Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Продуктивність українських виробників яловичини та свинини зростає
АТУ»Новини»Продуктивність українських виробників яловичини та свинини зростає

    Продуктивність українських виробників яловичини та свинини зростає


    Продуктивність українських виробників яловичини та свинини зростаєПри визначенні продуктивності підприємств, що спеціалізуються на виробництві яловичини та свинини, серед іншого, варто враховувати такі показники, як середня вага забитих тварин та середній вік. Аналітики Meat-Inform з’ясували, що в обох галузях спостерігаються позитивні зрушення стосовно показників продуктивності.

    Якщо говорити про велику рогату худобу, то середній вік голови зданої на забій з 2015 року залишається практично незмінним, а от графік середньої ваги ВРХ після двох років стабільності показує висхідні тенденції. Так, цей показник зріс на 3% до 378 кілограмів. Збільшення ваги тварин при стабільному рівні їх віку означає збільшенн продуктивності галузі.

    Що стосується виробників свинини, то тут спостерігається протилежна тенденція – середня вага тварин залишається стабільною, а от середній вік знижується. Це означає, що свині досягають ваги, необхідної для забою (більше 100-120 кілограмів) раніше. У 2013 році для цього в середньому було необхідно 330 днів, а у 2017 – вже 275 днів (-17%). Варто сказати, що зменшення середнього віку свиней на забій прогнозується й надалі, а лідери галузі вже сьогодні досягають оптимальної ваги тварин навіть за 150 днів.

     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Держава виділила 67 мільйонів гривень на дотації за продану на забій худобу
  • Кращий вибір батьківської лінії для виробництва свиней на забій
  • Високоефективне виробництво свинини із застосуванням сучасних селекційних досягнень та інтенсивних технологій
  • Забій свиней зріс на 3,5%
  • У січні-лютому 2017-го на забій відправили 99% свиней

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Продуктивність українських виробників яловичини та свинини зростає

18 грудень, Розділ Новини, переглядів 2 719

Продуктивність українських виробників яловичини та свинини зростаєПри визначенні продуктивності підприємств, що спеціалізуються на виробництві яловичини та свинини, серед іншого, варто враховувати такі показники, як середня вага забитих тварин та середній вік. Аналітики Meat-Inform з’ясували, що в обох галузях спостерігаються позитивні зрушення стосовно показників продуктивності.

Якщо говорити про велику рогату худобу, то середній вік голови зданої на забій з 2015 року залишається практично незмінним, а от графік середньої ваги ВРХ після двох років стабільності показує висхідні тенденції. Так, цей показник зріс на 3% до 378 кілограмів. Збільшення ваги тварин при стабільному рівні їх віку означає збільшенн продуктивності галузі.

Що стосується виробників свинини, то тут спостерігається протилежна тенденція – середня вага тварин залишається стабільною, а от середній вік знижується. Це означає, що свині досягають ваги, необхідної для забою (більше 100-120 кілограмів) раніше. У 2013 році для цього в середньому було необхідно 330 днів, а у 2017 – вже 275 днів (-17%). Варто сказати, що зменшення середнього віку свиней на забій прогнозується й надалі, а лідери галузі вже сьогодні досягають оптимальної ваги тварин навіть за 150 днів.

 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Держава виділила 67 мільйонів гривень на дотації за продану на забій худобу
  • Кращий вибір батьківської лінії для виробництва свиней на забій
  • Високоефективне виробництво свинини із застосуванням сучасних селекційних досягнень та інтенсивних технологій
  • Забій свиней зріс на 3,5%
  • У січні-лютому 2017-го на забій відправили 99% свиней

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.