Аграрний тиждень. Україна
» » Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
» » Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн

    Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн


    Лист-звернення про недопущення зростання тарифів на ім’я першого заступника Міністра інфраструктури України Євгена Кравцова підписали: Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу», Аграрний союз України, Всеукраїнська аграрна рада, ВГО «Українська аграрна конфедерація», Українська зернова асоціація, «Союз птахівників України», Асоціація фермерів та приватних землевласників України.
    «Підняття цін на вантажні перевезення на фоні низької кон’юнктури цін на зернові, посилення податкового тиску на аграрну галузь та загальних кризових явищ в українській економіці поставить в скрутні умови вітчизняних агровиробників та знизить конкурентоспроможність української продукції на міжнародних ринках», - йдеться у зверненні. За оцінками УКАБ, таке зростання призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв на рівні 1,5 млрд грн.
    Нагадаємо, що проектом наказу Міністерства інфраструктури України від 11 січня 2017 року «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту та зв’язку України» пропонується підвищити тарифи на вантажні перевезення залізничним транспортом в Україні на 25%.
    Заплановане зростання тарифів на рівні 25% значно перевищує індекс інфляції у 2016 році (12,4%), до того ж у 2016 році вже відбувалось підняття тарифів на вантажні перевезення на 15%.
    Потреба в залізничних перевезеннях зернових в період збиральної кампанії в 2,3 рази перевищує реальні обсяги. «Доцільність підняття тарифів під питанням. За останні три роки тарифи на перевезення зернових в Україні зросли на 88%. У той час, не зважаючи на постійне підняття тарифів, ПАТ «Укрзалізниця» не може забезпечити потреби аграріїв у залізничних перевезеннях зернових та не постачає в повній кількості вагони-зерновози відповідно до погоджених планів, чим зриває збиральну кампанію та ставить під загрозу експортні контракти», - прокоментував Тарас Висоцький, генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».





    Схожі новини
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів
  • Підвищення тарифів на вантажоперевезення заблоковано
  • УАК проти чергового підвищення залізничних тарифів. Звернення
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн


Лист-звернення про недопущення зростання тарифів на ім’я першого заступника Міністра інфраструктури України Євгена Кравцова підписали: Асоціація «Український клуб аграрного бізнесу», Аграрний союз України, Всеукраїнська аграрна рада, ВГО «Українська аграрна конфедерація», Українська зернова асоціація, «Союз птахівників України», Асоціація фермерів та приватних землевласників України.
«Підняття цін на вантажні перевезення на фоні низької кон’юнктури цін на зернові, посилення податкового тиску на аграрну галузь та загальних кризових явищ в українській економіці поставить в скрутні умови вітчизняних агровиробників та знизить конкурентоспроможність української продукції на міжнародних ринках», - йдеться у зверненні. За оцінками УКАБ, таке зростання призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв на рівні 1,5 млрд грн.
Нагадаємо, що проектом наказу Міністерства інфраструктури України від 11 січня 2017 року «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства транспорту та зв’язку України» пропонується підвищити тарифи на вантажні перевезення залізничним транспортом в Україні на 25%.
Заплановане зростання тарифів на рівні 25% значно перевищує індекс інфляції у 2016 році (12,4%), до того ж у 2016 році вже відбувалось підняття тарифів на вантажні перевезення на 15%.
Потреба в залізничних перевезеннях зернових в період збиральної кампанії в 2,3 рази перевищує реальні обсяги. «Доцільність підняття тарифів під питанням. За останні три роки тарифи на перевезення зернових в Україні зросли на 88%. У той час, не зважаючи на постійне підняття тарифів, ПАТ «Укрзалізниця» не може забезпечити потреби аграріїв у залізничних перевезеннях зернових та не постачає в повній кількості вагони-зерновози відповідно до погоджених планів, чим зриває збиральну кампанію та ставить під загрозу експортні контракти», - прокоментував Тарас Висоцький, генеральний директор Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».





Схожі новини
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів
  • Підвищення тарифів на вантажоперевезення заблоковано
  • УАК проти чергового підвищення залізничних тарифів. Звернення
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.