Аграрний тиждень. Україна
» » Українські агровиробники та машинобудівники знайшли партнерів в Індії
» » Українські агровиробники та машинобудівники знайшли партнерів в Індії

    Українські агровиробники та машинобудівники знайшли партнерів в Індії


    10 українських компаній-виробників зі сфер сільського господарства та машинобудування повернулись із торгової місії до Індії, де провели двосторонні зустрічі із понад 100 індійськими виробниками й дистриб’юторами, зустрілись із представниками торговельних палат в Нью-Делі та Мумбаї та відвідали виставку харчової промисловості "Annapoorna World of Food India". П’ять компаній вже отримали конкретні торгові пропозиції, контракти, запити на надання цінових пропозицій або знайшли потенційних дистриб’юторів на індійському ринку, частина компаній розпочала переговори, які продовжить після місії.

    Торгову місію очолювали Заступник Міністра економічного розвитку та торгівлі України Наталія Микольська та Заступник Міністра сільського господарства Ольга Трофімцева. До складу делегації також входили представники Державної служби України з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів та Української зернової асоціації. Торгова місія організована Офісом з просування експорту за підтримки Western NIS Enterprise Fund та відбувалась з 10 по 15 вересня 2017 року.

    «Для Western NIS Enterprise Fund участь у реалізації цієї та інших торгових місій є частиною нашої діяльності, спрямованої на підтримку українських виробників, продукція яких може конкурувати на глобальному ринку. Такими є, передусім, готова продукція харчової промисловості й сільського господарства, а також технологічні розробки. Наприклад, цього разу успіх мали українські зарядні пристрої для електромобілів – вони викликали цікавість в індійських автовиробників, що саме планують запускати виробництво електромобілів», – прокоментував Віталій Бігдай, Керівник Програми сприяння експорту Western NIS Enterprise Fund.

    Така кількість двосторонніх зустрічей – майже 190 за одну поїздку – відбулась уперше за історію українських торгових місій, організованих Офісом з просування експорту. Українські підприємці налагодили контакти з потенційними партнерами, отримали інформацію про особливості індійського ринку й регулювання на ньому. Потенційних домовленостей про підписання трьох контрактів досягли дві українські агро-компанії: JNL, виробник бобових з Чернігова, та київський сільськогосподарський виробник "Україна Агро". За результатами підсумкового опитування усі учасники високо оцінили практичний зміст зустрічей та їх відповідність очікуванням.

    Індія відкриває зростаючі можливості для декількох сфер українського виробництва. По-перше, для сільського господарства та харчової промисловості: зростання індійського середнього класу та його доходів зумовлює перехід до споживання якісніших та дорожчих продуктів. Також Індія продовжує розвивати інфраструктуру, що надає можливості українським постачальникам обладнання та техніки.

    Торгова місія показала високий рівень співпраці між приватними компаніями та командами Офісу з просування експорту, Міністерства економічного розвитку й торгівлі України та Міністерства аграрної політики та продовольства України. 





    Схожі новини
  • Українських виробників чекають на ринках Азії: результати торгових місій до В’єтнаму, Сінгапуру та Південної Кореї
  • Україна збільшила експорт товарів і послуг в ЄС до $11,4 мільярда
  • Індія - основний ринок збуту української олії
  • Створено Раду з просування експорту
  • УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД - ГРУЗІЇ

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські агровиробники та машинобудівники знайшли партнерів в Індії


10 українських компаній-виробників зі сфер сільського господарства та машинобудування повернулись із торгової місії до Індії, де провели двосторонні зустрічі із понад 100 індійськими виробниками й дистриб’юторами, зустрілись із представниками торговельних палат в Нью-Делі та Мумбаї та відвідали виставку харчової промисловості "Annapoorna World of Food India". П’ять компаній вже отримали конкретні торгові пропозиції, контракти, запити на надання цінових пропозицій або знайшли потенційних дистриб’юторів на індійському ринку, частина компаній розпочала переговори, які продовжить після місії.

Торгову місію очолювали Заступник Міністра економічного розвитку та торгівлі України Наталія Микольська та Заступник Міністра сільського господарства Ольга Трофімцева. До складу делегації також входили представники Державної служби України з питань безпеки продуктів харчування та захисту прав споживачів та Української зернової асоціації. Торгова місія організована Офісом з просування експорту за підтримки Western NIS Enterprise Fund та відбувалась з 10 по 15 вересня 2017 року.

«Для Western NIS Enterprise Fund участь у реалізації цієї та інших торгових місій є частиною нашої діяльності, спрямованої на підтримку українських виробників, продукція яких може конкурувати на глобальному ринку. Такими є, передусім, готова продукція харчової промисловості й сільського господарства, а також технологічні розробки. Наприклад, цього разу успіх мали українські зарядні пристрої для електромобілів – вони викликали цікавість в індійських автовиробників, що саме планують запускати виробництво електромобілів», – прокоментував Віталій Бігдай, Керівник Програми сприяння експорту Western NIS Enterprise Fund.

Така кількість двосторонніх зустрічей – майже 190 за одну поїздку – відбулась уперше за історію українських торгових місій, організованих Офісом з просування експорту. Українські підприємці налагодили контакти з потенційними партнерами, отримали інформацію про особливості індійського ринку й регулювання на ньому. Потенційних домовленостей про підписання трьох контрактів досягли дві українські агро-компанії: JNL, виробник бобових з Чернігова, та київський сільськогосподарський виробник "Україна Агро". За результатами підсумкового опитування усі учасники високо оцінили практичний зміст зустрічей та їх відповідність очікуванням.

Індія відкриває зростаючі можливості для декількох сфер українського виробництва. По-перше, для сільського господарства та харчової промисловості: зростання індійського середнього класу та його доходів зумовлює перехід до споживання якісніших та дорожчих продуктів. Також Індія продовжує розвивати інфраструктуру, що надає можливості українським постачальникам обладнання та техніки.

Торгова місія показала високий рівень співпраці між приватними компаніями та командами Офісу з просування експорту, Міністерства економічного розвитку й торгівлі України та Міністерства аграрної політики та продовольства України. 





Схожі новини
  • Українських виробників чекають на ринках Азії: результати торгових місій до В’єтнаму, Сінгапуру та Південної Кореї
  • Україна збільшила експорт товарів і послуг в ЄС до $11,4 мільярда
  • Індія - основний ринок збуту української олії
  • Створено Раду з просування експорту
  • УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД - ГРУЗІЇ

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.