Аграрний тиждень. Україна
» » «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку
» » «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку

    «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку


    Найбільший виробник курятини в Україні агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку проти 36 млн дол. чистого прибутку в першому кварталі 2013 року, йдеться у фінансовому звіті компанії.

    Згідно з документом, виручка холдингу за вказаний період зросла на 2% - до 309 млн дол. Валовий прибуток МХП збільшився на 59% - до 103 млн дол., а операційний прибуток склав 80 млн дол., що на 60% більше, ніж у січні-березні минулого року.

    Показник прибутку до вирахування витрат зі сплати податків, відсотків і нарахованої амортизації (EBITDA) МХП в першому кварталі поточного року зріс на 45% - до 106 млн дол. Маржа EBITDA склала 34% проти 24% у січні-березні 2013 року.

    Причиною збитковості МХП в першому кварталі поточного року, згідно зі звітом, стала 37-відсоткова девальвація гривні щодо долара і євро, через що компанія зазнала безготівкових валютних втрат у розмірі 366 млн дол. При цьому чистий прибуток МХП перед курсовими збитками за вказаний період зріс на 64% - до 51 млн дол.

    Разом з тим, холдингу вдалося трохи збільшити виручку за рахунок збільшення продажів курятини і соняшникової олії. Зростання EBITDA компанії пояснили збільшенням обсягів виробництва м'яса птиці і значним зниженням собівартості його виробництва, що зумовлено низькими цінами на зернові урожаю 2013 року і, як наслідок, скороченням видатків на зерно.

    У МХП також повідомили, що основну частку виручки - 206 млн дол. - холдинг отримав за рахунок реалізації курятини та іншої продукції. Продаж соняшникової олії приніс компанії в першому кварталі 57 млн дол.
    УНІАН





    Схожі новини
  • Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину
  • "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%
  • «Украгролізинг» у І кварталі наростив збиток у 7,4 разу
  • Виробництво сільгосппродукції в Україні за 1-й квартал зросло на 5,8%
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку


Найбільший виробник курятини в Україні агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку проти 36 млн дол. чистого прибутку в першому кварталі 2013 року, йдеться у фінансовому звіті компанії.

Згідно з документом, виручка холдингу за вказаний період зросла на 2% - до 309 млн дол. Валовий прибуток МХП збільшився на 59% - до 103 млн дол., а операційний прибуток склав 80 млн дол., що на 60% більше, ніж у січні-березні минулого року.

Показник прибутку до вирахування витрат зі сплати податків, відсотків і нарахованої амортизації (EBITDA) МХП в першому кварталі поточного року зріс на 45% - до 106 млн дол. Маржа EBITDA склала 34% проти 24% у січні-березні 2013 року.

Причиною збитковості МХП в першому кварталі поточного року, згідно зі звітом, стала 37-відсоткова девальвація гривні щодо долара і євро, через що компанія зазнала безготівкових валютних втрат у розмірі 366 млн дол. При цьому чистий прибуток МХП перед курсовими збитками за вказаний період зріс на 64% - до 51 млн дол.

Разом з тим, холдингу вдалося трохи збільшити виручку за рахунок збільшення продажів курятини і соняшникової олії. Зростання EBITDA компанії пояснили збільшенням обсягів виробництва м'яса птиці і значним зниженням собівартості його виробництва, що зумовлено низькими цінами на зернові урожаю 2013 року і, як наслідок, скороченням видатків на зерно.

У МХП також повідомили, що основну частку виручки - 206 млн дол. - холдинг отримав за рахунок реалізації курятини та іншої продукції. Продаж соняшникової олії приніс компанії в першому кварталі 57 млн дол.
УНІАН





Схожі новини
  • Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину
  • "Миронівський хлібопродукт" збільшив продажі курятини на 21%
  • «Украгролізинг» у І кварталі наростив збиток у 7,4 разу
  • Виробництво сільгосппродукції в Україні за 1-й квартал зросло на 5,8%
  • "Миронівський хлібопродукт" у І півріччі збільшив чистий прибуток на 97%

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.