Аграрний тиждень. Україна
» » Перевезення зерна автотранспортом стає нерентабельним
» » Перевезення зерна автотранспортом стає нерентабельним

Перевезення зерна автотранспортом стає нерентабельним


Через збільшення витрат на перевезення зерна автотранспортом з зернового ринку України йдуть компанії-перевізники - окупність нового зерновозу з напівпричепом становить, в середньому, 8 років, а б / у автомобіль з напівпричепом окупить себе в межах 4-5 років.

Про це в ході конференції «Нові проекти зернових терміналів» розповів Володимир Дольме, директор компанії «Перша Аграрна Логістика».

Експерт зазначив, що транспортування зернових вантажів автомобільним транспортом в Україні за минулий рік подорожчало, і це пов'язано з введенням заходів щодо посилення габаритно-вагового контролю на автошляхах.

«На сьогоднішній день середня розцінка за перевезення зерна становить 2,25 грн / т / км на відстань 100 км. Ця цифра зросла на 50% в порівнянні з минулим роком, до прийняття рішення про посилення габаритно-вагового контролю», - зазначив Володимир Дольме.

За його словами, деякі логістичні компанії зростання тарифів поставило в досить скрутне становище, адже зерновоз переобладнати можна.

За матеріалами: elevatorist.com





Схожі новини
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • За порушення габаритно-вагових норм накладено більше мільйона гривень штрафів
  • Залізниця майже в тричі збільшила перевезення зернових нового врожаю 20/9/2013
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.