Ринок рітейлу Азії зріс на 4,7% у 2014 році, у порівнянні з 4,3% у 2013 (за даними Євромонітор). Продажі в Азії фокусуються в окремих містах. Для виходу на ринок рекомендується шукати виходи на міста-хаби, такі як Гонконг, який називають воротами для Північної Азії (особливо до Китаю), та Сінгапур для Південно-Східного регіону.
У найближчі роки очікується ще більший ріст сучасного рітейлу (супермаркети, мегамаркети), а також зручних магазинів «біля дому» (convenient stores). Три найбільших мережі в регіоні - це Seven & I, Family Mart та Lawson, що розташовані в Японії. Вони відкрили майже 5 тис. нових магазинів за 2013 рік, при чому 2 тис. з них - за межами Японії.