Через збільшення витрат на перевезення зерна автотранспортом з зернового ринку України йдуть компанії-перевізники - окупність нового зерновозу з напівпричепом становить, в середньому, 8 років, а б / у автомобіль з напівпричепом окупить себе в межах 4-5 років.
Про це в ході конференції «Нові проекти зернових терміналів» розповів Володимир Дольме, директор компанії «Перша Аграрна Логістика».
Експерт зазначив, що транспортування зернових вантажів автомобільним транспортом в Україні за минулий рік подорожчало, і це пов'язано з введенням заходів щодо посилення габаритно-вагового контролю на автошляхах.
«На сьогоднішній день середня розцінка за перевезення зерна становить 2,25 грн / т / км на відстань 100 км. Ця цифра зросла на 50% в порівнянні з минулим роком, до прийняття рішення про посилення габаритно-вагового контролю», - зазначив Володимир Дольме.
За його словами, деякі логістичні компанії зростання тарифів поставило в досить скрутне становище, адже зерновоз переобладнати можна.
За матеріалами: elevatorist.com