Аграрний тиждень. Україна
» » П'ять особливостей торгівлі м'ясною продукцією з Тайванем
» » П'ять особливостей торгівлі м'ясною продукцією з Тайванем

    П'ять особливостей торгівлі м'ясною продукцією з Тайванем


    Рада з питань експорту продовольства (UFEB) взяла участь в місії до Тайваню з обміну знаннями та діловими контактами у сфері м’ясопереробки і розповідає про 5 ключових особливостей торгівлі з цією провінцією.

    1 – Конкурентна перевага:
    Тайвань на 90% самозабезпечений у м’ясі. Але визначальний фактор продажу – це ціна. Приміром, канадська свинина має високий попит за рахунок того, що вартість туші складає 42 тайванських дол. за кг, в той час, як туша місцевої свинини має ціну 64 тайванських дол. за кг.

    2 ­– Ринок свинини:
    До 1997 року Тайвань вважався найбільшим виробником та експортером свинини у Східно-Азійському регіоні. Однак, після епідемії ящуру галузь втратила поголів’я та експортні ринки. У 2003 році був підтверджений статус вільної від захворювання території, і зараз острів відновлює свої позиції у свинарстві.

    3 – Ринок яловичини:
    А от яловичина на ринку Тайваню вся імпортована. Завозять заморожені напівтуші категорії Prime, Choice. У продаж ідуть заморожені напівфабрикати.

    4 – Контракти:
    Орієнтуючись на місцевий ринок, потрібно звернути увагу, що 90% компаній харчової промисловості – це малий та середній бізнес. Це впливатиме на розміри партій, якщо не працювати через посередника. Але в той же час торгівля з Тайванем – це чудова можливість для збуту продукції, що не має високого попиту в Україні, адже на острові для споживання використовують всі частини туші, нутрощі, вуха, хвости, навіть діафрагму.

    5 – Основні конкуренти:
    Ключові постачальники свинини – Канада, США, Австралія, Нова Зеландія, Данія, Голландія, Швеція, Угорщина, Франція, Іспанія, Фінляндія; яловичини - США, Австралія, Парагвай.
    Місцеві конкуренти – кооперативи, фермери, їхні асоціації, а також Taiwan Sugar Corporation ­– державна компанія з поголів’ям 400 тис. свиней, найбільший виробник свинини. Зазвичай живець відвантажують на аукціонний ринок, забивають вночі і вже вранці свіже м'ясо продають на місцевих ринках.

    Труднощі прямої торгівлі свининою з Тайванем полягають в необхідності отримати статус країни, вільної від АЧС, а також надати документи про карантинну інспекцію країни, боротьбу з хворобами (зокрема, ящуром та чумою ВРХ), ланцюг безпеки харчових продуктів, логістику, систему сертифікації. 

    Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)





    Схожі новини
  • Україна отримала дозвіл на експорт яловичини до Китаю
  • Україна у ТОП-10 світових експортерів свинини
  • Україна у січні-вересні скоротила експорт яловичини на 29%, свинини – у 20 разів
  • Свинина: огляд ринку
  • Переформатування галузі свинарства

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

П'ять особливостей торгівлі м'ясною продукцією з Тайванем


Рада з питань експорту продовольства (UFEB) взяла участь в місії до Тайваню з обміну знаннями та діловими контактами у сфері м’ясопереробки і розповідає про 5 ключових особливостей торгівлі з цією провінцією.

1 – Конкурентна перевага:
Тайвань на 90% самозабезпечений у м’ясі. Але визначальний фактор продажу – це ціна. Приміром, канадська свинина має високий попит за рахунок того, що вартість туші складає 42 тайванських дол. за кг, в той час, як туша місцевої свинини має ціну 64 тайванських дол. за кг.

2 ­– Ринок свинини:
До 1997 року Тайвань вважався найбільшим виробником та експортером свинини у Східно-Азійському регіоні. Однак, після епідемії ящуру галузь втратила поголів’я та експортні ринки. У 2003 році був підтверджений статус вільної від захворювання території, і зараз острів відновлює свої позиції у свинарстві.

3 – Ринок яловичини:
А от яловичина на ринку Тайваню вся імпортована. Завозять заморожені напівтуші категорії Prime, Choice. У продаж ідуть заморожені напівфабрикати.

4 – Контракти:
Орієнтуючись на місцевий ринок, потрібно звернути увагу, що 90% компаній харчової промисловості – це малий та середній бізнес. Це впливатиме на розміри партій, якщо не працювати через посередника. Але в той же час торгівля з Тайванем – це чудова можливість для збуту продукції, що не має високого попиту в Україні, адже на острові для споживання використовують всі частини туші, нутрощі, вуха, хвости, навіть діафрагму.

5 – Основні конкуренти:
Ключові постачальники свинини – Канада, США, Австралія, Нова Зеландія, Данія, Голландія, Швеція, Угорщина, Франція, Іспанія, Фінляндія; яловичини - США, Австралія, Парагвай.
Місцеві конкуренти – кооперативи, фермери, їхні асоціації, а також Taiwan Sugar Corporation ­– державна компанія з поголів’ям 400 тис. свиней, найбільший виробник свинини. Зазвичай живець відвантажують на аукціонний ринок, забивають вночі і вже вранці свіже м'ясо продають на місцевих ринках.

Труднощі прямої торгівлі свининою з Тайванем полягають в необхідності отримати статус країни, вільної від АЧС, а також надати документи про карантинну інспекцію країни, боротьбу з хворобами (зокрема, ящуром та чумою ВРХ), ланцюг безпеки харчових продуктів, логістику, систему сертифікації. 

Прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB)





Схожі новини
  • Україна отримала дозвіл на експорт яловичини до Китаю
  • Україна у ТОП-10 світових експортерів свинини
  • Україна у січні-вересні скоротила експорт яловичини на 29%, свинини – у 20 разів
  • Свинина: огляд ринку
  • Переформатування галузі свинарства

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.