Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська соя
АТУ»Новини»Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська соя

    Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська соя


    Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська сояСподівання українських агроекспортерів на те, що соя подорожчає на світовому ринку в поточному сезоні можуть не виправдатися. Адже ключові імпортери української продукції – Туреччина та Європа – вже сьогодні більш орієнтовані на американську сою, яка є дешевшою. Про це повідомив експерт аграрного ринку Андрій Біленький під час свого виступу  з доповіддю «Ринок олійних культур та рослинних олій України» на II Олійножировій конференції, що організована компанією ПроАгро та розпочала свою роботу 18 жовтня в Києві.

    Під час свого виступу фахівець ринку звернув увагу учасників конференції й на механізми ціноутворення на світових експортних ринках олійних культур.

    За словами Андрія Біленького, ціни на ті чи інші види рослинних олій тісно пов’язані між собою.

    «Коли ми говоримо про те, яким чином вартість однієї олії впливає на іншу, то звісно, що на ринку є певні фактори для цього. Наприклад ринок може споживати менше ріпакової олії, та менше соєвої. Також соєва олія тісно пов’язана з пальмовою, а ріпакова трошки менше. Це є , так звана, кореляція ціни на продукцію.

    Аналіз цієї кореляції показує, що якщо ми хочемо зрозуміти куди піде соняшникова олія, то ми маємо дивитися, що відбувається з соєвою та ріпаковою. А безпосередньо ціна на соняшникову олію буде рухатися в середньому ціновому сегменті. Наприклад, в 2014 році в нас був неврожай соняшнику і ціни на олію підвищилися. В 2016 році ми зібрали добрий врожай і ціни відповідно знизилися»,- пояснив фахівець.

    В своєму виступі він також зазначив, що протягом останніх кількох років Україна значно збільшила експорт соняшникової олії до Індії та Китаю. «Частково це пояснюється тим, що імпортери почали більше закуповувати соняшникової олії через зниження цін на неї на світових експортних ринках. А така країна як Туреччина, в свою чергу, реекспортує українську олію в Ірак, Сирію тощо»,- зазначив Андрій Біленький.

    Фахівець також відзначив істотне зростання олійної групи в структурі всього українського експорту протягом останніх років.

    «В структурі українського експорту насіння соняшнику на сьогодні займає 14%. В грошовому вираженні це 6,5 млрд. доларів на рік»,- резюмував Андрій Біленький.


    UkraineFood.org





    Схожі новини
  • Українським екпортерам олії соняшникової радять спільне брендування і пакування з індійськими переробниками
  • М.Колесник: оливкова олія залишиться для українців елітною попри світове падіння цін
  • Олія рятує український експорт
  • В 2013 році експорт соняшникової олії зменшився на 11%
  • Експорт олії суттєво виріс

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська соя

19 жовтень, Розділ Новини, переглядів 2 709

Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська сояСподівання українських агроекспортерів на те, що соя подорожчає на світовому ринку в поточному сезоні можуть не виправдатися. Адже ключові імпортери української продукції – Туреччина та Європа – вже сьогодні більш орієнтовані на американську сою, яка є дешевшою. Про це повідомив експерт аграрного ринку Андрій Біленький під час свого виступу  з доповіддю «Ринок олійних культур та рослинних олій України» на II Олійножировій конференції, що організована компанією ПроАгро та розпочала свою роботу 18 жовтня в Києві.

Під час свого виступу фахівець ринку звернув увагу учасників конференції й на механізми ціноутворення на світових експортних ринках олійних культур.

За словами Андрія Біленького, ціни на ті чи інші види рослинних олій тісно пов’язані між собою.

«Коли ми говоримо про те, яким чином вартість однієї олії впливає на іншу, то звісно, що на ринку є певні фактори для цього. Наприклад ринок може споживати менше ріпакової олії, та менше соєвої. Також соєва олія тісно пов’язана з пальмовою, а ріпакова трошки менше. Це є , так звана, кореляція ціни на продукцію.

Аналіз цієї кореляції показує, що якщо ми хочемо зрозуміти куди піде соняшникова олія, то ми маємо дивитися, що відбувається з соєвою та ріпаковою. А безпосередньо ціна на соняшникову олію буде рухатися в середньому ціновому сегменті. Наприклад, в 2014 році в нас був неврожай соняшнику і ціни на олію підвищилися. В 2016 році ми зібрали добрий врожай і ціни відповідно знизилися»,- пояснив фахівець.

В своєму виступі він також зазначив, що протягом останніх кількох років Україна значно збільшила експорт соняшникової олії до Індії та Китаю. «Частково це пояснюється тим, що імпортери почали більше закуповувати соняшникової олії через зниження цін на неї на світових експортних ринках. А така країна як Туреччина, в свою чергу, реекспортує українську олію в Ірак, Сирію тощо»,- зазначив Андрій Біленький.

Фахівець також відзначив істотне зростання олійної групи в структурі всього українського експорту протягом останніх років.

«В структурі українського експорту насіння соняшнику на сьогодні займає 14%. В грошовому вираженні це 6,5 млрд. доларів на рік»,- резюмував Андрій Біленький.


UkraineFood.org





Схожі новини
  • Українським екпортерам олії соняшникової радять спільне брендування і пакування з індійськими переробниками
  • М.Колесник: оливкова олія залишиться для українців елітною попри світове падіння цін
  • Олія рятує український експорт
  • В 2013 році експорт соняшникової олії зменшився на 11%
  • Експорт олії суттєво виріс

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.