Аграрний тиждень. Україна
» » 2018 може стати роком прориву органічного виробництва в Україні
» » 2018 може стати роком прориву органічного виробництва в Україні

    2018 може стати роком прориву органічного виробництва в Україні


    Понад 90% українських громадян хочуть вживати органічні продукти, однак лише 5% із них знає, що таке органічні продукти, як вони виробляються, як їх знайти на полицях українських супермаркетів. Така думка прозвучала на «Органік медіа брекфест».

    Органічні площі в Україні становлять 380 тисяч га. З них у перехідному періоді перебуває 91 тис. га. При цьому близько 80% української продукції експортується на суму, котра за 2017 рік становить понад $60 млн. Її левова частка йде до країн ЄС, Швейцарії, решта — до США, Австралії, Канади, країн Азії.

    Як зазначила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева, внутрішній і зовнішній ринки органіки стрімко розвиваються і ця тенденція зберігатиметься у коротко- та середньостроковій перспективі. Зокрема попит зростатиме на ринках ЄС, Північної Америки, Близького Сходу, Азії.

    — Україна вже стала європейським органічним хабом, проте наша мета зробити її світовим, — зазначила заступник міністра.

    Заступник міністра висловила думку, що непродумана державна підтримка органічного виробництва може бути не стільки корисною, а скоріш завдати шкоди. Зокрема Мінагрополітики повинне реалізувати кілька важливих завдань: добитися ухвалення нового «органічного» законопроекту №5448, потім втілити його положення у практику виробництва, торгівлі, сертифікації та експорту. Однак важливо, вважає вона, створити достовірну систему державної статистики в органічній сфері, бо до сьогодні вона не сформована.

    Трофімцева навела приклади, коли в країнах Східної Європи після того, як було припинено субсидування органічного сектора з боку ЄС, фермери одразу припиняли виробництво за чистими технологіями. Тому державні дотації в цій сфері мають бути дуже виваженими та цільовими.

    — Основним драйвером органічного виробництва має бути ринок, тобто попит, — підкреслила вона.

    При цьому стимулювати розвиток внутрішнього ринку потрібно, в тому числі шляхом підтримки через програми державно-приватного партнерства дошкільних та освітніх закладів, котрі будуть купувати органічну продукцію у фермерів.

    Як вважає в свою чергу менеджер UHBDP Дмитро Ніколаєв, в Україні важливо розвивати центри органічного виробництва. За його словами є два шляхи розвитку економіки: один — перерозподіл валового внутрішнього продукту, інший — інвестиції в конкретні компанії, які створюють необхідну інфраструктуру, ланцюги поставок до споживачів.

    NB: Українським фермерам на разі потрібно пояснити, що таке органічне виробництво, привернути увагу громадськості до його проблем, озброїти фермерів сучасними технологічними та економічними знаннями, підказати їм шляхи сертифікації, навчити маркетингу і позиціонування їхньої продукції на ринку.

    Експерти із органічного виробництва вважають, що 2018-й стане роком органічного прориву в Україні. Наступ буде вестися з кількох напрямків: з півдня та з півночі, де одночасно відбудуться Органічні конгреси, згодом такі ж заходи будуть проведені на сході і заході країни. Це робиться для того, щоб наситити медіа-простір інформацією та знаннями про органічне виробництво та її продукцію.

     

    https://growhow.in.ua





    Схожі новини
  • Внутрішнє споживання органічних продуктів цього року може сягнути 25 млн євро
  • Понад 80% органіки Україна постачає в Європу
  • Закон про органічне виробництво підтримав профільний комітет
  • Мінагрополітики збирається впорядкувати органічне маркування продуктів
  • Держава економічно стимулюватиме виробництво органічної продукції

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

2018 може стати роком прориву органічного виробництва в Україні


Понад 90% українських громадян хочуть вживати органічні продукти, однак лише 5% із них знає, що таке органічні продукти, як вони виробляються, як їх знайти на полицях українських супермаркетів. Така думка прозвучала на «Органік медіа брекфест».

Органічні площі в Україні становлять 380 тисяч га. З них у перехідному періоді перебуває 91 тис. га. При цьому близько 80% української продукції експортується на суму, котра за 2017 рік становить понад $60 млн. Її левова частка йде до країн ЄС, Швейцарії, решта — до США, Австралії, Канади, країн Азії.

Як зазначила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева, внутрішній і зовнішній ринки органіки стрімко розвиваються і ця тенденція зберігатиметься у коротко- та середньостроковій перспективі. Зокрема попит зростатиме на ринках ЄС, Північної Америки, Близького Сходу, Азії.

— Україна вже стала європейським органічним хабом, проте наша мета зробити її світовим, — зазначила заступник міністра.

Заступник міністра висловила думку, що непродумана державна підтримка органічного виробництва може бути не стільки корисною, а скоріш завдати шкоди. Зокрема Мінагрополітики повинне реалізувати кілька важливих завдань: добитися ухвалення нового «органічного» законопроекту №5448, потім втілити його положення у практику виробництва, торгівлі, сертифікації та експорту. Однак важливо, вважає вона, створити достовірну систему державної статистики в органічній сфері, бо до сьогодні вона не сформована.

Трофімцева навела приклади, коли в країнах Східної Європи після того, як було припинено субсидування органічного сектора з боку ЄС, фермери одразу припиняли виробництво за чистими технологіями. Тому державні дотації в цій сфері мають бути дуже виваженими та цільовими.

— Основним драйвером органічного виробництва має бути ринок, тобто попит, — підкреслила вона.

При цьому стимулювати розвиток внутрішнього ринку потрібно, в тому числі шляхом підтримки через програми державно-приватного партнерства дошкільних та освітніх закладів, котрі будуть купувати органічну продукцію у фермерів.

Як вважає в свою чергу менеджер UHBDP Дмитро Ніколаєв, в Україні важливо розвивати центри органічного виробництва. За його словами є два шляхи розвитку економіки: один — перерозподіл валового внутрішнього продукту, інший — інвестиції в конкретні компанії, які створюють необхідну інфраструктуру, ланцюги поставок до споживачів.

NB: Українським фермерам на разі потрібно пояснити, що таке органічне виробництво, привернути увагу громадськості до його проблем, озброїти фермерів сучасними технологічними та економічними знаннями, підказати їм шляхи сертифікації, навчити маркетингу і позиціонування їхньої продукції на ринку.

Експерти із органічного виробництва вважають, що 2018-й стане роком органічного прориву в Україні. Наступ буде вестися з кількох напрямків: з півдня та з півночі, де одночасно відбудуться Органічні конгреси, згодом такі ж заходи будуть проведені на сході і заході країни. Це робиться для того, щоб наситити медіа-простір інформацією та знаннями про органічне виробництво та її продукцію.

 

https://growhow.in.ua





Схожі новини
  • Внутрішнє споживання органічних продуктів цього року може сягнути 25 млн євро
  • Понад 80% органіки Україна постачає в Європу
  • Закон про органічне виробництво підтримав профільний комітет
  • Мінагрополітики збирається впорядкувати органічне маркування продуктів
  • Держава економічно стимулюватиме виробництво органічної продукції

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.