Аграрний тиждень. Україна
» » Транспортна логістика «НІБУЛОНу»: у руслі стратегічних завдань
» » Транспортна логістика «НІБУЛОНу»: у руслі стратегічних завдань

    Транспортна логістика «НІБУЛОНу»: у руслі стратегічних завдань


    Логістична складова є одним з ключових факторів успішного бізнесу, а компанію «НІБУЛОН» в Україні недарма називають піонером у створенні власної системної логістики, механізму оптимізації витрат при перевезеннях, підвищення якості транспортування аграрної продукції.
    Компанія вивела і здійснює на практиці ефективну формулу руху вантажів з метою зменшення залежності від зовнішніх факторів, а також мінімізації можливості господарських ризиків, створення більш сприятливих умов для всіх учасників зернового ринку.
    Виробник та експортер зернових і олійних культур, «НІБУЛОН», – одна з небагатьох в Україні вертикально інтегрованих компаній, яка забезпечує контроль усіх ланок за технологічною агросхемою «поле-порт». Тобто початок цього ланцюга – у підготовці ґрунту, сівбі озимих, а логічне завершення – відвантаження зерна на експортному терміналі, відправка його споживачам. Технологічна послідовність – вирощування сільгосппродукції, збирання врожаю, транспортування зерна залізницею, автотранспортом чи водним шляхом до зерносховищ, де воно зберігається і доводиться до товарних кондицій, нарешті, торгівля продукцією, її експорт.
    – Це і стало стратегічним завданням підприємства – створення повного циклу просування власної сільгосппродукції, – підкреслює начальник відділу транспортної логістики компанії Олександр Волков.
    Один з таких факторів – розвинута мережа філій, що забезпечують масштабну роботу в різних кліматичних умовах, дають можливість проводити ефективну торговельно-закупівельну діяльність. Наявність лінійних елеваторів та перевантажувальних терміналів дозволяє укладати договори на поставку продукції безпосередньо з виробниками у відповідних регіонах, не потребуючи послуг посередників. ТОВ СП «НІБУЛОН» має повний комплект високопродуктивної імпортної техніки, власний автомобільний парк, а це виключає залучення сторонніх автотранспортних засобів. Аналітики компанії оперативно збирають та обробляють інформацію про стан справ в агропромисловому комплексі, це дає можливість приймати швидкі і правильні рішення.
    Лідерство «НІБУЛОНу» у сегменті експорту зернових – явище в Україні стабільне, постійна присутність на зерновому ринку, безумовно, сформувала міцні комерційні зв’язки з іноземними партнерами. А підкріплюється цей факт тим, що підприємство має можливість відкривати маркетинговий рік, починати експортну діяльність раніше від інших зернотрейдерів, безпосередньо після збирання врожаю – ключову роль відіграє, крім власної розвиненої логістичної інфраструктури, наявність великих обсягів продукції, вирощеної у нібулонівських філіях (понад 100 тисяч тонн).
    Зрозуміло, в агросхемі «поле-порт» вирішальне значення має організація транспортування зерна. «Тут найперше треба зауважити, що бажаний ефект дає якісний і оперативний аналіз стану справ у цій сфері і відповідна практика, – відзначає Олександр Волков. – Усі види перевезень для нас є важливими у єдиному логістичному ланцюгу, тому «НІБУЛОН» ніколи не проводив політику повного переорієнтування на якийсь один вид транспорту. Хоча пріоритетним нині є розвиток річкового вантажного флоту – як дешева і екологічна альтернатива у системі внутрішнього транспортування аграрної продукції на експорт».
    Прикладом такої гнучкості може бути рішення переорієнтувати свого часу частину перевезень із залізничного на автотранспорт – у зв’язку із ситуацією на залізниці. Було розширено автопарк, за необхідності збільшувалися обсяги перевезень. Використання автопоїздів дозволяє чітко формувати партії зерна і витримувати потрібні товарні кондиції продукції – від виробника до відвантаження на судно. Варто зауважити, що весь автотранспорт компанії новий та сучасний.
    Водночас компанія «НІБУЛОН» використовує всі можливі механізми для підвищення ефективності перевезень продукції залізницею. Зокрема, це практична підтримка Меморандуму між Укрзалізницею та УСПП, УЗА, УАК, іншими громадськими організаціями промислового та аграрного секторів. Мета домовленостей – створення умов для стабільного та прогнозованого розвитку зернового сектору України, досягнення ефективної взаємодії Укрзалізниці та бізнесу при здійсненні експорту зернових та олійних культур, а на цій основі – підвищення конкурентоспроможності зернового сектору.
    – Наша компанія відразу включилася в реалізацію положень Меморандуму і практично довела, що насправді гострого дефіциту вагонів-зерновозів, як це прийнято зараз стверджувати, в Україні не існує, – говорить начальник відділу транспортної логістики Олександр Волков. – Завдяки оперативній, злагодженій роботі, нам вдалося знизити оборотність вагонів втричі – з 8-10 діб (як у середньому по Україні) до 3 діб. Практика відправних маршрутів – це можливість уникнути простоїв, налагодити цілодобову оперативну роботу без перешкоджання іншим учасникам ринку.
    Розвиток річкової логістики – магістральний сьогодні напрямок у діяльності «НІБУЛОНу», який має достатньо аргументів на свою користь. Один з головних – перевезення водним шляхом, які удвічі-тричі дешевше, ніж автошляхами чи залізницею. Крім того, сільгосптоваровиробники отримали можливість вибирати, куди поставляти продукцію та економити на логістиці. «Це практичне підтвердження курсу компанії на розвиток і вдосконалення власної логістичної системи, – аргументує Олександр Волков. – Будівництво перевантажувальних річкових терміналів, власний флот (9 буксирів, 28 несамохідних суден, будівництво серії суден нині, потужний плавучий перевантажувальний кран «Святий Миколай», земснаряд) гарантує диверсифікацію шляхів переміщення зерна за схемою «поле-порт». Крім того, що дуже важливо, транспортування зерна по воді впливає на зменшення вантажопотоку, знижує навантаження на й так розбиті автошляхи, позитивно позначається на оточуючому природному середовищі.
    Ще одна складова логістичної системи компанії «НІБУЛОН» – раціональне використання наявних ресурсів. Відділ транспортної логістики формує завдання на перевезення таким чином, аби після розвантаження зерна транспорт у зворотньому напрямку не повертався порожнім, таким чином перевозяться корми, будматеріали та інші вантажі. Загалом же, логістична практика підприємства, спрямована на максимальне підвищення ефективності економіки, продовжує розвиватися у напрямку зміцнення позицій «НІБУЛОНу» на зерновому ринку.





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» – Республіка Корея: горизонти співробітництва
  • Прямий імпорт – фактор незалежності й економічної ефективності
  • Закупівлі сільгосппродукції: на екваторі маркетингового року
  • Українська логістика дозволяє експортувати рекордні обсяги зерна
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Транспортна логістика «НІБУЛОНу»: у руслі стратегічних завдань


Логістична складова є одним з ключових факторів успішного бізнесу, а компанію «НІБУЛОН» в Україні недарма називають піонером у створенні власної системної логістики, механізму оптимізації витрат при перевезеннях, підвищення якості транспортування аграрної продукції.
Компанія вивела і здійснює на практиці ефективну формулу руху вантажів з метою зменшення залежності від зовнішніх факторів, а також мінімізації можливості господарських ризиків, створення більш сприятливих умов для всіх учасників зернового ринку.
Виробник та експортер зернових і олійних культур, «НІБУЛОН», – одна з небагатьох в Україні вертикально інтегрованих компаній, яка забезпечує контроль усіх ланок за технологічною агросхемою «поле-порт». Тобто початок цього ланцюга – у підготовці ґрунту, сівбі озимих, а логічне завершення – відвантаження зерна на експортному терміналі, відправка його споживачам. Технологічна послідовність – вирощування сільгосппродукції, збирання врожаю, транспортування зерна залізницею, автотранспортом чи водним шляхом до зерносховищ, де воно зберігається і доводиться до товарних кондицій, нарешті, торгівля продукцією, її експорт.
– Це і стало стратегічним завданням підприємства – створення повного циклу просування власної сільгосппродукції, – підкреслює начальник відділу транспортної логістики компанії Олександр Волков.
Один з таких факторів – розвинута мережа філій, що забезпечують масштабну роботу в різних кліматичних умовах, дають можливість проводити ефективну торговельно-закупівельну діяльність. Наявність лінійних елеваторів та перевантажувальних терміналів дозволяє укладати договори на поставку продукції безпосередньо з виробниками у відповідних регіонах, не потребуючи послуг посередників. ТОВ СП «НІБУЛОН» має повний комплект високопродуктивної імпортної техніки, власний автомобільний парк, а це виключає залучення сторонніх автотранспортних засобів. Аналітики компанії оперативно збирають та обробляють інформацію про стан справ в агропромисловому комплексі, це дає можливість приймати швидкі і правильні рішення.
Лідерство «НІБУЛОНу» у сегменті експорту зернових – явище в Україні стабільне, постійна присутність на зерновому ринку, безумовно, сформувала міцні комерційні зв’язки з іноземними партнерами. А підкріплюється цей факт тим, що підприємство має можливість відкривати маркетинговий рік, починати експортну діяльність раніше від інших зернотрейдерів, безпосередньо після збирання врожаю – ключову роль відіграє, крім власної розвиненої логістичної інфраструктури, наявність великих обсягів продукції, вирощеної у нібулонівських філіях (понад 100 тисяч тонн).
Зрозуміло, в агросхемі «поле-порт» вирішальне значення має організація транспортування зерна. «Тут найперше треба зауважити, що бажаний ефект дає якісний і оперативний аналіз стану справ у цій сфері і відповідна практика, – відзначає Олександр Волков. – Усі види перевезень для нас є важливими у єдиному логістичному ланцюгу, тому «НІБУЛОН» ніколи не проводив політику повного переорієнтування на якийсь один вид транспорту. Хоча пріоритетним нині є розвиток річкового вантажного флоту – як дешева і екологічна альтернатива у системі внутрішнього транспортування аграрної продукції на експорт».
Прикладом такої гнучкості може бути рішення переорієнтувати свого часу частину перевезень із залізничного на автотранспорт – у зв’язку із ситуацією на залізниці. Було розширено автопарк, за необхідності збільшувалися обсяги перевезень. Використання автопоїздів дозволяє чітко формувати партії зерна і витримувати потрібні товарні кондиції продукції – від виробника до відвантаження на судно. Варто зауважити, що весь автотранспорт компанії новий та сучасний.
Водночас компанія «НІБУЛОН» використовує всі можливі механізми для підвищення ефективності перевезень продукції залізницею. Зокрема, це практична підтримка Меморандуму між Укрзалізницею та УСПП, УЗА, УАК, іншими громадськими організаціями промислового та аграрного секторів. Мета домовленостей – створення умов для стабільного та прогнозованого розвитку зернового сектору України, досягнення ефективної взаємодії Укрзалізниці та бізнесу при здійсненні експорту зернових та олійних культур, а на цій основі – підвищення конкурентоспроможності зернового сектору.
– Наша компанія відразу включилася в реалізацію положень Меморандуму і практично довела, що насправді гострого дефіциту вагонів-зерновозів, як це прийнято зараз стверджувати, в Україні не існує, – говорить начальник відділу транспортної логістики Олександр Волков. – Завдяки оперативній, злагодженій роботі, нам вдалося знизити оборотність вагонів втричі – з 8-10 діб (як у середньому по Україні) до 3 діб. Практика відправних маршрутів – це можливість уникнути простоїв, налагодити цілодобову оперативну роботу без перешкоджання іншим учасникам ринку.
Розвиток річкової логістики – магістральний сьогодні напрямок у діяльності «НІБУЛОНу», який має достатньо аргументів на свою користь. Один з головних – перевезення водним шляхом, які удвічі-тричі дешевше, ніж автошляхами чи залізницею. Крім того, сільгосптоваровиробники отримали можливість вибирати, куди поставляти продукцію та економити на логістиці. «Це практичне підтвердження курсу компанії на розвиток і вдосконалення власної логістичної системи, – аргументує Олександр Волков. – Будівництво перевантажувальних річкових терміналів, власний флот (9 буксирів, 28 несамохідних суден, будівництво серії суден нині, потужний плавучий перевантажувальний кран «Святий Миколай», земснаряд) гарантує диверсифікацію шляхів переміщення зерна за схемою «поле-порт». Крім того, що дуже важливо, транспортування зерна по воді впливає на зменшення вантажопотоку, знижує навантаження на й так розбиті автошляхи, позитивно позначається на оточуючому природному середовищі.
Ще одна складова логістичної системи компанії «НІБУЛОН» – раціональне використання наявних ресурсів. Відділ транспортної логістики формує завдання на перевезення таким чином, аби після розвантаження зерна транспорт у зворотньому напрямку не повертався порожнім, таким чином перевозяться корми, будматеріали та інші вантажі. Загалом же, логістична практика підприємства, спрямована на максимальне підвищення ефективності економіки, продовжує розвиватися у напрямку зміцнення позицій «НІБУЛОНу» на зерновому ринку.





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» – Республіка Корея: горизонти співробітництва
  • Прямий імпорт – фактор незалежності й економічної ефективності
  • Закупівлі сільгосппродукції: на екваторі маркетингового року
  • Українська логістика дозволяє експортувати рекордні обсяги зерна
  • «НІБУЛОН» нарощує обсяги перевезень внутрішніми водними шляхами

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.