Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА заявила про перші 10 ступеневих маршрутів
» » УЗА заявила про перші 10 ступеневих маршрутів

    УЗА заявила про перші 10 ступеневих маршрутів


    За місяць дії ступеневих маршрутів, зерновики подали 10 заявок, а ЦТЛ реалізувала лише 3 маршрути

    Українська зернова асоціація (УЗА) подала 10 заявок від зернових компаній до філії «Центру транспортної логістики (ЦТЛ)» АТ «Укрзалізниця» на формування ступеневих маршрутів. Про це розповів В.о. виконавчого директора УЗА Сергій Іващенко.
    Він зазначив, що 28.12.2018 року подали 3 заявки, 15.01.2019 року – 4, 18.01.2019 року – 1, 21.01.2019 року – 1, 22.01.2019 року – 1. Однак, за цей період ЦТЛ вдалось сформувати та реалізувати лише три ступеневі маршрути.
       «Подати заявку на такі маршрути можуть усі учасники ринку, а не тільки компанії-члени УЗА. Для цього потрібно надіслати в УЗА лист про формування такого ступеневого маршруту, де обов’язково вказати номер плану; станцію навантаження; код станції; планову дату навантаження маршруту; відправника та власника вантажу; власника фронту навантаження (елеватор); платника; станцію призначення; отримувача та назву вантажу. Примірник такого листа можна отримати в УЗА», – пояснив Сергій Іващенко.
       Він також додав, що для зручності, зернові компанії можуть домовлятись про формування ступеневого маршруту за допомогою платформи TransitHub.
    «Платформа TransitHub дає можливість різним вантажовідправникам оперативно, зручно та зрозуміло домовитись про спільне вивезення зерна з кількох елеваторі чи станцій. Ця онлайн платформа схожа за принципом дії на всім відомий БлаБлаКар, однак для зернових перевезень», – зауважив фахівець.
       На підставі введених завчасно відправниками планів та надісланих листів, ЦТЛ здійснює моніторинг заявлених планів і формує зведений план-графік маршрутизації на поточну декаду для станцій, які мають можливість формувати відправницькі маршрути з вагонів хопер–зерновозів.
    «Перелік опорних станцій та полігонів найближчим часом буде нанесений на залізничну мапу на сайті УЗА, наразі ж його можна отримати в дирекції УЗА. Затверджений план-графік, є обов’язковим до виконання диспетчерським апаратом та розміщується на поточну декаду на сайті філії ЦТЛ», – підкреслив в.о. виконавчого директора УЗА.
       «Такі ступеневі відправки покликані вирішити питання залізничних перевезень зерна з «повагонних» елеваторів та забезпечити ефективну логістику зернових. Тому запрошуємо всіх учасників зернового ринку до співпраці та очікуємо збільшення ступеневих маршрутів», – зазначив Сергій Іващенко.
     
    УЗА

     






    Схожі новини
  • Елеватор-2019
  • Баланс попиту та пропозиції цукру від Економічного дискусійного клубу на 01.01.2019
  • З початку 2018/2019 МР Україна експортувала 12 млн тонн зернових
  • Потенціал залізниць України з навантаження зерна - 1300 вагонів на добу
  • За 9 місяців 2013 року Укрзалізниця навантажила понад 12,6 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА заявила про перші 10 ступеневих маршрутів


За місяць дії ступеневих маршрутів, зерновики подали 10 заявок, а ЦТЛ реалізувала лише 3 маршрути

Українська зернова асоціація (УЗА) подала 10 заявок від зернових компаній до філії «Центру транспортної логістики (ЦТЛ)» АТ «Укрзалізниця» на формування ступеневих маршрутів. Про це розповів В.о. виконавчого директора УЗА Сергій Іващенко.
Він зазначив, що 28.12.2018 року подали 3 заявки, 15.01.2019 року – 4, 18.01.2019 року – 1, 21.01.2019 року – 1, 22.01.2019 року – 1. Однак, за цей період ЦТЛ вдалось сформувати та реалізувати лише три ступеневі маршрути.
   «Подати заявку на такі маршрути можуть усі учасники ринку, а не тільки компанії-члени УЗА. Для цього потрібно надіслати в УЗА лист про формування такого ступеневого маршруту, де обов’язково вказати номер плану; станцію навантаження; код станції; планову дату навантаження маршруту; відправника та власника вантажу; власника фронту навантаження (елеватор); платника; станцію призначення; отримувача та назву вантажу. Примірник такого листа можна отримати в УЗА», – пояснив Сергій Іващенко.
   Він також додав, що для зручності, зернові компанії можуть домовлятись про формування ступеневого маршруту за допомогою платформи TransitHub.
«Платформа TransitHub дає можливість різним вантажовідправникам оперативно, зручно та зрозуміло домовитись про спільне вивезення зерна з кількох елеваторі чи станцій. Ця онлайн платформа схожа за принципом дії на всім відомий БлаБлаКар, однак для зернових перевезень», – зауважив фахівець.
   На підставі введених завчасно відправниками планів та надісланих листів, ЦТЛ здійснює моніторинг заявлених планів і формує зведений план-графік маршрутизації на поточну декаду для станцій, які мають можливість формувати відправницькі маршрути з вагонів хопер–зерновозів.
«Перелік опорних станцій та полігонів найближчим часом буде нанесений на залізничну мапу на сайті УЗА, наразі ж його можна отримати в дирекції УЗА. Затверджений план-графік, є обов’язковим до виконання диспетчерським апаратом та розміщується на поточну декаду на сайті філії ЦТЛ», – підкреслив в.о. виконавчого директора УЗА.
   «Такі ступеневі відправки покликані вирішити питання залізничних перевезень зерна з «повагонних» елеваторів та забезпечити ефективну логістику зернових. Тому запрошуємо всіх учасників зернового ринку до співпраці та очікуємо збільшення ступеневих маршрутів», – зазначив Сергій Іващенко.
 
УЗА

 






Схожі новини
  • Елеватор-2019
  • Баланс попиту та пропозиції цукру від Економічного дискусійного клубу на 01.01.2019
  • З початку 2018/2019 МР Україна експортувала 12 млн тонн зернових
  • Потенціал залізниць України з навантаження зерна - 1300 вагонів на добу
  • За 9 місяців 2013 року Укрзалізниця навантажила понад 12,6 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.