Аграрний тиждень. Україна
» » Як перетворити хобі у прибутковий бізнес
» » Як перетворити хобі у прибутковий бізнес

    Як перетворити хобі у прибутковий бізнес


    На Х Ювілейному міжнародному молочному конгресі, який відбудеться в Києві 2-3 березня, ви матимете можливість здійснити віртуальний тур найцікавішими місцями підприємства ТОВ «Велетень». Відеотур супроводжуватиметься коментарями керівника підприємства Вайло Надії Олексіївни, ветеринара та технолога ТОВ «Велетень.

    Для Надії Олексіївни Вайло, яка вже 14 років очолює ТОВ «Велетень» на Сумщині молочне скотарство — швидше хобі, ніж бізнес. Але після того, як торік очолюване нею господарство стало членом Асоціації виробників молока, вона переконалася, що «хобі» варте того, щоб його інвестувати.
    «Найскладнішим за всі ці 14 років був початок. Пам’ятаю, як мій заступник сказав: «Це катастрофа». До весни ми були зовсім не готові і грошей не було. Проте ми продовжували працювали. Що заробляли, те й інвестували. Коли я стала директором, у нашому районі було понад 30 господарств. Нині, крім нашого, залишилося ще одне. Решти вже немає» - із гордістю розповідає Надія Олексіївна.
    За радянських часів у господарстві займалися передовсім рослинництвом, спеціалізувалися на вирощуванні овочів, і результати мали досить непогані. Проте тваринництво трималося на залишковому принципі.
    «Коли я стала директором, щорічний надій на корову становив не більше 2 тис. кг. Тому спочатку думали, чи не відмовитися від тваринництва взагалі. Але згодом справи у тваринництві пішли краще. За три-чотири роки ми доїли вже по 4 тис. кг молока на корову, а потім і 5 тис. Ішли торованою стежкою: їздили на семінари, дивилися інші господарства. Однак донедавна все ще сумнівалися, чи варто цим займатися. Але щасливий випадок звів нас із Асоціацією виробників молока. Хочеться подякувати «Асоціації виробників молока», яка діє у наших інтересах, і наші результати, не в останню чергу, залежать і від їх постійної допомоги» - ділиться історією директор ТОВ «Велетень».
    Нині підприємство отримує 10 тисяч літрів на корову. Звичайно, цей показник можна підвищувати, проте в українських реаліях результат непоганий.

    Про тернову доріжку успішного досвіду в роботі з тваринами ви дізнаєтеся під час відеотуру, який буде представлений на Х Ювілейному міжнародному молочному конгресі 2-3 березня в Києві.

    Прес-служба Асоціації виробників молока





    Схожі новини
  • Ізраїльский досвід на Х Ювілейному міжнародному молочному конгресі.
  • Рекордний місяць по цінах на молочні продукти
  • Щоб ферма була прибутковою
  • Як фермеру продавати молоко за ціною, яку пропонують агрохолдингам
  • МОЛОЧНА ГАЛУЗЬ: ХОБІ ЧИ СЕРЙОЗНИЙ БІЗНЕС?

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Як перетворити хобі у прибутковий бізнес


На Х Ювілейному міжнародному молочному конгресі, який відбудеться в Києві 2-3 березня, ви матимете можливість здійснити віртуальний тур найцікавішими місцями підприємства ТОВ «Велетень». Відеотур супроводжуватиметься коментарями керівника підприємства Вайло Надії Олексіївни, ветеринара та технолога ТОВ «Велетень.

Для Надії Олексіївни Вайло, яка вже 14 років очолює ТОВ «Велетень» на Сумщині молочне скотарство — швидше хобі, ніж бізнес. Але після того, як торік очолюване нею господарство стало членом Асоціації виробників молока, вона переконалася, що «хобі» варте того, щоб його інвестувати.
«Найскладнішим за всі ці 14 років був початок. Пам’ятаю, як мій заступник сказав: «Це катастрофа». До весни ми були зовсім не готові і грошей не було. Проте ми продовжували працювали. Що заробляли, те й інвестували. Коли я стала директором, у нашому районі було понад 30 господарств. Нині, крім нашого, залишилося ще одне. Решти вже немає» - із гордістю розповідає Надія Олексіївна.
За радянських часів у господарстві займалися передовсім рослинництвом, спеціалізувалися на вирощуванні овочів, і результати мали досить непогані. Проте тваринництво трималося на залишковому принципі.
«Коли я стала директором, щорічний надій на корову становив не більше 2 тис. кг. Тому спочатку думали, чи не відмовитися від тваринництва взагалі. Але згодом справи у тваринництві пішли краще. За три-чотири роки ми доїли вже по 4 тис. кг молока на корову, а потім і 5 тис. Ішли торованою стежкою: їздили на семінари, дивилися інші господарства. Однак донедавна все ще сумнівалися, чи варто цим займатися. Але щасливий випадок звів нас із Асоціацією виробників молока. Хочеться подякувати «Асоціації виробників молока», яка діє у наших інтересах, і наші результати, не в останню чергу, залежать і від їх постійної допомоги» - ділиться історією директор ТОВ «Велетень».
Нині підприємство отримує 10 тисяч літрів на корову. Звичайно, цей показник можна підвищувати, проте в українських реаліях результат непоганий.

Про тернову доріжку успішного досвіду в роботі з тваринами ви дізнаєтеся під час відеотуру, який буде представлений на Х Ювілейному міжнародному молочному конгресі 2-3 березня в Києві.

Прес-служба Асоціації виробників молока





Схожі новини
  • Ізраїльский досвід на Х Ювілейному міжнародному молочному конгресі.
  • Рекордний місяць по цінах на молочні продукти
  • Щоб ферма була прибутковою
  • Як фермеру продавати молоко за ціною, яку пропонують агрохолдингам
  • МОЛОЧНА ГАЛУЗЬ: ХОБІ ЧИ СЕРЙОЗНИЙ БІЗНЕС?

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.