Фермери констатують, що українському овочевому бізнесу нема куди зростати, бо попит, як і кількість населення, падає. Проте перспективи є, і вони у глибинній переробці овочів.
Про це повідомила експерт плодоовочевого ринку Східної Європи Тетяна Гетьман.
Світ не стоїть на місці, зміни відбуваються не тільки зовні, потреби українців теж змінюються і частіше за все, у бік продукції з доданою вартістю. «Ми вирощуємо досить багато сировини, частіше за все, саме її ми бачимо на ринках та полицях супермаркетів. А от справжній продукт, який був би якісним та зручним для кінцевого покупця, знайти досить важко, навіть, у сезони з надвиробництвом, хоча попит на нього вже сформувався»,— розповідає експерт.
Найбільш актуальними, на її думку, стануть овочеві напівфабрикати для потреб ресторанного бізнесу та кулінарії, також перспективним напрямком лишається глибока переробка овочів. «Це ніші, які сміливо можна заповнювати на внутрішньому ринку і пам’ятати, що така продукція має набагато кращі експортні перспективи порівняно зі звичайними овочами»,— закликала пані Гетьман.
За матеріалами agroreview