Аграрний тиждень. Україна
» » На плавкрані «НІБУЛОНу»стартували фарбувальні роботи
» » На плавкрані «НІБУЛОНу»стартували фарбувальні роботи

    На плавкрані «НІБУЛОНу»стартували фарбувальні роботи


    На несамохідному плавучому крані проекту С14938 по завершенні підготовчих робіт стартували перші фарбувальні роботи.
    Як відомо, із липня 2015 року на передстапельному майданчику суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» триває будівництво цього абсолютно нового суднобудівного замовлення.
    Відтак, станом на середину листопада суднобудівники компанії розпочали очищення та фарбування внутрішніх приміщень судна, паралельно проводячи підготовку до аналогічних робіт щодо зовнішнього обшиття та баластних цистерн.
    Наразі дані роботи (разом із формуванням міцного корпусу) є основними. По завершенні цих робіт заводчани приступлять до монтажу електрообладнання та підготовки до спуску судна на воду.
    Що стосується корпусу плавучого крана, наразі роботи із його формування складають понад 95 %. За останній час виконано монтаж в корпус блоків № 13, 15 (для надбудови носової та кормової частин), завершується монтаж блоків № 11, 12 (для надбудови носової частини) та блоку № 16 (для фальшборту).
    Водночас на передстапельному майданчику триває збирання блоків № 14, 19, 20 (для надбудови носової частини).
    У складально-зварювальній дільниці розпочато виготовлення рампи, тобто похилого майданчика для пересування грейферного мобільного навантажувача Terex Fuchs MHL 385 D.
    Разом з тим суднобудівники компанії провели випробування та здачу паливних цистерн, цистерн питної води та нафтовмістних вод. На черзі – дванадцять баластних цистерн.
    Також на судні здійснюється монтаж доізоляційного насичення (зокрема фундаментів під обладнання, механо-слюсарні частини та ін.) та трубопроводів систем.
    Несамохідний павучий кран буде використовуватися разом із пересувним перевантажувальним краном, продуктивністю 5 тис. тонн за добу, для виконання навантажувально-розвантажувальних операцій на рейді та на перевантажувальному терміналі без залучення сторонніх організацій, а також для допоміжних вантажних операцій.
    Довжина плавучого крана складатиме 38,5 м; ширина – 12 м; висота борту на міделі – 3,45 м; осадка – 1,45 м. Судно буде прийнято на відповідний клас Регістра судноплавства України: KE * Ice1 B-R4-RSN2,0 Судно технічного флоту.
    //www.nibulon.com/news/novini-kompanii/na-nesamoxidnomu-plavkrani-startuvali-farbuvalni-roboti.html





    Схожі новини
  • «НІБУЛОН» будує судна для транспортування зерна мілководними річками
  • Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На плавкрані «НІБУЛОНу»стартували фарбувальні роботи


На несамохідному плавучому крані проекту С14938 по завершенні підготовчих робіт стартували перші фарбувальні роботи.
Як відомо, із липня 2015 року на передстапельному майданчику суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» триває будівництво цього абсолютно нового суднобудівного замовлення.
Відтак, станом на середину листопада суднобудівники компанії розпочали очищення та фарбування внутрішніх приміщень судна, паралельно проводячи підготовку до аналогічних робіт щодо зовнішнього обшиття та баластних цистерн.
Наразі дані роботи (разом із формуванням міцного корпусу) є основними. По завершенні цих робіт заводчани приступлять до монтажу електрообладнання та підготовки до спуску судна на воду.
Що стосується корпусу плавучого крана, наразі роботи із його формування складають понад 95 %. За останній час виконано монтаж в корпус блоків № 13, 15 (для надбудови носової та кормової частин), завершується монтаж блоків № 11, 12 (для надбудови носової частини) та блоку № 16 (для фальшборту).
Водночас на передстапельному майданчику триває збирання блоків № 14, 19, 20 (для надбудови носової частини).
У складально-зварювальній дільниці розпочато виготовлення рампи, тобто похилого майданчика для пересування грейферного мобільного навантажувача Terex Fuchs MHL 385 D.
Разом з тим суднобудівники компанії провели випробування та здачу паливних цистерн, цистерн питної води та нафтовмістних вод. На черзі – дванадцять баластних цистерн.
Також на судні здійснюється монтаж доізоляційного насичення (зокрема фундаментів під обладнання, механо-слюсарні частини та ін.) та трубопроводів систем.
Несамохідний павучий кран буде використовуватися разом із пересувним перевантажувальним краном, продуктивністю 5 тис. тонн за добу, для виконання навантажувально-розвантажувальних операцій на рейді та на перевантажувальному терміналі без залучення сторонніх організацій, а також для допоміжних вантажних операцій.
Довжина плавучого крана складатиме 38,5 м; ширина – 12 м; висота борту на міделі – 3,45 м; осадка – 1,45 м. Судно буде прийнято на відповідний клас Регістра судноплавства України: KE * Ice1 B-R4-RSN2,0 Судно технічного флоту.
//www.nibulon.com/news/novini-kompanii/na-nesamoxidnomu-plavkrani-startuvali-farbuvalni-roboti.html





Схожі новини
  • «НІБУЛОН» будує судна для транспортування зерна мілководними річками
  • Завершується формування корпусу несамохідного плавкрану
  • На суднобудівному горизонті вже видніються фарбувальні роботи
  • «NIBULON-5»: половину шляху пройдено!
  • Завершується формування найскладніших конструкцій корпусу буксира «NIBULON-5»

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.