Аграрний тиждень. Україна
» » Пріоритетні країни Південно-Східної Азії
» » Пріоритетні країни Південно-Східної Азії

    Пріоритетні країни Південно-Східної Азії


    Для оцінки експортного потенціалу в регіоні Південно-Східної Азії було досліджено 17 країн регіону (із більше ніж 50 країн) які були вибрані за 19-ма основними показниками. За кожним кількісним критерієм країни було проранжовано та визначено 10 країн із найсильнішими та найбільш привабливими позиціями в рамках одного критерію.

    Основні показники включають кількість населення країни, очікувану кількість населення до 2030 року, темп приросту урбанізованого населення, ВВП на душу населення, темпи приросту ВВП, загальний обсяг імпорту м'ясної продукції в натуральному виразі, загальний обсяг імпорту м'ясної продукції в грошовому виразі, темпи приросту імпорту м'ясної продукції за останні 4 роки, обсяг імпорту м'ясної продукції на душу населення, наявність торгівельно-економічних відносин із Україною (фактично, наявність експорту будь-яких видів товарів із України), та доступ до портів (наявність водного сполучення). До другорядних критеріїв увійшли площа країни, щільність населення, рівень урбанізації, темп природного приросту населення, види імпортованих м'ясних продуктів, індекс економічної складності, індекс простоти ведення бізнесу та індекс простоти торгівлі через кордони.

    Країни, які потрапили в ТОП-10 за найбільшою кількістю показників, і сформували базис для вибору фіналістів аналізу. За результатами дослідження, 4 країни, які набрали найбільшу сумарну кількість показників, були відібрані для подальшого деталізованого розгляду, а саме – Гонконг, Південна Корея, Сингапур та Японія.

    Гонконг

    Гонконг входить в десятку країн – лідерів. Зараз країна займає сьоме місце в світі, згідно зі Звітом про глобальну конкурентоспроможність WEF 2015-2016. Гонконг займає 3-е місце в світі у фінансовому секторі, а ринок товарів (2-е місце) є динамічним та ефективним, ринок праці (3-е місце) сприяє його відмінному загальному позиціонуванню. Гонконг також є одним з головних адептів сучасних технологій, зокрема інформаційних та комунікаційних (8-е місце).

    Гонконг є 100% урбаністичною країною, тому майже повністю залежить від імпорту продуктів харчування або сировини для їх виробництва.

    У 2015 році в Гонконзі було зареєстровано 43 місцевих свиноферми і 29 місцевих птахофабрик. Протягом першої половини 2015 року, грошовий обсяг місцевого виробництва свинини був оцінений у $ 130 млн., а місцеве виробництво м'яса птиці, включаючи яйця, становив $ 197 млн.

    З метою зміцнення системи охорони здоров'я та зменшення ризиків забруднення навколишнього природного середовища, уряд запровадив схеми добровільної відмови від птахівництва та свиноферм в 2005 і 2006 роках. За цією схемою, 162 птахофабрики і 222 свинокомплекси припинили свою діяльність.

    У 2014 році обсяг місцевого виробництва, у порівнянні з загальним обсягом спожитих продуктів, становив 6% (живі свині) і 80% (м'ясо птиці). Виходячи з цього, Гонконг залежить від імпорту продуктів харчування на 95% (за даними Департаменту сільського господарства, рибальства і охорони природи Гонконгу).

    Загальний імпорт продуктів харчування у 2014 році виріс на 6%. У грошовому еквіваленті, США та Китай поставили продуктів на суму $ 2,9 млрд. і $ 2,7 млрд., і зайняли 18% і 16% ринку даного сегменту відповідно. Об’єм імпорту м’яса в Гонконг в 2015 р. становив 2,3 млн. тон з незначним ростом у 1,6% за останні 3 роки (CAGR 2012-2015), а в грошовому еквіваленті – 5,909 млн. дол. США, зі зростанням у 6%.

    Структура імпорту в обсязі така: 31% становить курятина, 30% – субпродукти та жири. Ковбаси та інші м’ясні вироби займають 3-е місце – 16%, яловичина – 12%, а свинина – 11%. Найбільший ріст спостерігається по яловичині: в грошовому еквіваленті +25% CAGR. Субпродукти та жири виросли на 6%, ковбаси та інші м'ясні продукти – на 1%. Курятина (-2%) та свинина (-1%) падають.

    Топ 5 країн-експортерів забезпечують 78,6% всього імпорту м’яса в Гонконг. Лідерами є Бразилія – 31,4%, США – 28,5%, Китай – 12,2%, Австралія – 3,7% та Німеччина – 2,8%. В Гонконзі немає мита на імпорт м'яса та м'ясних виробів, тому ведення бізнесу є досить привабливим.


    Південна Корея

    Економічний успіх Кореї став результатом урядової стратегії на розвиток виробництва недорогих товарів для експорту, залучення зовнішніх інвестицій та підтримку наукових досліджень і розробок (R&D). Згідно з даними Організації економічного співробітництва та розвитку, Корея інвестує найбільше у світі в інновації, в 2014 році витратила 4,29% ВВП на R&D, за нею іде Ізраїль (4,11%) і Японія (3,58%).

    Станом на 2015 р. Республіка Корея займає 26-е місце у списку конкурентоспроможності країн світу. Вперше за 10 років, дані свідчать про поліпшення в розділі державних установ (з 69-го до 13-го місця), які є найбільшою проблемою Кореї серед країн з розвиненою економікою. Цей ріст стався завдяки поліпшенню прав власності, більш ефективної правової системи, а також поліпшення підзвітності приватних установ.

    Країна реєструє поліпшення в ефективності ринку товарів (на 7 пунктів до 26-го місця), а також конкуренції на внутрішньому ринку (34-е). В цілому, Корея виграє від стабільного макроекономічного середовища (5-е), досконалої інфраструктури (13-е), а також має найнижчі показники інфляції в світі.

    Політична нестабільність залишається проблемою для ведення бізнесу і оцінюється, як найбільш проблемний фактор у цьому відношенні. Корея суттєво відчуває вплив кризи 2009 р., а також інші світові економічні та політичні події. Експерти очікують, що ВВП Кореї виросте лише на 2,6% як в 2016 р. так і в 2017 р. (щорічно).

    В 2015 році ринок м’яса в Кореї забезпечувався на 68% локальним виробництвом і на 32% - імпортом. Середньостатистичний споживач в Кореї вживає 52 кг м’яса на рік (дані Організації економічного співробітництва і розвитку OECD 2015 р.), що більше ніж споживання в Китаї (50 кг) і в Японії (35 кг).

    Найбільше споживачів Кореї надають перевагу свинині - 54% (28 кг), курятина на 2-му місці – 27% (14 кг), а яловичина та телятина становлять 19% (10 кг) в рік в структурі споживання на душу населення. Загальний обсяг імпорту в Корею - 867 тис. тон, з яких 42% становить свинина, 32% – яловичина і 14% – курятина. Імпорт субпродуктів та жирів становить 7%, ковбасних виробів – 5%.

    В грошовому еквіваленті імпорт росте більше (+8% CAGR), ніж в натуральному виразі (+1%) завдяки підвищенню цін, а особливо – на свинину та яловичину. За останні 3 роки (CAGR 2012 – 2014) в грошовому еквіваленті найбільше росте яловичина – на 15%. Свинина та курятина мають незначний ріст – на 1%. Субпродукти та жири мають приріст 9%, а ковбаси та інші м'ясні вироби – 10%.

    Топ 5 країн – експортерів забезпечують 81,5% всього імпорту м’яса в Корею. Лідерами є США – 34,2% та Австралія – 31%; Німеччина має 6,4%, Бразилія 5% і Іспанія 4,9%.

    Сингапур

    Сингапур посідає 2-е місце уже 5-ий рік поспіль у списку найбільш конкурентоспроможних економік світу, показуючи одні з найпослідовніших покращень всіх показників економіки і тримаючи топові позиції в 10 параметрах з 12, що аналізуються у звіті World Economic Forum - Global Competitiveness Index 2015.

    Сингапур залишається найуспішнішим у загальній ефективності ринку, а також входить в трійку світових лідерів по ефективності товарного ринку, праці та фінансового ринку. Країна має найбільш гнучкий і другий найбільш привабливий ринок праці в світі.
    З найкращою системою вищої освіти і навчання в світі (1-е місце, обігнавши Фінляндію), Сингапур має всі можливості для збільшення показників Технологічної готовності (з 5-го до 2-го), досконалості ведення бізнесу (з 18-го до 1-го) та інновацій (стабільно на 9-му місці). Економіка може спиратися на першосортну інфраструктуру (2), прозору та ефективну структуру державних установ (2), а також стабільне макроекономічне середовище (12-е місце).

    На сьогодні, Сингапур є однією з країн з найбільш відкритою економікою у світі, яка в значній мірі залежить від міжнародної торгівлі. В країні немає імпортних мит або акцизів на всі види продуктів харчування та напої. Виключенням є алкогольні напої, тютюнові вироби, а також існує податок на товари та послуги (GST) в розмірі 7%, що стягуються в точці продажу. Країна є 14-м за величиною експортером і 15-м імпортером у світі .

    Сингапур є на 100% урбаністичною країною і, практично, не має свого локального агропромислового виробництва. Країна майже повністю залежить від імпорту продуктів харчування. Не всі імпортовані продукти споживаються локально. Близько 75% від імпорту продовольчих товарів ідуть на реекспорт в сусідні країни.

    Імпорт м'яса займає 13% від загального імпорту продуктів харчування або $ 919 млн в грошовому вираженні. Загальний обсяг імпорту становить 309 тис. тон., з яких 39% становить курятина, 26% свинина, 13% ковбаси та інші м'ясні вироби. Яловичина та субпродукти і жири мають по 11%.

    Одна частина обсягу імпорту курятини у вигляді живих курей імпортується, в основному, з Малайзії на забій в місцевих бійнях. Інша частина надходить у вигляді заморожених курячих тушок та у вигляді різних частин з Бразилії, Таїланду, США, Аргентини та Китаю.
    Єдиним джерелом імпортованих живих свиней (близько 335 тис. голів в рік) на забій є Індонезія. Більшість необхідної для споживання свинини Сингапуру забезпечується за рахунок імпорту охолодженої свинини з Австралії і замороженої свинини з ЄС та США.

    Яловичина, яка не так поширена на ринку Сингапур і не споживається в таких об'ємах як курятина та свинина, в основному, продається в супермаркетах. Основні постачальники яловичини – Австралія, Нова Зеландія, Аргентина та Китай.

    Топ 5 експортерів забезпечують 84% від загального об'єму імпорту м'яса та м'ясних виробів в Сингапур. Лідерами є Бразилія – 40,5%, Австралія – 23,6%, США – 9,8%, Нідерланди – 5,8%, Нова Зеландія – 4,3%. Сингапур не має мит на м'ясо та м'ясні вироби.
     

    Японія

     
    Японія залишається на 6-му місці у списку найпотужніших економік світу (2015 рік), показуючи покращення в макроекономічному середовищі  завдяки стабілізації інфляції, що виникла зі збільшенням податку на споживання.
     
    Японія має відмінну інфраструктуру і найздоровіші трудові ресурси в світі, з очікуваною тривалістю життя більше 80 років. Країна виграє в найбільш складних областях конкурентоспроможності: бізнес дуже досконалий (2-е місце), підприємства мають найдосконаліше обладнання і процеси в світі, де виробляються унікальні продукти (1-е місце), вона має великий вплив на міжнародну торгівлю (2-е місце) і користується перевагами кращих місцевих постачальників в світі (1-е).
     
    Найдосконаліші науково-дослідні інститути і високі витрати компанії на R&D, в поєднанні з найвідомішими вченими та інженерами, сприяють загальному високому інноваційному рівню країни. Протягом останніх 7 років ринки товарів та фінансів в Японії стабільно зростають і в світовому рейтингу знаходяться на 11 та 19 місцях відповідно, в той час як інституції досягли 13-го місця. Японія одна з перших по залученню та адаптації нових технологій (13) та має один з найвищих рівнів використання смартфонів (5).

    Загальний об'єм імпорту м'яса та м'ясних продуктів в Японію в 2015 р. становив 2,6 млн. тон  на загальну суму більше 11,1 млрд. дол. США. Більшу частину імпорту в обсязі займає свинина 31%, на другому місці ковбаси та інші м'ясні вироби – 25%, курятина з часткою 21% займає 3-є місце.
     
    Яловичина в обсязі займає 19%, а субпродукти та жири мають 4% від загального обсягу.
    Протягом останніх 3-ох років імпорт м'яса та м'ясних виробів в Японію впав в грошовому еквіваленті на 5% (CAGR, 2012-2015). Найбільше падіння показує імпорт свинини – 12% та ковбаси та інші м'ясні вироби – 6%. Імпорт яловичини практично стабільний – приріст становить лише на 0,3%. Імпорт курятини показує ріст  у 3%, субпродукти та жири також виросли на 8%.

    Топ 5 країн - експортерів займають 74% від загального імпорту м'яса та м'ясних виробів в Японію. Основними експортерами  є Сполучені Штати Америки  (27%), Австралія (16%),  Таїланд (13%), Бразилія та КНР мають по 9%.





    Схожі новини
  • Огляд м’ясного ринку Південно-Східної Азії
  • Огляд м’ясних ринків Субсахарської Африки - можливості для українського експорту
  • Рейтинг постачальників пестицидів до України
  • Сало стало найбільш імпортованим продуктом тваринництва у 2014р.
  • Імпорт свинини скоротився майже в 4 рази

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Пріоритетні країни Південно-Східної Азії


Для оцінки експортного потенціалу в регіоні Південно-Східної Азії було досліджено 17 країн регіону (із більше ніж 50 країн) які були вибрані за 19-ма основними показниками. За кожним кількісним критерієм країни було проранжовано та визначено 10 країн із найсильнішими та найбільш привабливими позиціями в рамках одного критерію.

Основні показники включають кількість населення країни, очікувану кількість населення до 2030 року, темп приросту урбанізованого населення, ВВП на душу населення, темпи приросту ВВП, загальний обсяг імпорту м'ясної продукції в натуральному виразі, загальний обсяг імпорту м'ясної продукції в грошовому виразі, темпи приросту імпорту м'ясної продукції за останні 4 роки, обсяг імпорту м'ясної продукції на душу населення, наявність торгівельно-економічних відносин із Україною (фактично, наявність експорту будь-яких видів товарів із України), та доступ до портів (наявність водного сполучення). До другорядних критеріїв увійшли площа країни, щільність населення, рівень урбанізації, темп природного приросту населення, види імпортованих м'ясних продуктів, індекс економічної складності, індекс простоти ведення бізнесу та індекс простоти торгівлі через кордони.

Країни, які потрапили в ТОП-10 за найбільшою кількістю показників, і сформували базис для вибору фіналістів аналізу. За результатами дослідження, 4 країни, які набрали найбільшу сумарну кількість показників, були відібрані для подальшого деталізованого розгляду, а саме – Гонконг, Південна Корея, Сингапур та Японія.

Гонконг

Гонконг входить в десятку країн – лідерів. Зараз країна займає сьоме місце в світі, згідно зі Звітом про глобальну конкурентоспроможність WEF 2015-2016. Гонконг займає 3-е місце в світі у фінансовому секторі, а ринок товарів (2-е місце) є динамічним та ефективним, ринок праці (3-е місце) сприяє його відмінному загальному позиціонуванню. Гонконг також є одним з головних адептів сучасних технологій, зокрема інформаційних та комунікаційних (8-е місце).

Гонконг є 100% урбаністичною країною, тому майже повністю залежить від імпорту продуктів харчування або сировини для їх виробництва.

У 2015 році в Гонконзі було зареєстровано 43 місцевих свиноферми і 29 місцевих птахофабрик. Протягом першої половини 2015 року, грошовий обсяг місцевого виробництва свинини був оцінений у $ 130 млн., а місцеве виробництво м'яса птиці, включаючи яйця, становив $ 197 млн.

З метою зміцнення системи охорони здоров'я та зменшення ризиків забруднення навколишнього природного середовища, уряд запровадив схеми добровільної відмови від птахівництва та свиноферм в 2005 і 2006 роках. За цією схемою, 162 птахофабрики і 222 свинокомплекси припинили свою діяльність.

У 2014 році обсяг місцевого виробництва, у порівнянні з загальним обсягом спожитих продуктів, становив 6% (живі свині) і 80% (м'ясо птиці). Виходячи з цього, Гонконг залежить від імпорту продуктів харчування на 95% (за даними Департаменту сільського господарства, рибальства і охорони природи Гонконгу).

Загальний імпорт продуктів харчування у 2014 році виріс на 6%. У грошовому еквіваленті, США та Китай поставили продуктів на суму $ 2,9 млрд. і $ 2,7 млрд., і зайняли 18% і 16% ринку даного сегменту відповідно. Об’єм імпорту м’яса в Гонконг в 2015 р. становив 2,3 млн. тон з незначним ростом у 1,6% за останні 3 роки (CAGR 2012-2015), а в грошовому еквіваленті – 5,909 млн. дол. США, зі зростанням у 6%.

Структура імпорту в обсязі така: 31% становить курятина, 30% – субпродукти та жири. Ковбаси та інші м’ясні вироби займають 3-е місце – 16%, яловичина – 12%, а свинина – 11%. Найбільший ріст спостерігається по яловичині: в грошовому еквіваленті +25% CAGR. Субпродукти та жири виросли на 6%, ковбаси та інші м'ясні продукти – на 1%. Курятина (-2%) та свинина (-1%) падають.

Топ 5 країн-експортерів забезпечують 78,6% всього імпорту м’яса в Гонконг. Лідерами є Бразилія – 31,4%, США – 28,5%, Китай – 12,2%, Австралія – 3,7% та Німеччина – 2,8%. В Гонконзі немає мита на імпорт м'яса та м'ясних виробів, тому ведення бізнесу є досить привабливим.


Південна Корея

Економічний успіх Кореї став результатом урядової стратегії на розвиток виробництва недорогих товарів для експорту, залучення зовнішніх інвестицій та підтримку наукових досліджень і розробок (R&D). Згідно з даними Організації економічного співробітництва та розвитку, Корея інвестує найбільше у світі в інновації, в 2014 році витратила 4,29% ВВП на R&D, за нею іде Ізраїль (4,11%) і Японія (3,58%).

Станом на 2015 р. Республіка Корея займає 26-е місце у списку конкурентоспроможності країн світу. Вперше за 10 років, дані свідчать про поліпшення в розділі державних установ (з 69-го до 13-го місця), які є найбільшою проблемою Кореї серед країн з розвиненою економікою. Цей ріст стався завдяки поліпшенню прав власності, більш ефективної правової системи, а також поліпшення підзвітності приватних установ.

Країна реєструє поліпшення в ефективності ринку товарів (на 7 пунктів до 26-го місця), а також конкуренції на внутрішньому ринку (34-е). В цілому, Корея виграє від стабільного макроекономічного середовища (5-е), досконалої інфраструктури (13-е), а також має найнижчі показники інфляції в світі.

Політична нестабільність залишається проблемою для ведення бізнесу і оцінюється, як найбільш проблемний фактор у цьому відношенні. Корея суттєво відчуває вплив кризи 2009 р., а також інші світові економічні та політичні події. Експерти очікують, що ВВП Кореї виросте лише на 2,6% як в 2016 р. так і в 2017 р. (щорічно).

В 2015 році ринок м’яса в Кореї забезпечувався на 68% локальним виробництвом і на 32% - імпортом. Середньостатистичний споживач в Кореї вживає 52 кг м’яса на рік (дані Організації економічного співробітництва і розвитку OECD 2015 р.), що більше ніж споживання в Китаї (50 кг) і в Японії (35 кг).

Найбільше споживачів Кореї надають перевагу свинині - 54% (28 кг), курятина на 2-му місці – 27% (14 кг), а яловичина та телятина становлять 19% (10 кг) в рік в структурі споживання на душу населення. Загальний обсяг імпорту в Корею - 867 тис. тон, з яких 42% становить свинина, 32% – яловичина і 14% – курятина. Імпорт субпродуктів та жирів становить 7%, ковбасних виробів – 5%.

В грошовому еквіваленті імпорт росте більше (+8% CAGR), ніж в натуральному виразі (+1%) завдяки підвищенню цін, а особливо – на свинину та яловичину. За останні 3 роки (CAGR 2012 – 2014) в грошовому еквіваленті найбільше росте яловичина – на 15%. Свинина та курятина мають незначний ріст – на 1%. Субпродукти та жири мають приріст 9%, а ковбаси та інші м'ясні вироби – 10%.

Топ 5 країн – експортерів забезпечують 81,5% всього імпорту м’яса в Корею. Лідерами є США – 34,2% та Австралія – 31%; Німеччина має 6,4%, Бразилія 5% і Іспанія 4,9%.

Сингапур

Сингапур посідає 2-е місце уже 5-ий рік поспіль у списку найбільш конкурентоспроможних економік світу, показуючи одні з найпослідовніших покращень всіх показників економіки і тримаючи топові позиції в 10 параметрах з 12, що аналізуються у звіті World Economic Forum - Global Competitiveness Index 2015.

Сингапур залишається найуспішнішим у загальній ефективності ринку, а також входить в трійку світових лідерів по ефективності товарного ринку, праці та фінансового ринку. Країна має найбільш гнучкий і другий найбільш привабливий ринок праці в світі.
З найкращою системою вищої освіти і навчання в світі (1-е місце, обігнавши Фінляндію), Сингапур має всі можливості для збільшення показників Технологічної готовності (з 5-го до 2-го), досконалості ведення бізнесу (з 18-го до 1-го) та інновацій (стабільно на 9-му місці). Економіка може спиратися на першосортну інфраструктуру (2), прозору та ефективну структуру державних установ (2), а також стабільне макроекономічне середовище (12-е місце).

На сьогодні, Сингапур є однією з країн з найбільш відкритою економікою у світі, яка в значній мірі залежить від міжнародної торгівлі. В країні немає імпортних мит або акцизів на всі види продуктів харчування та напої. Виключенням є алкогольні напої, тютюнові вироби, а також існує податок на товари та послуги (GST) в розмірі 7%, що стягуються в точці продажу. Країна є 14-м за величиною експортером і 15-м імпортером у світі .

Сингапур є на 100% урбаністичною країною і, практично, не має свого локального агропромислового виробництва. Країна майже повністю залежить від імпорту продуктів харчування. Не всі імпортовані продукти споживаються локально. Близько 75% від імпорту продовольчих товарів ідуть на реекспорт в сусідні країни.

Імпорт м'яса займає 13% від загального імпорту продуктів харчування або $ 919 млн в грошовому вираженні. Загальний обсяг імпорту становить 309 тис. тон., з яких 39% становить курятина, 26% свинина, 13% ковбаси та інші м'ясні вироби. Яловичина та субпродукти і жири мають по 11%.

Одна частина обсягу імпорту курятини у вигляді живих курей імпортується, в основному, з Малайзії на забій в місцевих бійнях. Інша частина надходить у вигляді заморожених курячих тушок та у вигляді різних частин з Бразилії, Таїланду, США, Аргентини та Китаю.
Єдиним джерелом імпортованих живих свиней (близько 335 тис. голів в рік) на забій є Індонезія. Більшість необхідної для споживання свинини Сингапуру забезпечується за рахунок імпорту охолодженої свинини з Австралії і замороженої свинини з ЄС та США.

Яловичина, яка не так поширена на ринку Сингапур і не споживається в таких об'ємах як курятина та свинина, в основному, продається в супермаркетах. Основні постачальники яловичини – Австралія, Нова Зеландія, Аргентина та Китай.

Топ 5 експортерів забезпечують 84% від загального об'єму імпорту м'яса та м'ясних виробів в Сингапур. Лідерами є Бразилія – 40,5%, Австралія – 23,6%, США – 9,8%, Нідерланди – 5,8%, Нова Зеландія – 4,3%. Сингапур не має мит на м'ясо та м'ясні вироби.
 

Японія

 
Японія залишається на 6-му місці у списку найпотужніших економік світу (2015 рік), показуючи покращення в макроекономічному середовищі  завдяки стабілізації інфляції, що виникла зі збільшенням податку на споживання.
 
Японія має відмінну інфраструктуру і найздоровіші трудові ресурси в світі, з очікуваною тривалістю життя більше 80 років. Країна виграє в найбільш складних областях конкурентоспроможності: бізнес дуже досконалий (2-е місце), підприємства мають найдосконаліше обладнання і процеси в світі, де виробляються унікальні продукти (1-е місце), вона має великий вплив на міжнародну торгівлю (2-е місце) і користується перевагами кращих місцевих постачальників в світі (1-е).
 
Найдосконаліші науково-дослідні інститути і високі витрати компанії на R&D, в поєднанні з найвідомішими вченими та інженерами, сприяють загальному високому інноваційному рівню країни. Протягом останніх 7 років ринки товарів та фінансів в Японії стабільно зростають і в світовому рейтингу знаходяться на 11 та 19 місцях відповідно, в той час як інституції досягли 13-го місця. Японія одна з перших по залученню та адаптації нових технологій (13) та має один з найвищих рівнів використання смартфонів (5).

Загальний об'єм імпорту м'яса та м'ясних продуктів в Японію в 2015 р. становив 2,6 млн. тон  на загальну суму більше 11,1 млрд. дол. США. Більшу частину імпорту в обсязі займає свинина 31%, на другому місці ковбаси та інші м'ясні вироби – 25%, курятина з часткою 21% займає 3-є місце.
 
Яловичина в обсязі займає 19%, а субпродукти та жири мають 4% від загального обсягу.
Протягом останніх 3-ох років імпорт м'яса та м'ясних виробів в Японію впав в грошовому еквіваленті на 5% (CAGR, 2012-2015). Найбільше падіння показує імпорт свинини – 12% та ковбаси та інші м'ясні вироби – 6%. Імпорт яловичини практично стабільний – приріст становить лише на 0,3%. Імпорт курятини показує ріст  у 3%, субпродукти та жири також виросли на 8%.

Топ 5 країн - експортерів займають 74% від загального імпорту м'яса та м'ясних виробів в Японію. Основними експортерами  є Сполучені Штати Америки  (27%), Австралія (16%),  Таїланд (13%), Бразилія та КНР мають по 9%.





Схожі новини
  • Огляд м’ясного ринку Південно-Східної Азії
  • Огляд м’ясних ринків Субсахарської Африки - можливості для українського експорту
  • Рейтинг постачальників пестицидів до України
  • Сало стало найбільш імпортованим продуктом тваринництва у 2014р.
  • Імпорт свинини скоротився майже в 4 рази

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.