Нині Асоціація «Дунайська соя» в Україні нараховує 274 члени, з них – 20 міжнародні, які мають представництва в Україні. Суто вітчизняних компаній в організації поки що не багато – всього 10, але саме вони подають іншим аграріям нашої держави приклад у використанні сертифікованого насіння сої та відповідних технологій її вирощування. Адже сьогодні Україна, наголошують в асоціації, основний виробник сої в Європі. Тож завдання організації – сприяти якомога швидшому партнерству України для держав Європейського Союзу у імпорті не ГМО сої.
Щоб отримати доступ до цього високо маржинального ринку, нашим виробникам варто докласти чимало зусиль, адже європейські споживачі не бажають бачити на своєму ринку ГМО сою як сировину для виробництва харчів чи кормів для худоби. Тобто вирощена в Україні соя має повністю відповідати європейським стандартам. Тому Асоціація «Дунайська соя» намагається стати для вітчизняних аграріїв тією платформою і місточком, завдяки яким Україна зможе стати ключовим партнером для ЄС у питаннях протеїнової безпеки. Це досягається соєвою організацією низкою різноманітних заходів: участю в процесах розробки нормативно-правової бази, розширенням географії і спектру зовнішньо торгівельних операцій, створенням ефективної системи регулювання оборотів ГМО в Україні.
Так, разом зі своїми партнерами «Дунайська соя» бере всебічну участь у розвитку локального (українського) ринку, аби підвищити галузеву та експортну конкурентну спроможність соєвих бобів та продуктів з них, вироблених в Україні.
Перший своєрідний звіт про виконану роботу асоціація зробила днями, запросивши на гостини своїх членів і партнерів. Протягом кількох годин тривали жваві дискусії, обмін думками і досвідом, лунала приємна музика, додаючи зустрічі неформальний характер.
Подібні спілкування, кажуть в «Дунайській сої», стануть традиційними і щорічними. Адже у фахівців організації чимало цікавих планів і задумів, реалізовуючи які асоціація покращуватиме знання і досвід наших фермерів у питаннях вирощування сертифікованої сої, а отже, як результат, допомагатиме їм створювати продукт з доданою вартістю,
Оскільки рік лише розпочався, обіцяють в асоціації, на аграріїв чекають цікаві семінари, конференції, дні полів та зустрічей для напрацювання контактів для подальшої комунікації і просування своєї продукції.