Аграрний тиждень. Україна
» » Ринок роздрібної торгівлі Азії
» » Ринок роздрібної торгівлі Азії

    Ринок роздрібної торгівлі Азії


    Ринок рітейлу Азії зріс на 4,7% у 2014 році, у порівнянні з 4,3% у 2013 (за даними Євромонітор). Продажі в Азії фокусуються в окремих містах. Для виходу на ринок рекомендується шукати виходи на міста-хаби, такі як Гонконг, який називають воротами для Північної Азії (особливо до Китаю), та Сінгапур для Південно-Східного регіону.

    У найближчі роки очікується ще більший ріст сучасного рітейлу (супермаркети, мегамаркети), а також зручних магазинів «біля дому» (convenient stores). Три найбільших мережі в регіоні - це Seven & I, Family Mart та Lawson, що розташовані в Японії. Вони відкрили майже 5 тис. нових магазинів за 2013 рік, при чому 2 тис. з них - за межами Японії.

    Стрімко зростає ринок Інтернет рітейлу. Основні гравці: Tmall (КНР), Rakuten (Японія), та Gmarket (Південна Корея). Згідно з даними eMarketer, у регіональному розподілі Азія стала найбільшим ринком електронної комерції у 2014 році.





    Схожі новини
  • Огляд м’ясного ринку Південно-Східної Азії
  • У 2019 році світовий ринок грибів досягне $50 млрд
  • Агроекспорт до Японії зріс вдвічі
  • Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%
  • Азіатські країни створять запаси рису

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Ринок роздрібної торгівлі Азії


Ринок рітейлу Азії зріс на 4,7% у 2014 році, у порівнянні з 4,3% у 2013 (за даними Євромонітор). Продажі в Азії фокусуються в окремих містах. Для виходу на ринок рекомендується шукати виходи на міста-хаби, такі як Гонконг, який називають воротами для Північної Азії (особливо до Китаю), та Сінгапур для Південно-Східного регіону.

У найближчі роки очікується ще більший ріст сучасного рітейлу (супермаркети, мегамаркети), а також зручних магазинів «біля дому» (convenient stores). Три найбільших мережі в регіоні - це Seven & I, Family Mart та Lawson, що розташовані в Японії. Вони відкрили майже 5 тис. нових магазинів за 2013 рік, при чому 2 тис. з них - за межами Японії.

Стрімко зростає ринок Інтернет рітейлу. Основні гравці: Tmall (КНР), Rakuten (Японія), та Gmarket (Південна Корея). Згідно з даними eMarketer, у регіональному розподілі Азія стала найбільшим ринком електронної комерції у 2014 році.





Схожі новини
  • Огляд м’ясного ринку Південно-Східної Азії
  • У 2019 році світовий ринок грибів досягне $50 млрд
  • Агроекспорт до Японії зріс вдвічі
  • Кількість мережевих продуктових магазинів в Україні може зрости на 7-10%
  • Азіатські країни створять запаси рису

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.