Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»«НІБУЛОН» будує судна для транспортування зерна мілководними річками
АТУ»Новини»«НІБУЛОН» будує судна для транспортування зерна мілководними річками

    «НІБУЛОН» будує судна для транспортування зерна мілководними річками


    «НІБУЛОН» будує судна  для транспортування зерна мілководними річкамиНа суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» продовжується будівництво несамохідних суден проекту NBL-91, які розроблені спеціально для транспортування зерна мілководними річками.
    Так, на другому несамохідному судні проекту – NBL-026, яке було урочисто спущено на воду 16 жовтня 2015 року за участі Президента України Петра Порошенка, вже проведено випробування обладнання якірно-швартовного комплексу.
    Окрім того, наразі суднобудівниками компанії виконуються добудовчі роботи на судні, зокрема завершено виготовлення, монтаж і фарбування трьох кришок люкових закриттів (із чотирьох необхідних), дільницею механо-слюсарних частин завершується монтаж механо-слюсарних виробів. Проводиться налагодження механізму приводу люкового закриття. Зусиллями малярської дільниці завершено фарбування сухих відсіків, завершуються фарбування і на відкритих ділянках корпусу.
    Таким чином, вже до кінця тижня заплановано введення судна в експлуатацію, після чого воно буде транспортовано до причалу зернового перевантажувального термінала компанії для подальшого завантаження ячменем та здійснення першого рейсу.
    Разом з цим працівники суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» продовжують будівництво і третього судна проекту − NBL-027. Наразі формується кормовий напівкорпус судна (блоки № 1-5) й вже розпочато встановлення комінгсів люкових закриттів трюму.
    На передстапельному майданчику заводу ведеться складання підсекцій блоків № 6 та 7, продовжується виготовлення вузлів для підсекцій блоків № 7 і № 12.
    Відтак наразі суднобудівне підприємство компанії повністю завантажене роботою. Загалом у планах «НІБУЛОНу» на 2015-2018 роки будівництво на власній судновій верфі 11 несамохідних суден (проекти NBL-91, В2000, 90М); самохідного плавучого крана (однотипний з плавучим краном «Святий Миколай») та несамохідного плавучого крана проекту С14938; багатоцільових морських буксирів потужністю 3,5 та 5 тис. к. с. і роз’їзного судна.
    //www.nibulon.com/news/novini-kompanii/proekt-nbl-91-zavershuyutsya-shvartovni-viprobuvannya-na-drugomu-sudni.html





    Схожі новини
  • Судна проекту NBL-91 набувають все чіткіших обрисів
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«НІБУЛОН» будує судна для транспортування зерна мілководними річками

11 листопад, Розділ Новини, переглядів 3 927

«НІБУЛОН» будує судна  для транспортування зерна мілководними річкамиНа суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» продовжується будівництво несамохідних суден проекту NBL-91, які розроблені спеціально для транспортування зерна мілководними річками.
Так, на другому несамохідному судні проекту – NBL-026, яке було урочисто спущено на воду 16 жовтня 2015 року за участі Президента України Петра Порошенка, вже проведено випробування обладнання якірно-швартовного комплексу.
Окрім того, наразі суднобудівниками компанії виконуються добудовчі роботи на судні, зокрема завершено виготовлення, монтаж і фарбування трьох кришок люкових закриттів (із чотирьох необхідних), дільницею механо-слюсарних частин завершується монтаж механо-слюсарних виробів. Проводиться налагодження механізму приводу люкового закриття. Зусиллями малярської дільниці завершено фарбування сухих відсіків, завершуються фарбування і на відкритих ділянках корпусу.
Таким чином, вже до кінця тижня заплановано введення судна в експлуатацію, після чого воно буде транспортовано до причалу зернового перевантажувального термінала компанії для подальшого завантаження ячменем та здійснення першого рейсу.
Разом з цим працівники суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» продовжують будівництво і третього судна проекту − NBL-027. Наразі формується кормовий напівкорпус судна (блоки № 1-5) й вже розпочато встановлення комінгсів люкових закриттів трюму.
На передстапельному майданчику заводу ведеться складання підсекцій блоків № 6 та 7, продовжується виготовлення вузлів для підсекцій блоків № 7 і № 12.
Відтак наразі суднобудівне підприємство компанії повністю завантажене роботою. Загалом у планах «НІБУЛОНу» на 2015-2018 роки будівництво на власній судновій верфі 11 несамохідних суден (проекти NBL-91, В2000, 90М); самохідного плавучого крана (однотипний з плавучим краном «Святий Миколай») та несамохідного плавучого крана проекту С14938; багатоцільових морських буксирів потужністю 3,5 та 5 тис. к. с. і роз’їзного судна.
//www.nibulon.com/news/novini-kompanii/proekt-nbl-91-zavershuyutsya-shvartovni-viprobuvannya-na-drugomu-sudni.html





Схожі новини
  • Судна проекту NBL-91 набувають все чіткіших обрисів
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.