Аграрний тиждень. Україна
» » ТМ "Кулиничі" VS ТМ "Київхліб". Як конкурують?
» » ТМ "Кулиничі" VS ТМ "Київхліб". Як конкурують?

    ТМ "Кулиничі" VS ТМ "Київхліб". Як конкурують?


    Спробуємо дослідити існуючу конкуренцію на хлібобулочному ринку Києва та області на прикладі двох найбільших виробників: ТМ «Київхліб» та ТМ «Кулиничі», шляхом аналізу результатів їх діяльності за 2013 рік. Відповідно до офіційної інформації, обсяг виробництва хлібобулочних виробів ТМ «Київхліб» становить 490 тон на добу (178850 на рік), а ТМ «Кулиничі» - 90 тон на добу (32850 на рік).
    Отже за цими показниками є співвідношення між конкурентами як 5 до 1 (5:1).
    Так, відповідно до фінансової звітності, чистий дохід ТМ «Київхліб» становить 1886,5 млн. грн., а ТМ «Кулиничі» - 94,2 млн. грн., а це вже співвідношення майже 20:1.
    При цьому, середня вартість продукції ТМ «Київхліб» - 10,5 тис. грн./тн., або 5,3 грн. за півкілограмовий виріб (наприклад, батон), а ТМ «Кулиничі» - 2,9 тис. грн./тн. 1,4 грн./виріб, відповідно.
    Спробуйте купити хліб за 1,4 грн. такою ціною!!!!
    Якщо припустити, що реальна вартість продукції ТМ «Кулиничі», співрозмірна з вартістю продукції ТМ «Київхліб», то показник доходу «Кулиничів» повинен складати, щонайменше, 340 млн. грн., а не 94,2 млн. гривень.
    Ще більше здивування викликають такі показники як чистий прибу-ток - 20,4 млн. грн. (ТМ «Київхліб») і 22 тис. грн. (ТМ «Кулиничі»), рентабельність - 1,4% та 0,02 відсотки, - відповідно.
    Такі «вражаючі» дані свідчать про те, що з кожної вкладеної гривні, ТМ «Київхліб» отримує чистий прибуток у розмірі 1,4 копійки, а ТМ «Кулиничі» 0,02 копійки відповідно.
    Якщо у випадку з першим підприємством, низький показник обгрунтовується появою конкурентів, спадом виробництва та застарілим обладнанням, то, як ТМ «Кулиничі», маючи найсучасніше оснащення, може бути у 70 разів менш рентабельною, пояснити доволі складно.
    З аналізу собівартості виробленої продукції вбачається, що ТМ «Кулиничі», на заводі із найсучаснішим європейським обладнанням, витрачає під час виробництва власної продукції на 18% більше, ніж підприємство з обладнанням 90-х років.
    Також, вражають своєю цинічністю показники витрат на оплату праці цих двох підприємств. На виробництві ТМ «Київхліб» працює 4 тис. робіт-ників, а на ТМ «Кулиничі» - близько 500 чоловік, витрати на оплату праці складають 258,7 млн. грн. і 2,4 млн. грн., з чого слідує, що середня заробіт-на дорівнює: 5 390 грн./місяць та 400 грн./місяць, відповідно.
    Такі неприродні перекоси повинні були бути об’єктом прискіпливого вивчення контролюючими органами, оскільки втрати Бюджету країни від тіньового ринку хлібобулочних виробів та недобросовісної конкуренції виробників складають щонайменше 2,4 млрд. грн. на рік.
    Андрій Андрущенко, ГО «Публічний аудит»





    Схожі новини
  • Деякі столичні супермаркети зіштовхнулись із проблемою постачання хліба
  • Працівники «Київхліба» висунили свої вимоги до КМДА
  • "Київхліб" закриває ще один завод
  • АМКУ зобов'язав "Київхліб" встановити економічно обгрунтовані ціни
  • С.Тігіпко перевірить роботу ДП "Київхліб"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ТМ "Кулиничі" VS ТМ "Київхліб". Як конкурують?


Спробуємо дослідити існуючу конкуренцію на хлібобулочному ринку Києва та області на прикладі двох найбільших виробників: ТМ «Київхліб» та ТМ «Кулиничі», шляхом аналізу результатів їх діяльності за 2013 рік. Відповідно до офіційної інформації, обсяг виробництва хлібобулочних виробів ТМ «Київхліб» становить 490 тон на добу (178850 на рік), а ТМ «Кулиничі» - 90 тон на добу (32850 на рік).
Отже за цими показниками є співвідношення між конкурентами як 5 до 1 (5:1).
Так, відповідно до фінансової звітності, чистий дохід ТМ «Київхліб» становить 1886,5 млн. грн., а ТМ «Кулиничі» - 94,2 млн. грн., а це вже співвідношення майже 20:1.
При цьому, середня вартість продукції ТМ «Київхліб» - 10,5 тис. грн./тн., або 5,3 грн. за півкілограмовий виріб (наприклад, батон), а ТМ «Кулиничі» - 2,9 тис. грн./тн. 1,4 грн./виріб, відповідно.
Спробуйте купити хліб за 1,4 грн. такою ціною!!!!
Якщо припустити, що реальна вартість продукції ТМ «Кулиничі», співрозмірна з вартістю продукції ТМ «Київхліб», то показник доходу «Кулиничів» повинен складати, щонайменше, 340 млн. грн., а не 94,2 млн. гривень.
Ще більше здивування викликають такі показники як чистий прибу-ток - 20,4 млн. грн. (ТМ «Київхліб») і 22 тис. грн. (ТМ «Кулиничі»), рентабельність - 1,4% та 0,02 відсотки, - відповідно.
Такі «вражаючі» дані свідчать про те, що з кожної вкладеної гривні, ТМ «Київхліб» отримує чистий прибуток у розмірі 1,4 копійки, а ТМ «Кулиничі» 0,02 копійки відповідно.
Якщо у випадку з першим підприємством, низький показник обгрунтовується появою конкурентів, спадом виробництва та застарілим обладнанням, то, як ТМ «Кулиничі», маючи найсучасніше оснащення, може бути у 70 разів менш рентабельною, пояснити доволі складно.
З аналізу собівартості виробленої продукції вбачається, що ТМ «Кулиничі», на заводі із найсучаснішим європейським обладнанням, витрачає під час виробництва власної продукції на 18% більше, ніж підприємство з обладнанням 90-х років.
Також, вражають своєю цинічністю показники витрат на оплату праці цих двох підприємств. На виробництві ТМ «Київхліб» працює 4 тис. робіт-ників, а на ТМ «Кулиничі» - близько 500 чоловік, витрати на оплату праці складають 258,7 млн. грн. і 2,4 млн. грн., з чого слідує, що середня заробіт-на дорівнює: 5 390 грн./місяць та 400 грн./місяць, відповідно.
Такі неприродні перекоси повинні були бути об’єктом прискіпливого вивчення контролюючими органами, оскільки втрати Бюджету країни від тіньового ринку хлібобулочних виробів та недобросовісної конкуренції виробників складають щонайменше 2,4 млрд. грн. на рік.
Андрій Андрущенко, ГО «Публічний аудит»





Схожі новини
  • Деякі столичні супермаркети зіштовхнулись із проблемою постачання хліба
  • Працівники «Київхліба» висунили свої вимоги до КМДА
  • "Київхліб" закриває ще один завод
  • АМКУ зобов'язав "Київхліб" встановити економічно обгрунтовані ціни
  • С.Тігіпко перевірить роботу ДП "Київхліб"

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.