Аграрний тиждень. Україна
» » Аграріям загрожує транспортний колапс
» » Аграріям загрожує транспортний колапс

    Аграріям загрожує транспортний колапс


    "Укрзалізниця" не зробила висновків з торішнього транспортного колапсу і не готова забезпечити вантажовідправників належним обсягом рухомого складу. Про це заявив президент Української зернової асоціації (УЗА), директор компанії New World Grain Україна (Soufflet Group) Микола Горбачьов.

    За його словами, близько 30 поїздів опинилися заблоковані на Одеській дорозі через брак локомотивів, щоб вивезти їх під завантаження.

    "Є проблема і з вагонами, і з локомотивною тягою, але немає стратегічного рішення. Ось це найбільша біда. Держава нічого не будує. А бізнес не може цього робити, тому що окупність вагона становить 15 років", - зазначив Микола Горбачьов.

    Виходом із ситуації могло б стати створення сприятливих умов для інвестування приватного капіталу.

    "Бізнес готовий виступити інвестором будівництва, щоб забезпечити свої потреби в перевезеннях вантажів, але для цього не створені умови. Потрібна інвестиційна привабливість по вагонах, яка формується за рахунок різниці тарифів за використання вагонів загального і приватного парків. Якщо бізнесу зроблять цю різницю в 30%, то він побудує вагони", - говорить президент УЗА.

    Про недостатні інвестиції в дефіцитну локомотивну тягу також говорить директор з розвитку бізнесу групи UkrLandFarming Олександр Руденко.

    "По зернових вантажів, на жаль, проблема залишається досить гострою. Так, наприклад, два тижні тому на Одеському напрямку були певні складнощі, пов'язані з дефіцитом рухомого складу, а саме локомотивів для виконання, в тому числі, маневрових робіт з порожніми і завантаженими вагонами. Ці проблеми не виникли за один-два-три роки, це низка проблем, які накопичувалися десятками років. Брак фінансування на закупівлю і оновлення рухомого складу може призвести до повторення ситуації, яку відчули на собі власники зернових вантажів наприкінці 2016 року. Тоді вагони простоювали біля елеваторів по три доби, їх просто не подавали на елеватор під навантаження, а на ділянках де повинні працювати по 5 локомотивів працював один", - уточнює Олександр Руденко.

    ІЦ УАК за матеріалами uga-port.org.ua.





    Схожі новини
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • Пропозиція вільних зерновозів скорочується
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Аграріям загрожує транспортний колапс


"Укрзалізниця" не зробила висновків з торішнього транспортного колапсу і не готова забезпечити вантажовідправників належним обсягом рухомого складу. Про це заявив президент Української зернової асоціації (УЗА), директор компанії New World Grain Україна (Soufflet Group) Микола Горбачьов.

За його словами, близько 30 поїздів опинилися заблоковані на Одеській дорозі через брак локомотивів, щоб вивезти їх під завантаження.

"Є проблема і з вагонами, і з локомотивною тягою, але немає стратегічного рішення. Ось це найбільша біда. Держава нічого не будує. А бізнес не може цього робити, тому що окупність вагона становить 15 років", - зазначив Микола Горбачьов.

Виходом із ситуації могло б стати створення сприятливих умов для інвестування приватного капіталу.

"Бізнес готовий виступити інвестором будівництва, щоб забезпечити свої потреби в перевезеннях вантажів, але для цього не створені умови. Потрібна інвестиційна привабливість по вагонах, яка формується за рахунок різниці тарифів за використання вагонів загального і приватного парків. Якщо бізнесу зроблять цю різницю в 30%, то він побудує вагони", - говорить президент УЗА.

Про недостатні інвестиції в дефіцитну локомотивну тягу також говорить директор з розвитку бізнесу групи UkrLandFarming Олександр Руденко.

"По зернових вантажів, на жаль, проблема залишається досить гострою. Так, наприклад, два тижні тому на Одеському напрямку були певні складнощі, пов'язані з дефіцитом рухомого складу, а саме локомотивів для виконання, в тому числі, маневрових робіт з порожніми і завантаженими вагонами. Ці проблеми не виникли за один-два-три роки, це низка проблем, які накопичувалися десятками років. Брак фінансування на закупівлю і оновлення рухомого складу може призвести до повторення ситуації, яку відчули на собі власники зернових вантажів наприкінці 2016 року. Тоді вагони простоювали біля елеваторів по три доби, їх просто не подавали на елеватор під навантаження, а на ділянках де повинні працювати по 5 локомотивів працював один", - уточнює Олександр Руденко.

ІЦ УАК за матеріалами uga-port.org.ua.





Схожі новини
  • Побудовано 70 нових та відремонтовано майже 5,8 тис. вантажних вагонів
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • Пропозиція вільних зерновозів скорочується
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.