Агенція AgriSurvey, асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” та “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок” в рамках щорічного конкурсу “Агробренд” провели традиційне опитування аграріїв з метою визначення найуспішніших брендів серед постачальників ресурсів сільськогосподарського виробництва. Попередні результати, отримані в окремих регіонах, свідчать про те, що конкуренція за вподобання аграріїв з боку ресурсних компаній зросла.
Попередні результати опитування аграріїв у південних областях України вказують на те, що найпопулярнішим виробником насіння в регіоні є компанія Pioneer, яку згадали 35% респондентів. Друге місце посідає компанія Syngenta (30%), а третє – компанія Monsanto (20%). У номінації «Краща компанія-дилер у сфері ресурсного забезпечення» в південному регіоні лідерами є компанії «Ерідон» (37%), «Райз» (23%) та «Амако» (13% згадувань респондентами).
У номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» рівну кількість голосів (по 32%) отримали компанії Bayer та Syngenta. Друге та третє місця посідають компанії BASF (11%) та DuPont (9%). Для порівняння, минулого року першу трійку у номінації «Кращий виробник агрохімічної продукції» в південних регіонах очолили бренди Syngenta (34%), Bayer (33%) та BASF (14%). «Такий результат свідчить про зростання конкуренції між ресурсними брендами за впізнаваність з боку аграріїв, оскільки вподобання сільгоспвиробників стали більш «розпорошеними» у порівнянні з минулим роком», – стверджує Ганна Квіт, координатор соціологічних і маркетингових досліджень агенції AgriSurvey.
Як і минулого року, серед виробників сільськогосподарської техніки у південних областях найпопулярнішою є компанія John Deere, яку згадали 36% аграріїв. Друге місце посідає Мінський тракторний завод (21%), на третьому – компанія Claas (17%), а замикає четвірку лідерів компанія Case New Holland, бренди якої отримали підтримку 12% аграріїв.