Перед
LNZ Group не стоїть завдання завойовувати певну частку на ринку
пестицидів, оскільки компанія є не виробником, а
дистриб'ютором. Стратегічна мета LNZ Group — активне зростання продажів.
Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua повідомив директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.
«Наш стратегічний план по збільшенню продажів ЗЗР повністю виконується, і ми розуміємо, що наш ріст викликає падіння у інших операторів ринку. Але це здорова конкуренція, від якої аграрій тільки виграє. У порівнянні з минулим роком, ми запланували вдвічі більший обсяг продажів (у грошовому еквіваленті), ніж в попередньому», — констатував він.
За словами Андрія Полтавця, компанія прагне стати для партнерів надійним постачальником як насіння, так і ЗЗР, а не тільки насіння і ситуативно ЗЗР, як це було кілька років тому.
Він уточнив, що за останній рік значно зросла частка ЗЗР в загальних продажах LNZ Group.
«Ще кілька років тому співвідношення продажів насіння/ЗЗР у нас було в межах 90/10%, в 2018 році — це вже буде 60/40%, в 2019 році ставимо за мету вийти на показник 50/50%», — повідомив директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ».
//ucab.ua