurvey, асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” та “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.
Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), «Райз» (23%) та «Амако» (13% згадувань респондентами).
У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.
Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв.





Схожі новини
  • Ситуація в агросекторі - несприятлива
  • Відомі переможці конкурсу «АГРОБРЕНД-2013»!
  • Агробренд України: американці на заході, швейцарці на сході
  • Agroton у першому кварталі збільшив чистий прибуток в 2,5 рази
  • Концентрація ринку засобів захисту рослин зростає

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.