Аграрний тиждень. Україна
» » Україна захопила ринок соняшникової олії в Індії
» » Україна захопила ринок соняшникової олії в Індії

    Україна захопила ринок соняшникової олії в Індії


    Україна є абсолютним лідером за поставками соняшникової олії до Індії. Українська присутність на даному ринку є безпрецедентною – частка української соняшникової олії на індійському ринку перевищує 93%.

    Про це повідомляє Українська аграрна конфедерація.

    За підсумками перших восьми місяців вітчизняний експорт соняшникової олії сягнув відмітки в 3 млн тонн. Майже 31% (0,96 млн тонн) з них було експортовано саме до Індії, повідомляють аналітики Української аграрної конфедерації.

    Загалом же на країни Азії припадає більше 60% експорту української соняшникової олії.
    Це підтверджують і в компанії Kernel. Одна з причин росту популярності соняшникової олії в Азії – збільшення доходів місцевого населення.

    «Індія і Китай сьогодні є ключовими країнами на експорту української соняшникової олії. І ми очікуємо, що ці ринки покажуть зростання. Безумовно, це пов’язано зі збільшенням населення. Але є ще один момент – покупці, для яких раніше соняшникова олія за ціною було недоступною, тепер переходять саме на цей продукт», - коментує Руслана Козаченко, трейдер Kernel.

    Одним з перспективних товарів для експорту в Азію фахівці Kernel вважають бутильовану соняшникову олію.

    «Ринок бутильованої олії розвивається і для нас відкриваються нові можливості. Звичайно, є кілька проблемних моментів. По-перше, різниця у податковому миті. Мито на рафіновану олію набагато вище. Тобто покупцям вигідніше рафінувати олію самостійно, розливати її в пляшки і вже з цим продуктом виходити на ринок», - говорить Руслана Козаченко.

    За її словами, другий момент також пов'язаний з ціною – в країнах Азії можуть робити блендінг, додаючи у соняшникову олію домішки, що робить кінцевий продукт дешевшим.

    Нагадаємо, Українські агрохолдинги поділилися досвідом експорту в Азію під час круглого столу, організованого Українською аграрною конфедерацією.





    Схожі новини
  • Експорт соняшникової олії
  • Україна нарощує експорт соняшникової олії до Китаю
  • Україна експортувала соняшникової олії на 2 мільярда доларів у поточному маркетинговому році
  • У 2012 році експорт вітчизняної соняшникової олії зріс на 33%
  • Виробництво соняшникової олії на кінець року становитиме 3,1 млн тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна захопила ринок соняшникової олії в Індії


Україна є абсолютним лідером за поставками соняшникової олії до Індії. Українська присутність на даному ринку є безпрецедентною – частка української соняшникової олії на індійському ринку перевищує 93%.

Про це повідомляє Українська аграрна конфедерація.

За підсумками перших восьми місяців вітчизняний експорт соняшникової олії сягнув відмітки в 3 млн тонн. Майже 31% (0,96 млн тонн) з них було експортовано саме до Індії, повідомляють аналітики Української аграрної конфедерації.

Загалом же на країни Азії припадає більше 60% експорту української соняшникової олії.
Це підтверджують і в компанії Kernel. Одна з причин росту популярності соняшникової олії в Азії – збільшення доходів місцевого населення.

«Індія і Китай сьогодні є ключовими країнами на експорту української соняшникової олії. І ми очікуємо, що ці ринки покажуть зростання. Безумовно, це пов’язано зі збільшенням населення. Але є ще один момент – покупці, для яких раніше соняшникова олія за ціною було недоступною, тепер переходять саме на цей продукт», - коментує Руслана Козаченко, трейдер Kernel.

Одним з перспективних товарів для експорту в Азію фахівці Kernel вважають бутильовану соняшникову олію.

«Ринок бутильованої олії розвивається і для нас відкриваються нові можливості. Звичайно, є кілька проблемних моментів. По-перше, різниця у податковому миті. Мито на рафіновану олію набагато вище. Тобто покупцям вигідніше рафінувати олію самостійно, розливати її в пляшки і вже з цим продуктом виходити на ринок», - говорить Руслана Козаченко.

За її словами, другий момент також пов'язаний з ціною – в країнах Азії можуть робити блендінг, додаючи у соняшникову олію домішки, що робить кінцевий продукт дешевшим.

Нагадаємо, Українські агрохолдинги поділилися досвідом експорту в Азію під час круглого столу, організованого Українською аграрною конфедерацією.





Схожі новини
  • Експорт соняшникової олії
  • Україна нарощує експорт соняшникової олії до Китаю
  • Україна експортувала соняшникової олії на 2 мільярда доларів у поточному маркетинговому році
  • У 2012 році експорт вітчизняної соняшникової олії зріс на 33%
  • Виробництво соняшникової олії на кінець року становитиме 3,1 млн тонн

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.