Аграрний тиждень. Україна
» » Агромаркетинг: як фермеру шукати клієнта в інтернеті
» » Агромаркетинг: як фермеру шукати клієнта в інтернеті

    Агромаркетинг: як фермеру шукати клієнта в інтернеті


    Сьогодні в час стрімкого розвитку інформаційних технологій мало бути просто фермером. Якщо ви хочете не просто вирощувати свою продукцію, а тоді збувати за копійки вирощене на гуртових ринках, чи здавати «перекупам», потрібно вивчати агромаркетинг та розвиватись, використовуючи сучасні можливості.

     

    Аби допомогти фермерам стати успішними, команда AgroTalks вже двічі за цю зиму проводила заходи з агромаркетингу. Під час другого мітапу, що відбувався у лютому, ми зібрали найцікавіші практичні кейси для вас.

    Вирощуєте овочі, а сайт у вас є?

    Здавалося б, що тут спільного. Але на сьогодні інтернет дозволяє певною мірою здолати прірву між виробником та кінцевим споживачем. І як би це неймовірно не виглядало, є вже чимало таких прикладів.

    Перша причина: основні споживачі фермерської продукції, і особливо, органічної, це жителі великих міст. Особливістю життя останніх є суцільний цайтнот, а тому для такої категорії споживачів покупки онлайн стають все звичнішими.

    Мабуть, чи не одними з перших, хто спробував вивести фермерські продукти онлайн, — став проект «Із села» (izsela.ua).

    Володимир Дем’яненко, CEO IT-компанії D2 і стартапа izsela.ua

    — Ідея створення цього проекту виникла тоді, коли ми сім років тому вирішили забезпечити своїх співробітників якісними фермерськими продуктами. Ми поїхали недалеко Києва подивитись на місцеві фермерські продукти і подумали: було б добре вивести сервіс онлайн. Наша мета була: відійти від класичного ринку і перевести його в онлайн, — розповів під час мітапу Володимир Дем’яненко, CEO IT-компанії D2 і стартапа izsela.ua.

    Сьогодні проект вийшов на новий рівень — і вже працює по франчайзингу як мережа роздрібних магазинів у Львові.

    Як краще: створити власний сайт, чи все-таки продавати через готові торгівельні майданчики?

    Маркетплейс. Торгівельні майданчики в інтернеті — так звані маркетплейс (англ. — marketplace) — зараз дуже популярні у всьому світі. В Україні один з найвідоміших є «Розетка», набирає популярності Bigl.ua. Тобто ви реєструєтесь на таких майданчиках як продавець, сплачуєте маркетплейсу комісію і реалізуєте свій товар.

    Перевага: ви не заморочуєтесь над власним сайтом, брендингом, просуванням його в інтернеті та соцмережах.

    Недолік: сплата комісії, відсоткової ставки. Крім того, всі дані про покупців, які збирає маркетплейс, — фактично він зберігає у себе. Ви не зможете дізнатись, скільки людей розглядали ваші товарні позиції, скільки людей їх збирались купити, поклавши товар до корзини, але чомусь не купили тощо. Ви оперуєте тільки даними про тих, хто щось купив, оцінити потенційних покупців не зможете.

    Власний сайт вимагатиме набагато більше зусиль, але це буде однозначно ваш майданчик, який ви зможете просувати усіма доступними на сьогодні засобами.

    Перше, що потрібно визначити, — це цільову аудиторію: хто ваш покупець — це  B2B чи B2C сегмент, і де ваш покупець — внутрішній ринок, чи зовнішній? Чому це важливо? Для кожного сегменту ви повинні передбачити свої зручні рішення. Якщо для В2В буде корисним запровадження електронного документообігу — за допомогою електронних сервісів завантажити договір, отримати рахунок і відразу ж заключити угоду, то для В2С — у першу чергу буде важливою доставка: швидка, зручна та щоб не впливала на якість продукту.

    Зі слів Володимира Дем’яненка, на сьогодні в Україні вже непогано розвинена міжміська логістика, але не для продуктів харчування. Безумовно, переконаний експерт, це питання буде вирішене і швидше за все великими гравцями, такими як «Нова пошта».

    Перевага: маючи власний сайт на зарекомендувавши себе на ринку як надійний продавець, ви зможете виграти і на ціні. Так, у сезон — наприклад, на овочі чи ягоди можна проводити аукціон. Або збирати замовлення наперед упродовж року. Щодо останнього, то є вже чимало таких виробників ягід, які до початку сезону мають сформований пул замовлень. Ба більше, є овочівники,  навіть формують відповідно до замовлень структуру посадкових площ.

    Недоліки: власний сайт на початковому етапі потребує капіталовкадень на розробку сайту, його оптимізацію, просування у пошукових системах, контент тощо. Але якщо відразу звернутись до фахівців — то все запрацює швидко, якісно і це зекономить вам кошти та час у майбутньому. До речі, команда AgroTalks може вам у цьому допомогти.

    Використовуйте усі можливості

    Зі слів Анни Верещак, Co-founder AgroTalks, на сьогодні виробникам варто використовувати усі можливості — від соцмереж до email-комунікації. Можливо, вам здається, що це все не працює, але життя показує інші приклади. У Київській області є така «Лісова ферма», яку створив Віктор Чіркін, який після закінчення навчання у США повернувся додому розвивати натуральне фермерське виробництво. Ця ферма — одна з тих, що може слугувати прикладом вдалої комунікації виробника з покупцем через інтернет. Ферма виробляє молокопродукти, а також різноманітні крафтові сири та смачний фермерський хліб. Як зараз працює «Лісова ферма»? Ви робите замовлення через інтернет, чи на сторінці ферми у Facebook, а вже у певні дні забираєте продукцію з ринку у Білій Церкві.

    Розвивайте свій бізнес, використовуйте усі можливості, які дає нам інтернет, як для пошуку дрібних покупців, так і відкриття для себе нових ринків на інших континентах.

     

    https://growhow.in.ua





    Схожі новини
  • Що Інтернет може дати сільському господарству?
  • Аграрні стартапи, нові технології і тренди на AgroTalks DAY
  • Чого бажає аграрний міністр малому фермеру у Новому році
  • Негода завдала виробникам плодоовочевої продукції
  • Кияни платять за плодоовочеву продукцію на 20% більше, ніж львів’яни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Агромаркетинг: як фермеру шукати клієнта в інтернеті


Сьогодні в час стрімкого розвитку інформаційних технологій мало бути просто фермером. Якщо ви хочете не просто вирощувати свою продукцію, а тоді збувати за копійки вирощене на гуртових ринках, чи здавати «перекупам», потрібно вивчати агромаркетинг та розвиватись, використовуючи сучасні можливості.

 

Аби допомогти фермерам стати успішними, команда AgroTalks вже двічі за цю зиму проводила заходи з агромаркетингу. Під час другого мітапу, що відбувався у лютому, ми зібрали найцікавіші практичні кейси для вас.

Вирощуєте овочі, а сайт у вас є?

Здавалося б, що тут спільного. Але на сьогодні інтернет дозволяє певною мірою здолати прірву між виробником та кінцевим споживачем. І як би це неймовірно не виглядало, є вже чимало таких прикладів.

Перша причина: основні споживачі фермерської продукції, і особливо, органічної, це жителі великих міст. Особливістю життя останніх є суцільний цайтнот, а тому для такої категорії споживачів покупки онлайн стають все звичнішими.

Мабуть, чи не одними з перших, хто спробував вивести фермерські продукти онлайн, — став проект «Із села» (izsela.ua).

Володимир Дем’яненко, CEO IT-компанії D2 і стартапа izsela.ua

— Ідея створення цього проекту виникла тоді, коли ми сім років тому вирішили забезпечити своїх співробітників якісними фермерськими продуктами. Ми поїхали недалеко Києва подивитись на місцеві фермерські продукти і подумали: було б добре вивести сервіс онлайн. Наша мета була: відійти від класичного ринку і перевести його в онлайн, — розповів під час мітапу Володимир Дем’яненко, CEO IT-компанії D2 і стартапа izsela.ua.

Сьогодні проект вийшов на новий рівень — і вже працює по франчайзингу як мережа роздрібних магазинів у Львові.

Як краще: створити власний сайт, чи все-таки продавати через готові торгівельні майданчики?

Маркетплейс. Торгівельні майданчики в інтернеті — так звані маркетплейс (англ. — marketplace) — зараз дуже популярні у всьому світі. В Україні один з найвідоміших є «Розетка», набирає популярності Bigl.ua. Тобто ви реєструєтесь на таких майданчиках як продавець, сплачуєте маркетплейсу комісію і реалізуєте свій товар.

Перевага: ви не заморочуєтесь над власним сайтом, брендингом, просуванням його в інтернеті та соцмережах.

Недолік: сплата комісії, відсоткової ставки. Крім того, всі дані про покупців, які збирає маркетплейс, — фактично він зберігає у себе. Ви не зможете дізнатись, скільки людей розглядали ваші товарні позиції, скільки людей їх збирались купити, поклавши товар до корзини, але чомусь не купили тощо. Ви оперуєте тільки даними про тих, хто щось купив, оцінити потенційних покупців не зможете.

Власний сайт вимагатиме набагато більше зусиль, але це буде однозначно ваш майданчик, який ви зможете просувати усіма доступними на сьогодні засобами.

Перше, що потрібно визначити, — це цільову аудиторію: хто ваш покупець — це  B2B чи B2C сегмент, і де ваш покупець — внутрішній ринок, чи зовнішній? Чому це важливо? Для кожного сегменту ви повинні передбачити свої зручні рішення. Якщо для В2В буде корисним запровадження електронного документообігу — за допомогою електронних сервісів завантажити договір, отримати рахунок і відразу ж заключити угоду, то для В2С — у першу чергу буде важливою доставка: швидка, зручна та щоб не впливала на якість продукту.

Зі слів Володимира Дем’яненка, на сьогодні в Україні вже непогано розвинена міжміська логістика, але не для продуктів харчування. Безумовно, переконаний експерт, це питання буде вирішене і швидше за все великими гравцями, такими як «Нова пошта».

Перевага: маючи власний сайт на зарекомендувавши себе на ринку як надійний продавець, ви зможете виграти і на ціні. Так, у сезон — наприклад, на овочі чи ягоди можна проводити аукціон. Або збирати замовлення наперед упродовж року. Щодо останнього, то є вже чимало таких виробників ягід, які до початку сезону мають сформований пул замовлень. Ба більше, є овочівники,  навіть формують відповідно до замовлень структуру посадкових площ.

Недоліки: власний сайт на початковому етапі потребує капіталовкадень на розробку сайту, його оптимізацію, просування у пошукових системах, контент тощо. Але якщо відразу звернутись до фахівців — то все запрацює швидко, якісно і це зекономить вам кошти та час у майбутньому. До речі, команда AgroTalks може вам у цьому допомогти.

Використовуйте усі можливості

Зі слів Анни Верещак, Co-founder AgroTalks, на сьогодні виробникам варто використовувати усі можливості — від соцмереж до email-комунікації. Можливо, вам здається, що це все не працює, але життя показує інші приклади. У Київській області є така «Лісова ферма», яку створив Віктор Чіркін, який після закінчення навчання у США повернувся додому розвивати натуральне фермерське виробництво. Ця ферма — одна з тих, що може слугувати прикладом вдалої комунікації виробника з покупцем через інтернет. Ферма виробляє молокопродукти, а також різноманітні крафтові сири та смачний фермерський хліб. Як зараз працює «Лісова ферма»? Ви робите замовлення через інтернет, чи на сторінці ферми у Facebook, а вже у певні дні забираєте продукцію з ринку у Білій Церкві.

Розвивайте свій бізнес, використовуйте усі можливості, які дає нам інтернет, як для пошуку дрібних покупців, так і відкриття для себе нових ринків на інших континентах.

 

https://growhow.in.ua





Схожі новини
  • Що Інтернет може дати сільському господарству?
  • Аграрні стартапи, нові технології і тренди на AgroTalks DAY
  • Чого бажає аграрний міністр малому фермеру у Новому році
  • Негода завдала виробникам плодоовочевої продукції
  • Кияни платять за плодоовочеву продукцію на 20% більше, ніж львів’яни

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.