У січні 2014 року залізниці України навантажили понад 43,9 тис. зерновозів,у яких перевезли 2,8 млн. тонн зернових вантажів, що на 19,8% більше від аналогічного періоду минулого року. Обсяги навантаження зерна зросли на 23% до 39,1 тис. вагонів (2,5 млн. тонн). Про це повідомили в Головному управлінні перевезень Укрзалізниці. В січні на залізницях України щодобово вантажилося 1417 вагонів із зерновими вантажами, що на 234 вагони більше,ніж у січні 2013 року, з яких 1262 вагони із зерном. Зокрема, на експорт у порти навантажено на 26,9% більше вагонів із зерном – 35,781 тис. (2,3 млн. тонн зерна). Усі залізниці вантажили зерна більше, ніж у січні 2013 року. Перевиконали план навантаження зерна Придніпровська – на 18,8%, Донецька – на 27,6%, Південна – на 4% та Південно-Західна залізниця – на 8,7%. Загальний обіг зерновоза за січень 2014 року становив 8,76 доби, що більше проти аналогічного періоду 2013 року на 0,84 доби. Усі інші складові обігу поліпшено – обіг навантаженого вагона зменшено на 0,25 доби, обіг місцевого – на 0,21 доби, транзитного – на 0,56 доби. Навантаження зменшилося у святкові та вихідні дні через відсутність замовлень з боку зернотрейдерів та інших вантажовласників і неритмічний підхід суден. Тепер залізничники очікують ажіотажного попиту на зерновози та вимог замовників задовольнити замовлення в оперативному режимі. Проте через обмежені можливості портів та елеваторів із навантаження-вивантаження такий підхід значно ускладнює логістику перевезень. На роботу портів у січні також вплинули погодні умови. Крім того, досить часто узгоджені та прийняті плани не відповідають переробним спроможностям партнерів залізниці по навантаженню та вивантаженню.