Аграрний тиждень. Україна
» » Українським агроекспортерам варто постачати не товари, які є в наявності, а які дійсно очікує споживач
» » Українським агроекспортерам варто постачати не товари, які є в наявності, а які дійсно очікує споживач

    Українським агроекспортерам варто постачати не товари, які є в наявності, а які дійсно очікує споживач


    Українським агроекспортерам варто постачати не товари, які є в наявності, а які дійсно очікує споживачСьогодні будь-який регіон світу є потенційним споживачем української агропродукції. Тому мета Міністерства агропромислової політики та продовольства України – надати дорожні карти доступу до ринків та захистити вітчизняного експортера. Про це заявила завідувач сектору підтримки вітчизняної агропродукції МінАПП Анна Морозова під час свого виступу на конференції «Овочі та фрукти України – 2018. Вектор на експорт».

    При цьому нами були визначені ТОП-50 країн, як найбільш перспективні імпортери української агропродукції. У фокусі їхньої уваги імпорт в загальному обсязі $320 млрд.

    В той же час, для закріплення власних позицій на світових ринках українським агровиробникам, за словами фахівця Мінагрополітики, варто змінити парадигму експорту.

    «Лідируючі позиції на ринках сировини – підґрунтя для просування готової продукції, але товари на експорт мають йти з орієнтацією та адаптацією до потреб зовнішніх ринків. Тому нам варто переорієнтуватися від постачання товарів, що є в наявності, до товарів які дійсно очікує споживач»,- зазначила Анна Морозова.

    З метою поліпшення умов для роботи українських агроекспортерів, як повідомила Анна Морозова, наразі МінАПП реалізується спеціальна секторальна стратегія.

    «Її основними завданнями є диверсифікація ринків збуту, що дозволить відкрити або значно полегшити доступ нашої агропродукції до 50 найбільших країн-споживачів. Більш того, Стратегія передбачає диверсифікацію товарної номенклатури з метою збільшення кількості експортних позицій за рахунок готових харчових продуктів та власне диверсифікацію суб’єктів експорту – ми маємо збільшити кількість малих та середніх підприємців в структурі експорту до рівня не менш ніж 30% від загального обсягу»,- пояснила фахівець профільного міністерства.

    Під час конференції Анна Морозова розповіла й про методологічні підходи до відбору пріоритетних товарних позицій. За її словами вони визначені трьома факторами: фактором ретроспективи, завдяки якому аналізуються найбільш динамічні світові ринки в умовному «вчора», фактором присутності, коли детально розглядаються торговельні партнери України на сьогодні та фактором перспективи (визначаються світові ринки для української агропродукції в майбутньому).

    Окремо під час свого виступу Анна Морозова звернула увагу й на необхідність розуміння українськими експортерами трендів світових ринків. «Споживач бажає знати: як вирощувалось, хто, де і як виготовляв продукцію. Тобто ваша прозорість є важливою для покупців, адже тільки таким чином він може зрозуміти наскільки є здоровою їжа, яку він купує, чи не має вона антибіотиків, пестицидів тощо»,- зазначила фахівець.

    За словами представника МінАПП, до сучасних трендів світового ринку агропродукції варто також віднести те, що споживачі все частіше піклуються про соціальний та культурний аспекти своєї свіжої їжі, надають перевагу зручній упаковці та купують органічні продукти.

    UkraineFood.org

     



    Схожі новини
  • Топ позиціями по експорту української агропродукції стали пшениця та курятина
  • Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська соя
  • Японія – серед пріоритетних ринків для експорту української агропродукції,- Ольга Трофімцева
  • «Агропросперіс» стабільно нарощує обсяги експорту
  • Мінагрополітики працює над диверсифікацією національного експорту у форматі 3D, - Ольга Трофімцева

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українським агроекспортерам варто постачати не товари, які є в наявності, а які дійсно очікує споживач


Українським агроекспортерам варто постачати не товари, які є в наявності, а які дійсно очікує споживачСьогодні будь-який регіон світу є потенційним споживачем української агропродукції. Тому мета Міністерства агропромислової політики та продовольства України – надати дорожні карти доступу до ринків та захистити вітчизняного експортера. Про це заявила завідувач сектору підтримки вітчизняної агропродукції МінАПП Анна Морозова під час свого виступу на конференції «Овочі та фрукти України – 2018. Вектор на експорт».

При цьому нами були визначені ТОП-50 країн, як найбільш перспективні імпортери української агропродукції. У фокусі їхньої уваги імпорт в загальному обсязі $320 млрд.

В той же час, для закріплення власних позицій на світових ринках українським агровиробникам, за словами фахівця Мінагрополітики, варто змінити парадигму експорту.

«Лідируючі позиції на ринках сировини – підґрунтя для просування готової продукції, але товари на експорт мають йти з орієнтацією та адаптацією до потреб зовнішніх ринків. Тому нам варто переорієнтуватися від постачання товарів, що є в наявності, до товарів які дійсно очікує споживач»,- зазначила Анна Морозова.

З метою поліпшення умов для роботи українських агроекспортерів, як повідомила Анна Морозова, наразі МінАПП реалізується спеціальна секторальна стратегія.

«Її основними завданнями є диверсифікація ринків збуту, що дозволить відкрити або значно полегшити доступ нашої агропродукції до 50 найбільших країн-споживачів. Більш того, Стратегія передбачає диверсифікацію товарної номенклатури з метою збільшення кількості експортних позицій за рахунок готових харчових продуктів та власне диверсифікацію суб’єктів експорту – ми маємо збільшити кількість малих та середніх підприємців в структурі експорту до рівня не менш ніж 30% від загального обсягу»,- пояснила фахівець профільного міністерства.

Під час конференції Анна Морозова розповіла й про методологічні підходи до відбору пріоритетних товарних позицій. За її словами вони визначені трьома факторами: фактором ретроспективи, завдяки якому аналізуються найбільш динамічні світові ринки в умовному «вчора», фактором присутності, коли детально розглядаються торговельні партнери України на сьогодні та фактором перспективи (визначаються світові ринки для української агропродукції в майбутньому).

Окремо під час свого виступу Анна Морозова звернула увагу й на необхідність розуміння українськими експортерами трендів світових ринків. «Споживач бажає знати: як вирощувалось, хто, де і як виготовляв продукцію. Тобто ваша прозорість є важливою для покупців, адже тільки таким чином він може зрозуміти наскільки є здоровою їжа, яку він купує, чи не має вона антибіотиків, пестицидів тощо»,- зазначила фахівець.

За словами представника МінАПП, до сучасних трендів світового ринку агропродукції варто також віднести те, що споживачі все частіше піклуються про соціальний та культурний аспекти своєї свіжої їжі, надають перевагу зручній упаковці та купують органічні продукти.

UkraineFood.org

 



Схожі новини
  • Топ позиціями по експорту української агропродукції стали пшениця та курятина
  • Експорт української сої на ключові ринки збуту пригальмовує дешевша американська соя
  • Японія – серед пріоритетних ринків для експорту української агропродукції,- Ольга Трофімцева
  • «Агропросперіс» стабільно нарощує обсяги експорту
  • Мінагрополітики працює над диверсифікацією національного експорту у форматі 3D, - Ольга Трофімцева

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.