Завершивши формування міцного корпусу несамохідного плавучого крана, суднобудівники компанії почали готувати судно до спуску на воду.
Відтак вже в середині грудня 2015 року передспускові роботи будуть завершені – і плавучий кран перейде до заводського пірса для проведення добудовчих робіт.
А наразі підготовчі роботи тривають – і ключовими серед них є:
– монтаж блоків суднової надбудови (завершено);
– монтаж системи збору протікань, баластної системи, систем газовихлопу та донно-бортової арматури (завершено);
– виготовлення суднової апарелі, яка буде використовуватися для заїзду та виїзду з крана грейферного мобільного крана Terex Fuchs MHL 385 D (завершується);
– установка доізоляційного приварного насичення (завершується);
– монтаж стічної системи, системи повітряно-вимірювальних і переливних труб, системи водяного пожежогасіння, осушувальної системи (завершується);
– фарбування баластних цистерн (завершується);
– фарбувальні роботи в приміщеннях судна (в процесі);
– установка дверей, ілюмінаторів, трапів (в процесі);
– підготовка якірних пристроїв (в процесі);
– монтаж палубного обладнання, зокрема: в’юшок, бітенгів, кормового якірно-швартовного шпиля, власне якорів та якірних ланцюгів (в процесі);
– установка обладнання в надбудові та машинному відділенні (в процесі);
– встановлення механо-слюсарних виробів на відкритих частинах (в процесі);
– здача приміщень на конструктивність (в процесі);
– укладання ізоляції в приміщеннях (розпочато);
– очищення зовнішнього обшиття та його подальше фарбування (розпочато).
Після закінчення будівництва та спуску на воду судно буде прийнято на відповідний клас Регістра судноплавства України: KE * Ice1 B-R4-RSN2,0 Судно технічного флоту.
Основні характеристики судна: довжина − 38,5 м; ширина – 12 м; висота борту на міделі – 3,45 м; осадка – 1,45 м.
//www.nibulon.com/news/novini-kompanii/nesamoxidnii-kran-gotuetsya-do-spusku-na-vodu.html