Аграрний тиждень. Україна
» » ПРЕС-РЕЛІЗ За результатами засідання Ради Аграрного союзу України (АСУ) від 14 березня 2014 року
» » ПРЕС-РЕЛІЗ За результатами засідання Ради Аграрного союзу України (АСУ) від 14 березня 2014 року

    ПРЕС-РЕЛІЗ За результатами засідання Ради Аграрного союзу України (АСУ) від 14 березня 2014 року



    На порядку денному розглядалися питання щодо поточної ситуації в АПК України,
    підготовки до звітно-виборчого З`їзду Агарного союзу України (АСУ) та
    проведення
    ІІІ Всеукраїнського аграрного форуму.
    Голова АСУ відзначив грамотами активістів та привітав працівників СВК
    "Батьківщина" Полтавської області з 85-річним ювілеєм створення
    господарства.

    На засіданні Ради АСУ був присутній
    Міністр аграрної політики та продовольства УкраїниІгор Швайка,члени Ради
    Аграрного союзу України,члени Ревізійної комісіїтакерівники
    регіональних сільськогосподарських осередків.

     

    Рада Аграрного Союзу Українивисунула низку вимог до
    Мінагрополітики щодо вирішення першочергових проблемних питань, які сьогодні
    стоять перед вітчизняними аграріями,також була озвучена проблема
    реєстрації прав оренди на землю таліквідаціютехогляду
    сільгосптехніки.

     

    Міністр підтримав вимогу аграріїв щодо ліквідації технічного огляду
    сільськогосподарської техніки. "Це абсолютно зайва, штучно створена
    процедура у дозвільній системі, яка є додатковим обтяженням для
    сільгосптоваровиробників і механізмом стягнення з них незаконних платежів. Тим
    більше, що здійснюваний техогляд в жодному разі не впливає на рівень технічної
    безпеки та стан сільгосптехніки". Він також додав, що у цьому контексті
    достатньо ведення повного реєстру сільськогосподарської техніки та
    добровільного декларування у ньому виробниками власного обладнання.

     

    Зокрема, заявнику буде надаватись можливість за власним бажанням обрати зручну для нього
    форму запиту на отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну
    ділянку, а також спосіб отримання такого документу: дистанційно в електронній
    формі за допомогою Інтернет-сервісів, за допомогою послуг Укрпошти тощо.
    "Крім цього, ми ліквідуємо систему посередницьких комерційних структур,
    які займаються вирішенням різного роду земельних питань за кошти аграріїв. Всі
    процедурні моменти мають здійснюватись безпосередньо Держземагентством", -
    додав Швайка.

    Основним джерелом фінансування села все ж залишаються кредитні ресурси банківських
    установ. На жаль, через високі відсоткові ставки вони залишаються недоступними
    для більшості селян.Голова АСУ Г.Новіков наголосив, що керівництву
    Мінагрополітики вкрай важливо провести конструктивний діалог з представниками
    банківських установ івирішити
    питання, щодо забезпечення селян доступними кредитами шляхом компенсації
    кредитних ставок. «
    Національний банк України при рефінансуванні повинен
    надати пріоритет банкам, які здійснюють кредитування селян», - зазначив він.

    За оцінками експертів, вартість проведення посівної кампанії підвищилася на
    25-30%,насамперед за рахунок
    ПММ
    (пально-мастильних
    матеріалів). В цьому році наряду з традиційним подорожчанням ПММ під час
    весняно-польових робіт, суттєвим чинникомїх зростання стала девальвація
    вітчизняної грошової одиниці.


     


    Після
    чисельних звернень Аграрного Союзу України разом з іншими аграрними
    асоціаціями,нормалізувалася ситуація
    на ринку мінеральних добрив
    . Сьогодні аміачну селітру реалізують за ціною
    3000-3350 грн/тонну. Нестача мінеральних добрив на вітчизняному ринку
    компенсується за рахунок надходжень продукції по імпорту.


     


    На думкуекспертів Аграрного союзу України,
    загрозливим для аграріїв є не сам факт підвищення цін на ресурси (окільки
    паралельно відбувається підвищення цін на вироблену продукцію (зерно, соняшник,
    ріпак тощо), а коливання курсу на валютному ринку. Адже, сьогодні
    товаровиробники закуповують окремі ресурси за вищими цінами, а після зниження
    вартості долара і стабілізації валютного курсу, вироблену продукцію урожаю 2014
    року прийдеться реалізувати за цінами що не відшкодують понесених витрат.


    Незважаючи
    на численні звернення Аграрного Союзу України в різні інстанції, надзвичайно
    гостроюзалишається проблема
    реєстрації договорів оренди земельних паїв
    , яка не вирішується, а все
    більше ускладнюється. Така ситуація спонукає господарників відмовлятись від
    обробітку земельних паїв, щоб не попасти під прес адміністративних органів та
    податківців. Це призведе до того, що значні площі орних земель будуть вилучені
    з обороту, зменшиться виробництво продукції сільського господарства, що викличе
    серйозне незадоволення та справедливу критику селян. АСУ вносив пропозицію –
    перенести вирішення цих питань (хоча б тимчасово) на рівень сільських і
    селищних рад, однак ця пропозиція не була підтримана.


    Аграрний
    союз України підтримує намір Мінагрополітики ввести порядок декларування
    розроблених проектів сівозмін відповідно до Постанови Кабінету Міністрів
    України №164 від 11 лютого 2010 р. «Про затвердження нормативів співвідношення
    культур у сівозмінах в різних природно-сільськогосподарських регіонах»,але проекти землеустрою повинні
    розроблятися не на територію господарюючого суб`єкта, а на територію
    адміністративної одиниці.


    «За умов мінімізації програм підтримки села, суттєвого зниження цін реалізації продукції
    і в результаті збільшення збитковості галузі, збереження існуючих
    систем оподаткування – єдиний чинник, який може стримати галузь від розвалу» -
    констатував Голова АСУ Геннадій Новіков.


     

     

     

    ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ 
    до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
     












    Чинне
    законодавство



    Пропозиції
    АСУ



     


    Стаття 3. Засади державної реєстрації прав 
     1. Державна реєстрація прав  є обов'язковою. Інформація  про права на нерухоме  майно та їх  обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

    2. Держава гарантує  достовірність  зареєстрованих прав на нерухоме майно та їх обтяжень.


    3. Права
    на нерухоме майно та їх  обтяження, які підлягають державній  реєстрації відповідно до  цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.


    4. Права  на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим  Законом, визнаються дійсними  у разі відсутності їх державної  реєстрації, передбаченої цим Законом, затаких умов:  якщо реєстрація прав та їх  обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або  якщо на  момент виникнення прав
    та їх обтяжень  діяло  законодавство, що не  передбачало обов'язкової  реєстрації таких  прав та їх обтяжень.


    5. Державна реєстрація прав є  публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який  зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх  обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.  Державна реєстрація прав  власності, реєстрація яких роведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, під час вчинення нотаріальної дії  з нерухомим майном,  об'єктом незавершеного будівництва  проводиться нотаріусом, яким вчиняється  така дія.


    Державна реєстрація  прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим  майном, об'єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким  вчинено таку дію.


    6. Будь-які  правочини щодо нерухомого  майна (відчуження,  управління, іпотека тощо) вчиняються, якщо право власності чи інше речове право на таке майно зареєстровано згідно з
    вимогами цього Закону, крім випадків,  передбачених частиною четвертою  цієї  статті та  статтею 4-1 цього Закону.


    7. Державна реєстрація права власності та  інших речових прав проводиться за місцем  розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на  якій діє відповідний
    орган державної реєстрації прав, крім  випадків, установлених абзацами  другим і третім частини п'ятої цієї статті.  Державна реєстрація обтяжень  речових прав проводиться  незалежно від місця  розташування об'єкта нерухомого  майна. 
    Стаття 9. Державний реєстратор прав на нерухоме майно 
     1. Державним реєстратором може бути громадянин  України, який має вищу юридичну
    освіту, стаж юридичної роботи  не менш як два  роки. У випадку, передбаченому цим Законом, державним реєстратором є нотаріус  як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора  прав на нерухоме майно. 
     Державний реєстратор  є державним службовцем, крім  випадку, коли державним реєстратором є нотаріус як спеціальний суб'єкт.

     


    Стаття 15. Порядок проведення державної реєстрації прав та їх  обтяжень
     12. Датою і часом державної  реєстрації прав та їх  обтяжень  вважається дата і час реєстрації відповідної заяви.

     



     


    Стаття 3. Засади державної реєстрації прав 
     1. Державна реєстрація прав є  обов'язковою. Інформація про права
    на нерухоме майно  та їх обтяження підлягає внесенню до Державного
    реєстру прав. 
     2. Держава гарантує  достовірність  зареєстрованих прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

    3. Права  на нерухоме майно та їх  обтяження, які підлягають державній  реєстрації відповідно до  цього Закону, виникають з моменту реєстрації заяви  органом місцевого самоврядування.


    4. Права  на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим 
     Законом, визнаються дійсними  у разі відсутності їх державної  реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов:  якщо реєстрація прав та їх
    обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на  момент виникнення прав  та їх обтяжень  діяло  законодавство, що не  передбачало обов'язкової  реєстрації таких прав та їх обтяжень.

    5. Державна реєстрація прав є  публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який  зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх  обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.  Державна реєстрація прав  власності, реєстрація яких проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, під час вчинення нотаріальної дії  з нерухомим майном,  об'єктом незавершеного будівництва  проводиться нотаріусом, яким вчиняється така дія.

    Державна реєстрація  прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим  майном, об'єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким  вчинено таку дію.


    6. Будь-які  правочини щодо нерухомого  майна (відчуження, управління, іпотека тощо) вчиняються, якщо право власності чи інше речове право на таке майно зареєстровано згідно з
    вимогами цього Закону, крім випадків,  передбачених частиною четвертою  цієї статті та статтею 4-1 цього Закону.


    7. Державна реєстрація права власності та  інших речових прав проводиться за місцем
    розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на  якій діє відповідний
    орган державної реєстрації прав за поданням органу місцевого  самоврядування, крім випадків,
    установлених абзацами другим і третім частини п'ятої цієї статті. 
     Державна реєстрація обтяжень  речових прав проводиться незалежно від місця
    розташування об'єкта нерухомого  майна.
    Стаття 9. Державний реєстратор прав на нерухоме майно 
     1. Державним реєстратором може бути громадянин  України, який працює у штаті органу  місцевого самоврядування, має  вищу юридичну освіту,  стаж юридичної роботи не менш як два роки. У випадку, передбаченому цим  Законом, державним реєстратором є  нотаріус як спеціальний  суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на
    нерухоме майно. 
     Державний реєстратор  є державним службовцем, крім  випадку,  коли державним реєстратором є нотаріус як спеціальний суб'єкт.

    Стаття 15. Порядок проведення державної реєстрації прав та їх  обтяжень 
     12. Датою і часом державної  реєстрації прав та їх  обтяжень вважається дата і час реєстрації відповідної заяви до органу місцевого самоврядування.


     


     

     


     





    Схожі новини
  • Мінагрополітики ініціює ліквідацію техогляду сільгосптехніки
  • №42 (254)
  • Уряд хоче спростити реєстрацію землі та нерухомості
  • Права на земельні ділянки до кінця 2012 року реєструватимуть органи Держземагентства
  • Поземельна книга не гарантує права українських громадян

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ПРЕС-РЕЛІЗ За результатами засідання Ради Аграрного союзу України (АСУ) від 14 березня 2014 року



На порядку денному розглядалися питання щодо поточної ситуації в АПК України,
підготовки до звітно-виборчого З`їзду Агарного союзу України (АСУ) та
проведення
ІІІ Всеукраїнського аграрного форуму.
Голова АСУ відзначив грамотами активістів та привітав працівників СВК
"Батьківщина" Полтавської області з 85-річним ювілеєм створення
господарства.

На засіданні Ради АСУ був присутній
Міністр аграрної політики та продовольства УкраїниІгор Швайка,члени Ради
Аграрного союзу України,члени Ревізійної комісіїтакерівники
регіональних сільськогосподарських осередків.

 

Рада Аграрного Союзу Українивисунула низку вимог до
Мінагрополітики щодо вирішення першочергових проблемних питань, які сьогодні
стоять перед вітчизняними аграріями,також була озвучена проблема
реєстрації прав оренди на землю таліквідаціютехогляду
сільгосптехніки.

 

Міністр підтримав вимогу аграріїв щодо ліквідації технічного огляду
сільськогосподарської техніки. "Це абсолютно зайва, штучно створена
процедура у дозвільній системі, яка є додатковим обтяженням для
сільгосптоваровиробників і механізмом стягнення з них незаконних платежів. Тим
більше, що здійснюваний техогляд в жодному разі не впливає на рівень технічної
безпеки та стан сільгосптехніки". Він також додав, що у цьому контексті
достатньо ведення повного реєстру сільськогосподарської техніки та
добровільного декларування у ньому виробниками власного обладнання.

 

Зокрема, заявнику буде надаватись можливість за власним бажанням обрати зручну для нього
форму запиту на отримання витягу з Державного земельного кадастру про земельну
ділянку, а також спосіб отримання такого документу: дистанційно в електронній
формі за допомогою Інтернет-сервісів, за допомогою послуг Укрпошти тощо.
"Крім цього, ми ліквідуємо систему посередницьких комерційних структур,
які займаються вирішенням різного роду земельних питань за кошти аграріїв. Всі
процедурні моменти мають здійснюватись безпосередньо Держземагентством", -
додав Швайка.

Основним джерелом фінансування села все ж залишаються кредитні ресурси банківських
установ. На жаль, через високі відсоткові ставки вони залишаються недоступними
для більшості селян.Голова АСУ Г.Новіков наголосив, що керівництву
Мінагрополітики вкрай важливо провести конструктивний діалог з представниками
банківських установ івирішити
питання, щодо забезпечення селян доступними кредитами шляхом компенсації
кредитних ставок. «
Національний банк України при рефінансуванні повинен
надати пріоритет банкам, які здійснюють кредитування селян», - зазначив він.

За оцінками експертів, вартість проведення посівної кампанії підвищилася на
25-30%,насамперед за рахунок
ПММ
(пально-мастильних
матеріалів). В цьому році наряду з традиційним подорожчанням ПММ під час
весняно-польових робіт, суттєвим чинникомїх зростання стала девальвація
вітчизняної грошової одиниці.


 


Після
чисельних звернень Аграрного Союзу України разом з іншими аграрними
асоціаціями,нормалізувалася ситуація
на ринку мінеральних добрив
. Сьогодні аміачну селітру реалізують за ціною
3000-3350 грн/тонну. Нестача мінеральних добрив на вітчизняному ринку
компенсується за рахунок надходжень продукції по імпорту.


 


На думкуекспертів Аграрного союзу України,
загрозливим для аграріїв є не сам факт підвищення цін на ресурси (окільки
паралельно відбувається підвищення цін на вироблену продукцію (зерно, соняшник,
ріпак тощо), а коливання курсу на валютному ринку. Адже, сьогодні
товаровиробники закуповують окремі ресурси за вищими цінами, а після зниження
вартості долара і стабілізації валютного курсу, вироблену продукцію урожаю 2014
року прийдеться реалізувати за цінами що не відшкодують понесених витрат.


Незважаючи
на численні звернення Аграрного Союзу України в різні інстанції, надзвичайно
гостроюзалишається проблема
реєстрації договорів оренди земельних паїв
, яка не вирішується, а все
більше ускладнюється. Така ситуація спонукає господарників відмовлятись від
обробітку земельних паїв, щоб не попасти під прес адміністративних органів та
податківців. Це призведе до того, що значні площі орних земель будуть вилучені
з обороту, зменшиться виробництво продукції сільського господарства, що викличе
серйозне незадоволення та справедливу критику селян. АСУ вносив пропозицію –
перенести вирішення цих питань (хоча б тимчасово) на рівень сільських і
селищних рад, однак ця пропозиція не була підтримана.


Аграрний
союз України підтримує намір Мінагрополітики ввести порядок декларування
розроблених проектів сівозмін відповідно до Постанови Кабінету Міністрів
України №164 від 11 лютого 2010 р. «Про затвердження нормативів співвідношення
культур у сівозмінах в різних природно-сільськогосподарських регіонах»,але проекти землеустрою повинні
розроблятися не на територію господарюючого суб`єкта, а на територію
адміністративної одиниці.


«За умов мінімізації програм підтримки села, суттєвого зниження цін реалізації продукції
і в результаті збільшення збитковості галузі, збереження існуючих
систем оподаткування – єдиний чинник, який може стримати галузь від розвалу» -
констатував Голова АСУ Геннадій Новіков.


 

 

 

ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ 
до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
 












Чинне
законодавство



Пропозиції
АСУ



 


Стаття 3. Засади державної реєстрації прав 
 1. Державна реєстрація прав  є обов'язковою. Інформація  про права на нерухоме  майно та їх  обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

2. Держава гарантує  достовірність  зареєстрованих прав на нерухоме майно та їх обтяжень.


3. Права
на нерухоме майно та їх  обтяження, які підлягають державній  реєстрації відповідно до  цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.


4. Права  на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим  Законом, визнаються дійсними  у разі відсутності їх державної  реєстрації, передбаченої цим Законом, затаких умов:  якщо реєстрація прав та їх  обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або  якщо на  момент виникнення прав
та їх обтяжень  діяло  законодавство, що не  передбачало обов'язкової  реєстрації таких  прав та їх обтяжень.


5. Державна реєстрація прав є  публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який  зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх  обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.  Державна реєстрація прав  власності, реєстрація яких роведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, під час вчинення нотаріальної дії  з нерухомим майном,  об'єктом незавершеного будівництва  проводиться нотаріусом, яким вчиняється  така дія.


Державна реєстрація  прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим  майном, об'єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким  вчинено таку дію.


6. Будь-які  правочини щодо нерухомого  майна (відчуження,  управління, іпотека тощо) вчиняються, якщо право власності чи інше речове право на таке майно зареєстровано згідно з
вимогами цього Закону, крім випадків,  передбачених частиною четвертою  цієї  статті та  статтею 4-1 цього Закону.


7. Державна реєстрація права власності та  інших речових прав проводиться за місцем  розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на  якій діє відповідний
орган державної реєстрації прав, крім  випадків, установлених абзацами  другим і третім частини п'ятої цієї статті.  Державна реєстрація обтяжень  речових прав проводиться  незалежно від місця  розташування об'єкта нерухомого  майна. 
Стаття 9. Державний реєстратор прав на нерухоме майно 
 1. Державним реєстратором може бути громадянин  України, який має вищу юридичну
освіту, стаж юридичної роботи  не менш як два  роки. У випадку, передбаченому цим Законом, державним реєстратором є нотаріус  як спеціальний суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора  прав на нерухоме майно. 
 Державний реєстратор  є державним службовцем, крім  випадку, коли державним реєстратором є нотаріус як спеціальний суб'єкт.

 


Стаття 15. Порядок проведення державної реєстрації прав та їх  обтяжень
 12. Датою і часом державної  реєстрації прав та їх  обтяжень  вважається дата і час реєстрації відповідної заяви.

 



 


Стаття 3. Засади державної реєстрації прав 
 1. Державна реєстрація прав є  обов'язковою. Інформація про права
на нерухоме майно  та їх обтяження підлягає внесенню до Державного
реєстру прав. 
 2. Держава гарантує  достовірність  зареєстрованих прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

3. Права  на нерухоме майно та їх  обтяження, які підлягають державній  реєстрації відповідно до  цього Закону, виникають з моменту реєстрації заяви  органом місцевого самоврядування.


4. Права  на нерухоме майно та їх обтяження, що виникли до набрання чинності цим 
 Законом, визнаються дійсними  у разі відсутності їх державної  реєстрації, передбаченої цим Законом, за таких умов:  якщо реєстрація прав та їх
обтяжень була проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, або якщо на  момент виникнення прав  та їх обтяжень  діяло  законодавство, що не  передбачало обов'язкової  реєстрації таких прав та їх обтяжень.

5. Державна реєстрація прав є  публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який  зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх  обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.  Державна реєстрація прав  власності, реєстрація яких проведена відповідно до законодавства, що діяло на момент їх виникнення, під час вчинення нотаріальної дії  з нерухомим майном,  об'єктом незавершеного будівництва  проводиться нотаріусом, яким вчиняється така дія.

Державна реєстрація  прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомим  майном, об'єктом незавершеного будівництва проводиться нотаріусом, яким  вчинено таку дію.


6. Будь-які  правочини щодо нерухомого  майна (відчуження, управління, іпотека тощо) вчиняються, якщо право власності чи інше речове право на таке майно зареєстровано згідно з
вимогами цього Закону, крім випадків,  передбачених частиною четвертою  цієї статті та статтею 4-1 цього Закону.


7. Державна реєстрація права власності та  інших речових прав проводиться за місцем
розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на  якій діє відповідний
орган державної реєстрації прав за поданням органу місцевого  самоврядування, крім випадків,
установлених абзацами другим і третім частини п'ятої цієї статті. 
 Державна реєстрація обтяжень  речових прав проводиться незалежно від місця
розташування об'єкта нерухомого  майна.
Стаття 9. Державний реєстратор прав на нерухоме майно 
 1. Державним реєстратором може бути громадянин  України, який працює у штаті органу  місцевого самоврядування, має  вищу юридичну освіту,  стаж юридичної роботи не менш як два роки. У випадку, передбаченому цим  Законом, державним реєстратором є  нотаріус як спеціальний  суб'єкт, на якого покладаються функції державного реєстратора прав на
нерухоме майно. 
 Державний реєстратор  є державним службовцем, крім  випадку,  коли державним реєстратором є нотаріус як спеціальний суб'єкт.

Стаття 15. Порядок проведення державної реєстрації прав та їх  обтяжень 
 12. Датою і часом державної  реєстрації прав та їх  обтяжень вважається дата і час реєстрації відповідної заяви до органу місцевого самоврядування.


 


 

 


 





Схожі новини
  • Мінагрополітики ініціює ліквідацію техогляду сільгосптехніки
  • №42 (254)
  • Уряд хоче спростити реєстрацію землі та нерухомості
  • Права на земельні ділянки до кінця 2012 року реєструватимуть органи Держземагентства
  • Поземельна книга не гарантує права українських громадян

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.