Аграрний тиждень. Україна
» » В Україні створять новий річковий коридор
» » В Україні створять новий річковий коридор

    В Україні створять новий річковий коридор


    Міністерство інфраструктури створює новий річковий коридор ― «Велику дугу». 

    Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, пише «НВ».

    За словами міністра, потенціал річок надзвичайно великий.

    «Зараз ми абсолютно серйозно думаємо над концепцією так званої "Великої дуги". Ми з'єднаємо Дніпро через Чорне море і Дунай. Цей проект уже підтримано посольством Німеччини», ― зазначив Омелян.

    За словами консультанта Центру транспортних стратегій Андрія Ісаєва, реалізація цього проекту дозволить збільшити обсяг перевезень Дніпром. Інша мета ― це здешевлення логістики вантажовідправників для поставок товарів із Європи.

    Ісаєв також додав, що підприємства, які знаходяться недалеко від річкових портів, могли б використовувати цей водний коридор як альтернативу наявним маршрутам.

    За його словами, поки рано говорити, наскільки вигідний цей варіант, оскільки вартість залежить від багатьох складових. Як, наприклад, ставки фрахту, вартості перевалки в портах, наявності флоту.

    «Зараз неможливо прорахувати точну вартість, оскільки аналогічних маршрутів в Україні останнім часом не було», ― пояснив консультант Центру транспортних стратегій.

    Глава аналітичного відділу ІК Eavex Capital Дмитро Чурін зауважив, що річковий транспорт ― найдешевший. Він може коштувати менше за інші види перевезень на 50%. За його словами, маршрут може бути вигідний для перевезення зерна за допомогою барж.

    Утім, такого роду поставки будуть сезонними, оскільки зимова навігація Дніпром неможлива.

    «Для несезонних вантажів, як руда і метали, не завжди зручно переключатися з одного транспорту на інший, оскільки логістика в них замкнута і її вони використовують цілий рік», ― пояснив Чурін.

    Ісаєв додав, що з'єднання Дніпра з річковою системою Європи може дати величезний поштовх розвитку річкових перевезень в Україні. За наявною в Європі мережею внутрішніх водних шляхів перевозиться понад 500 млн. т вантажів (це близько 200 річкових портів і більше 11,5 тис. суден).

    Інше питання ― як це буде реалізовано технологічно. Адже судна, які можуть виходити в море, не зможуть пройти через перекати в середній і верхній течії Дунаю. Тому необхідно організувати перевантаження з морських суден на флот, що ходить Дунаєм, що збільшить вартість транспортування.





    Схожі новини
  • Вилов риби збільшився на 18%
  • В Україні може з'явитись ветеринарна поліція
  • Українцям припало до смаку польське та німецьке сало
  • Українським аграріям необхідно зосередитись на виробництві зернових
  • Вітчизняні птахівники зможуть повністю заповнити квоту ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Україні створять новий річковий коридор


Міністерство інфраструктури створює новий річковий коридор ― «Велику дугу». 

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян, пише «НВ».

За словами міністра, потенціал річок надзвичайно великий.

«Зараз ми абсолютно серйозно думаємо над концепцією так званої "Великої дуги". Ми з'єднаємо Дніпро через Чорне море і Дунай. Цей проект уже підтримано посольством Німеччини», ― зазначив Омелян.

За словами консультанта Центру транспортних стратегій Андрія Ісаєва, реалізація цього проекту дозволить збільшити обсяг перевезень Дніпром. Інша мета ― це здешевлення логістики вантажовідправників для поставок товарів із Європи.

Ісаєв також додав, що підприємства, які знаходяться недалеко від річкових портів, могли б використовувати цей водний коридор як альтернативу наявним маршрутам.

За його словами, поки рано говорити, наскільки вигідний цей варіант, оскільки вартість залежить від багатьох складових. Як, наприклад, ставки фрахту, вартості перевалки в портах, наявності флоту.

«Зараз неможливо прорахувати точну вартість, оскільки аналогічних маршрутів в Україні останнім часом не було», ― пояснив консультант Центру транспортних стратегій.

Глава аналітичного відділу ІК Eavex Capital Дмитро Чурін зауважив, що річковий транспорт ― найдешевший. Він може коштувати менше за інші види перевезень на 50%. За його словами, маршрут може бути вигідний для перевезення зерна за допомогою барж.

Утім, такого роду поставки будуть сезонними, оскільки зимова навігація Дніпром неможлива.

«Для несезонних вантажів, як руда і метали, не завжди зручно переключатися з одного транспорту на інший, оскільки логістика в них замкнута і її вони використовують цілий рік», ― пояснив Чурін.

Ісаєв додав, що з'єднання Дніпра з річковою системою Європи може дати величезний поштовх розвитку річкових перевезень в Україні. За наявною в Європі мережею внутрішніх водних шляхів перевозиться понад 500 млн. т вантажів (це близько 200 річкових портів і більше 11,5 тис. суден).

Інше питання ― як це буде реалізовано технологічно. Адже судна, які можуть виходити в море, не зможуть пройти через перекати в середній і верхній течії Дунаю. Тому необхідно організувати перевантаження з морських суден на флот, що ходить Дунаєм, що збільшить вартість транспортування.





Схожі новини
  • Вилов риби збільшився на 18%
  • В Україні може з'явитись ветеринарна поліція
  • Українцям припало до смаку польське та німецьке сало
  • Українським аграріям необхідно зосередитись на виробництві зернових
  • Вітчизняні птахівники зможуть повністю заповнити квоту ЄС

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.