Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР
АТУ»Новини»LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР

    LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР


    Перед LNZ Group не стоїть завдання завойовувати певну частку на ринку пестицидів, оскільки компанія є не виробником, а дистриб'ютором. Стратегічна мета LNZ Group — активне зростання продажів.

    Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua повідомив директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.

    «Наш стратегічний план по збільшенню продажів ЗЗР повністю виконується, і ми розуміємо, що наш ріст викликає падіння у інших операторів ринку. Але це здорова конкуренція, від якої аграрій тільки виграє. У порівнянні з минулим роком, ми запланували вдвічі більший обсяг продажів (у грошовому еквіваленті), ніж в попередньому», — констатував він.

    За словами Андрія Полтавця, компанія прагне стати для партнерів надійним постачальником як насіння, так і ЗЗР, а не тільки насіння і ситуативно ЗЗР, як це було кілька років тому.

    Він уточнив, що за останній рік значно зросла частка ЗЗР в загальних продажах LNZ Group.

    «Ще кілька років тому співвідношення продажів насіння/ЗЗР у нас було в межах 90/10%, в 2018 році — це вже буде 60/40%, в 2019 році ставимо за мету вийти на показник 50/50%», — повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ».

     

    //ucab.ua





    Схожі новини
  • Компанія «АВК» в 2012 році збільшила виробництво на 5,3%
  • Дніпропетровська ТОВ "Омега" купує російську мережу супермаркетів “Перекресток” в Україні.
  • Carlsberg Ukraine у ​​2012 році збільшить продажі квасу в Україну на 30% /
  • Розширює виробничі площі
  • На Донеччині з'явиться потужний завод з переробки соняшника

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

LNZ Group планує вдвічі наростити продажі ЗЗР

07 березень, Розділ Новини, переглядів 2 593

Перед LNZ Group не стоїть завдання завойовувати певну частку на ринку пестицидів, оскільки компанія є не виробником, а дистриб'ютором. Стратегічна мета LNZ Group — активне зростання продажів.

Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua повідомив директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.

«Наш стратегічний план по збільшенню продажів ЗЗР повністю виконується, і ми розуміємо, що наш ріст викликає падіння у інших операторів ринку. Але це здорова конкуренція, від якої аграрій тільки виграє. У порівнянні з минулим роком, ми запланували вдвічі більший обсяг продажів (у грошовому еквіваленті), ніж в попередньому», — констатував він.

За словами Андрія Полтавця, компанія прагне стати для партнерів надійним постачальником як насіння, так і ЗЗР, а не тільки насіння і ситуативно ЗЗР, як це було кілька років тому.

Він уточнив, що за останній рік значно зросла частка ЗЗР в загальних продажах LNZ Group.

«Ще кілька років тому співвідношення продажів насіння/ЗЗР у нас було в межах 90/10%, в 2018 році — це вже буде 60/40%, в 2019 році ставимо за мету вийти на показник 50/50%», — повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ».

 

//ucab.ua





Схожі новини
  • Компанія «АВК» в 2012 році збільшила виробництво на 5,3%
  • Дніпропетровська ТОВ "Омега" купує російську мережу супермаркетів “Перекресток” в Україні.
  • Carlsberg Ukraine у ​​2012 році збільшить продажі квасу в Україну на 30% /
  • Розширює виробничі площі
  • На Донеччині з'явиться потужний завод з переробки соняшника

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.