Аграрний тиждень. Україна
» » Від поля – до світових ринків
» » Від поля – до світових ринків

    Від поля – до світових ринків


    Як великий сільгосптоваровиробник, провідний український експортер ТОВ СП «НІБУЛОН» і далі розвиває свою діяльність у стратегічному, магістральному напрямку – торгівлі сільгосппродукцією.
    З початку 2014/15 маркетингового року, на кінець березня, компанія «НІБУЛОН» експортувала майже 3,1 млн тонн зернових та олійних культур. У тому числі на кукурудзу припадає 37,86 % відвантажень, частка пшениці – 35,11 %, ячменю – 16,77 %, ріпаку – 8,06 %, сорго – 1,86 %, сої – 0,34 %. Основні експортні напрямки – Єгипет, Саудівська Аравія, Іран, Іспанія, Пакистан, Бангладеш.
    Як великий сільгосптоваровиробник, провідний український експортер ТОВ СП «НІБУЛОН» і далі розвиває свою діяльність у стратегічному, магістральному напрямку – торгівлі сільгосппродукцією. Наше підприємство є солідним гравцем на світовому ринку зерна, успішно конкуруючи з великими іноземними компаніями-експортерами (продукція поставляється більше ніж у 60 країн) і забезпечуючи Україні провідні позиції у цьому сегменті економіки.
    Визначальну роль відіграє розвиток логістики, створення максимально ефективної системи руху вантажів шляхом будівництва інфраструктури та власного вантажного флоту. Крім того, «НІБУЛОН» робить усе можливе, щоб виробники сільгосппродукції усвідомлювали свою роль у даному процесі, зокрема, через механізм оперативного інформування стосовно цін на сільгоспкультури по кожному елеваторному комплексу компанії у конкретний час.

    «НІБУЛОН» – надійний і вигідний партнер
    У цій масштабній роботі з розвитку торгово-закупівельної діяльності та експорту важливі функції виконують кілька профільних відділів і служб компанії. Серед них – і торговий відділ. Його фахівці здійснюють моніторинг цін на внутрішньому ринку, у портах та регіонах, відстежують рівень цін на світових ринках та динаміку цін на основних товарних біржах (CBOT, MATIF), курсу валют, аналізують логістичні витрати, наявність вільного місця на елеваторах і на цій основі формують пропозиції для Комітету з ціноутворення щодо встановлення цін на сільгосппродукцію.
    Важлива складова роботи – ведення переговорів та укладення гривневих і валютних угод на поставку сільгосппродукції, також проводиться індивідуальна робота з ключовими постачальниками і потужними виробниками. Крім того, з урахуванням економічної обґрунтованості та ринкової кон’юнктури формується тарифна політика на послуги елеваторів ТОВ СП «НІБУЛОН», що є важливим чинником забезпечення ефективної роботи як кожного окремого елеватора, так і логістичної системи компанії загалом.
    Велике значення для компанії мають інформаційні контакти з постачальниками продукції. Позиція «НІБУЛОНу» полягає в тому, щоб максимально наблизити виробника зерна до споживача, щоб ті, хто вирощує сільгосппродукцію, відчували себе повноправними учасниками ринку. Отримані в результаті постійного моніторингу фахівцями торгового відділу аналітичні дані (зокрема, про обсяги виробництва та запасів основних культур в різних країнах, світовий баланс попиту та пропозиції на глобальних аграрних ринках тощо) та інформація про поточні цінові тренди на світових ринках зерна (як біржових, так і фізичних), що регулярно публікуються у галузевих ЗМІ, дозволяють хліборобам краще орієнтуватися у процесі ціноутворення і планувати свою роботу.
    Результати діяльності компанії за 2013-2014 календарні роки свідчать про підвищення ефективності роботи у цій сфері за багатьма показниками. Минулого року, порівняно з попереднім, зросла кількість постачальників на умовах DAP (поставка у місце призначення) за зовнішньоекономічними контрактами (відповідно 48 і 44 суб’єкти господарської діяльності), зріс загальний обсяг закупленого на базисі DAP (близько 700 тис. т проти 608 тис. т). Зросла частка закупленого зерна на базисі DAP до валового збору в 2013 і 2014 роках: у відсотках – пшениці – 4,15%, ячменю – 4,86%, сорго – 24,53%.
    Позитивного результату в даному виді торговельних операцій досягнуто і в першому кварталі 2015 року. Так, за три місяці компанією придбано більше 200 тис. т усіх культур у 35-ти постачальників.
    В активній конкуренції ТОВ СП «НІБУЛОН»з трейдерами в усіх портах України. Визначальну роль відіграє вертикально-інтегрована логістична система та впроваджена на підприємстві сучасна, високого рівня система контролю якості. Закуповуючи зерно за вигідними для постачальників цінами, компанія має змогу доводити його до необхідних експортних кондицій на власних зернових складах та перевантажувальному терміналі, що дозволяє здійснювати приймання сільгосппродукції із суттєвими відхиленнями показників якості від їх базисного рівня. Завдяки цьому підприємство завжди встановлює закупівельні ціни на ринковому рівні або вище, хоча глибоководні порти мають істотні переваги над портом Миколаєва: скажімо, різниця вартості суднозаходу досягає 2 доларів США за тонну.
    Підтвердженням високого рівня конкурентоздатності нашого підприємства служить порівняння закупівельних цін на перевантажувальному терміналі ТОВ СП «НІБУЛОН» у м. Миколаєві та у середньому по інших портах (за даними ІА «АПК-Інформ») по основних культурах у першому кварталі 2015 р.:
    Закупівлі – за принципами цивілізованого ринку
    Філософія, принципи відповідальності, прозорості бізнесу у діяльності «НІБУЛОНу» перевірені практикою, досвідом співробітництва з тисячами партнерів, власне, компанія і є надійним мостом між виробниками і споживачами сільгосппродукції, гарантом її якості, фактором зміцнення позицій України на світовому ринку зерна. Важливою ланкою у цьому процесі є співпраця, ділова взаємодія між нашим підприємством і тими, з кого починається українська зернова «експансія», – сільгосппідприємствами, фермерами.
    За даними відділу закупок, у 2014 році ТОВ СП «НІБУЛОН» було укладено більше 2500 договорів на поставку сільгосппродукції. Фахівці підприємства завжди принципово підходять до всіх складових співробітництва і того ж вимагають від партнерів, це обов’язкова умова функціонування сучасного, цивілізованого ринку. Генеральний директор компанії Олексій Вадатурський неодноразово звертався через засоби масової інформації до всіх учасників ринку, закликаючи до відкритості і прозорості роботи, які демонструє «НІБУЛОН», всіх суб’єктів цього процесу. І тому ТОВ СП «НІБУЛОН» віддає перевагу саме безпосередній роботі із сільгосптоваровиробниками, з якими у підприємства склалися ділові партнерські відносини.
    Це підтверджує статистика. У розрізі культур частка сільськогосподарської продукції, закупленої безпосередньо у сільгосптоваровиробників, складає: 67 % пшениці, 65 % кукурудзи, 65% ячменю, 76% ріпаку. Найбільші обсяги закупівель припали на липень, вересень, жовтень і листопад.
    Незважаючи на посилення конкуренції на внутрішньому зерновому ринку, компанія «НІБУЛОН» зберегла, а в певний період збільшила кількісний показник укладення договорів за 2012-2014 МР. Це свідчить про зростаючий рівень довіри постачальників сільгосппродукції до нашого підприємства.
    Зовнішньоекономічні контракти: в основі – новаторство і ефективність
    У зовнішньоекономічній діяльності підприємства важливу роль відіграє високий фаховий рівень спеціалістів відділу виконання договорів, який відповідає за виконання умов зовнішньоекономічних контрактів. Організаційна чіткість, новаторські підходи в цьому секторі зміцнюють авторитет «НІБУЛОНу» на вітчизняному та міжнародному зерновому ринку як солідного,надійного партнера.
    У 2014 році компанія зменшила витрати на фрахті суден. Це досягнуто за рахунок оптимізації норм вантаження, використання зовнішнього рейду (плавучий кран-перевантажувач «Святий Миколай» ефективно працює на нібулонівську економіку), оптимізації ставки фрахту у ході перемовин із судновласниками (тут, безумовно, має силу безперечний авторитет «НІБУЛОНу» як активного гравця на світовому ринку зерна, вигідного партнера).
    Ще один важливийфактор – економія сталійного часу, протягом якого обробляються судна, навантажується зерно. Показовим для «НІБУЛОНу» у цьому плані став 2014 рік: процес навантаження одного теплоходу, в середньому, займав на 50 годин менше, ніж дозволялося договором фрахтування. Норми тут досить жорсткі, і це ще більше підкреслює високий організаційно-технічний рівень виконання навантажувально-розвантажувальних робіт на перевантажувальному терміналі підприємства. Ефективність, економію часу при виконанні цих операцій забезпечує потоково-транспортна система з використанням сучасного норійного та конвеєрного обладнання (технологічна схема термінала включає п’ять точок одночасного відвантаження). Важливу роль відіграє ефективне планування логістики, яка охоплює весь шлях руху зерна, від поля –до судна.
    Завдяки підвищенню ефективності роботи всіх ланок торгової сфери ТОВ СП «НІБУЛОН» щороку все більше зміцнює свої позиції на світовому ринку зерна.
    //nibulon.com/





    Схожі новини
  • Транспортна логістика «НІБУЛОНу»: у руслі стратегічних завдань
  • «НІБУЛОН» – Республіка Корея: горизонти співробітництва
  • Близькосхідний Зерновий Конгрес
  • Прямий імпорт – фактор незалежності й економічної ефективності
  • Закупівлі сільгосппродукції: на екваторі маркетингового року

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Від поля – до світових ринків


Як великий сільгосптоваровиробник, провідний український експортер ТОВ СП «НІБУЛОН» і далі розвиває свою діяльність у стратегічному, магістральному напрямку – торгівлі сільгосппродукцією.
З початку 2014/15 маркетингового року, на кінець березня, компанія «НІБУЛОН» експортувала майже 3,1 млн тонн зернових та олійних культур. У тому числі на кукурудзу припадає 37,86 % відвантажень, частка пшениці – 35,11 %, ячменю – 16,77 %, ріпаку – 8,06 %, сорго – 1,86 %, сої – 0,34 %. Основні експортні напрямки – Єгипет, Саудівська Аравія, Іран, Іспанія, Пакистан, Бангладеш.
Як великий сільгосптоваровиробник, провідний український експортер ТОВ СП «НІБУЛОН» і далі розвиває свою діяльність у стратегічному, магістральному напрямку – торгівлі сільгосппродукцією. Наше підприємство є солідним гравцем на світовому ринку зерна, успішно конкуруючи з великими іноземними компаніями-експортерами (продукція поставляється більше ніж у 60 країн) і забезпечуючи Україні провідні позиції у цьому сегменті економіки.
Визначальну роль відіграє розвиток логістики, створення максимально ефективної системи руху вантажів шляхом будівництва інфраструктури та власного вантажного флоту. Крім того, «НІБУЛОН» робить усе можливе, щоб виробники сільгосппродукції усвідомлювали свою роль у даному процесі, зокрема, через механізм оперативного інформування стосовно цін на сільгоспкультури по кожному елеваторному комплексу компанії у конкретний час.

«НІБУЛОН» – надійний і вигідний партнер
У цій масштабній роботі з розвитку торгово-закупівельної діяльності та експорту важливі функції виконують кілька профільних відділів і служб компанії. Серед них – і торговий відділ. Його фахівці здійснюють моніторинг цін на внутрішньому ринку, у портах та регіонах, відстежують рівень цін на світових ринках та динаміку цін на основних товарних біржах (CBOT, MATIF), курсу валют, аналізують логістичні витрати, наявність вільного місця на елеваторах і на цій основі формують пропозиції для Комітету з ціноутворення щодо встановлення цін на сільгосппродукцію.
Важлива складова роботи – ведення переговорів та укладення гривневих і валютних угод на поставку сільгосппродукції, також проводиться індивідуальна робота з ключовими постачальниками і потужними виробниками. Крім того, з урахуванням економічної обґрунтованості та ринкової кон’юнктури формується тарифна політика на послуги елеваторів ТОВ СП «НІБУЛОН», що є важливим чинником забезпечення ефективної роботи як кожного окремого елеватора, так і логістичної системи компанії загалом.
Велике значення для компанії мають інформаційні контакти з постачальниками продукції. Позиція «НІБУЛОНу» полягає в тому, щоб максимально наблизити виробника зерна до споживача, щоб ті, хто вирощує сільгосппродукцію, відчували себе повноправними учасниками ринку. Отримані в результаті постійного моніторингу фахівцями торгового відділу аналітичні дані (зокрема, про обсяги виробництва та запасів основних культур в різних країнах, світовий баланс попиту та пропозиції на глобальних аграрних ринках тощо) та інформація про поточні цінові тренди на світових ринках зерна (як біржових, так і фізичних), що регулярно публікуються у галузевих ЗМІ, дозволяють хліборобам краще орієнтуватися у процесі ціноутворення і планувати свою роботу.
Результати діяльності компанії за 2013-2014 календарні роки свідчать про підвищення ефективності роботи у цій сфері за багатьма показниками. Минулого року, порівняно з попереднім, зросла кількість постачальників на умовах DAP (поставка у місце призначення) за зовнішньоекономічними контрактами (відповідно 48 і 44 суб’єкти господарської діяльності), зріс загальний обсяг закупленого на базисі DAP (близько 700 тис. т проти 608 тис. т). Зросла частка закупленого зерна на базисі DAP до валового збору в 2013 і 2014 роках: у відсотках – пшениці – 4,15%, ячменю – 4,86%, сорго – 24,53%.
Позитивного результату в даному виді торговельних операцій досягнуто і в першому кварталі 2015 року. Так, за три місяці компанією придбано більше 200 тис. т усіх культур у 35-ти постачальників.
В активній конкуренції ТОВ СП «НІБУЛОН»з трейдерами в усіх портах України. Визначальну роль відіграє вертикально-інтегрована логістична система та впроваджена на підприємстві сучасна, високого рівня система контролю якості. Закуповуючи зерно за вигідними для постачальників цінами, компанія має змогу доводити його до необхідних експортних кондицій на власних зернових складах та перевантажувальному терміналі, що дозволяє здійснювати приймання сільгосппродукції із суттєвими відхиленнями показників якості від їх базисного рівня. Завдяки цьому підприємство завжди встановлює закупівельні ціни на ринковому рівні або вище, хоча глибоководні порти мають істотні переваги над портом Миколаєва: скажімо, різниця вартості суднозаходу досягає 2 доларів США за тонну.
Підтвердженням високого рівня конкурентоздатності нашого підприємства служить порівняння закупівельних цін на перевантажувальному терміналі ТОВ СП «НІБУЛОН» у м. Миколаєві та у середньому по інших портах (за даними ІА «АПК-Інформ») по основних культурах у першому кварталі 2015 р.:
Закупівлі – за принципами цивілізованого ринку
Філософія, принципи відповідальності, прозорості бізнесу у діяльності «НІБУЛОНу» перевірені практикою, досвідом співробітництва з тисячами партнерів, власне, компанія і є надійним мостом між виробниками і споживачами сільгосппродукції, гарантом її якості, фактором зміцнення позицій України на світовому ринку зерна. Важливою ланкою у цьому процесі є співпраця, ділова взаємодія між нашим підприємством і тими, з кого починається українська зернова «експансія», – сільгосппідприємствами, фермерами.
За даними відділу закупок, у 2014 році ТОВ СП «НІБУЛОН» було укладено більше 2500 договорів на поставку сільгосппродукції. Фахівці підприємства завжди принципово підходять до всіх складових співробітництва і того ж вимагають від партнерів, це обов’язкова умова функціонування сучасного, цивілізованого ринку. Генеральний директор компанії Олексій Вадатурський неодноразово звертався через засоби масової інформації до всіх учасників ринку, закликаючи до відкритості і прозорості роботи, які демонструє «НІБУЛОН», всіх суб’єктів цього процесу. І тому ТОВ СП «НІБУЛОН» віддає перевагу саме безпосередній роботі із сільгосптоваровиробниками, з якими у підприємства склалися ділові партнерські відносини.
Це підтверджує статистика. У розрізі культур частка сільськогосподарської продукції, закупленої безпосередньо у сільгосптоваровиробників, складає: 67 % пшениці, 65 % кукурудзи, 65% ячменю, 76% ріпаку. Найбільші обсяги закупівель припали на липень, вересень, жовтень і листопад.
Незважаючи на посилення конкуренції на внутрішньому зерновому ринку, компанія «НІБУЛОН» зберегла, а в певний період збільшила кількісний показник укладення договорів за 2012-2014 МР. Це свідчить про зростаючий рівень довіри постачальників сільгосппродукції до нашого підприємства.
Зовнішньоекономічні контракти: в основі – новаторство і ефективність
У зовнішньоекономічній діяльності підприємства важливу роль відіграє високий фаховий рівень спеціалістів відділу виконання договорів, який відповідає за виконання умов зовнішньоекономічних контрактів. Організаційна чіткість, новаторські підходи в цьому секторі зміцнюють авторитет «НІБУЛОНу» на вітчизняному та міжнародному зерновому ринку як солідного,надійного партнера.
У 2014 році компанія зменшила витрати на фрахті суден. Це досягнуто за рахунок оптимізації норм вантаження, використання зовнішнього рейду (плавучий кран-перевантажувач «Святий Миколай» ефективно працює на нібулонівську економіку), оптимізації ставки фрахту у ході перемовин із судновласниками (тут, безумовно, має силу безперечний авторитет «НІБУЛОНу» як активного гравця на світовому ринку зерна, вигідного партнера).
Ще один важливийфактор – економія сталійного часу, протягом якого обробляються судна, навантажується зерно. Показовим для «НІБУЛОНу» у цьому плані став 2014 рік: процес навантаження одного теплоходу, в середньому, займав на 50 годин менше, ніж дозволялося договором фрахтування. Норми тут досить жорсткі, і це ще більше підкреслює високий організаційно-технічний рівень виконання навантажувально-розвантажувальних робіт на перевантажувальному терміналі підприємства. Ефективність, економію часу при виконанні цих операцій забезпечує потоково-транспортна система з використанням сучасного норійного та конвеєрного обладнання (технологічна схема термінала включає п’ять точок одночасного відвантаження). Важливу роль відіграє ефективне планування логістики, яка охоплює весь шлях руху зерна, від поля –до судна.
Завдяки підвищенню ефективності роботи всіх ланок торгової сфери ТОВ СП «НІБУЛОН» щороку все більше зміцнює свої позиції на світовому ринку зерна.
//nibulon.com/





Схожі новини
  • Транспортна логістика «НІБУЛОНу»: у руслі стратегічних завдань
  • «НІБУЛОН» – Республіка Корея: горизонти співробітництва
  • Близькосхідний Зерновий Конгрес
  • Прямий імпорт – фактор незалежності й економічної ефективності
  • Закупівлі сільгосппродукції: на екваторі маркетингового року

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.