Аграрний тиждень. Україна
» » Основні тенденції експорту м’ясної продукції
» » Основні тенденції експорту м’ясної продукції

    Основні тенденції експорту м’ясної продукції


    У рамках Конгресу експортерів продовольства Ukrainian Food 2016 аналітик UFEB Анна Бурка розповіла про основні тенденції, що відбуваються в українському експорті м’ясної, молочної продукції, кондитерських виробів та цукру.
    Так, у січні-жовтні 2016 року експорт м’яса всіх видів збільшився на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, поставки м’яса птиці за кордон виросли на 46% - до 199,8 тис. тон, свинини – впали у 13 разів, до 2 тис. тон, яловичини – зменшилися на 5%, до 26,1 тис. тон.
    Основними споживачами української м’ясної продукції є країни Азії (41,7%), СНД (26,2%), Африки (17,9%) та Європи (14,1%).
    Аналітик підкреслила, що, за прогнозами Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO), подальше зростання споживання м’яса у світі буде визначатися ростом чисельності та доходів населення в Азії, Латинській Америці та у країнах Близького Сходу. Найбільш інтенсивне зростання споживання очікується в регіонах, що розвиваються, особливо в країнах Субсахарської Африки.





    Схожі новини
  • Споживання яєць помітно скоротиться
  • Експорт яловичини скоротився на 29%
  • Україна у січні-вересні скоротила експорт яловичини на 29%, свинини – у 20 разів
  • Українець вживає до 28,5 кг м'яса на рік
  • Україна експортувала м’яса та м’ясної продукції на 316 мільйонів доларів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Основні тенденції експорту м’ясної продукції


У рамках Конгресу експортерів продовольства Ukrainian Food 2016 аналітик UFEB Анна Бурка розповіла про основні тенденції, що відбуваються в українському експорті м’ясної, молочної продукції, кондитерських виробів та цукру.
Так, у січні-жовтні 2016 року експорт м’яса всіх видів збільшився на 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, поставки м’яса птиці за кордон виросли на 46% - до 199,8 тис. тон, свинини – впали у 13 разів, до 2 тис. тон, яловичини – зменшилися на 5%, до 26,1 тис. тон.
Основними споживачами української м’ясної продукції є країни Азії (41,7%), СНД (26,2%), Африки (17,9%) та Європи (14,1%).
Аналітик підкреслила, що, за прогнозами Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO), подальше зростання споживання м’яса у світі буде визначатися ростом чисельності та доходів населення в Азії, Латинській Америці та у країнах Близького Сходу. Найбільш інтенсивне зростання споживання очікується в регіонах, що розвиваються, особливо в країнах Субсахарської Африки.





Схожі новини
  • Споживання яєць помітно скоротиться
  • Експорт яловичини скоротився на 29%
  • Україна у січні-вересні скоротила експорт яловичини на 29%, свинини – у 20 разів
  • Українець вживає до 28,5 кг м'яса на рік
  • Україна експортувала м’яса та м’ясної продукції на 316 мільйонів доларів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.