Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає
» » ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає

    ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає


    Зокрема, на операційні витрати в промисловості індексація вплине на 0,19 відсоткового пункту, а транспортна складова в кінцевій ціні продукції зміниться від 0,04% до 0,91%. Про це повідомив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики «Укрзалізниці» Антон Саболевський, передає прес-служба компанії

    За його словами, індексація вантажних тарифів змінить витрати у видобувній промисловості та розробленні кар’єрів лише на 0,7 відсоткового пункту, у металургійному виробництві, виробництві готових металевих виробів, крім машин і устаткування, — на 0,11 відсоткового пункту, у сільському господарстві — на 0,13, у виробництві коксу та продуктів нафтопереробки — на 0,43, у виробництві хімічних речовин і хімічної продукції – на 0,26 відсоткового пункту.

    «Тоді як для учасників ринку вплив індексації тарифів буде незначним, для самої Укрзалізниці це нагальна потреба зменшити розрив між індексом цін виробників промислової продукції та рівнем тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України», — підкреслив Антон Саболевський.

    Крім того, топ-менеджер Укрзалізниці наголосив, що за період з 2009 по 2018 рік індекс цін виробників промислової продукції, за даними Державної служби статистики України, випереджає індекс тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на 89,7%. Такий розрив, зазначив Антон Саболевський, не дає змоги перевізнику вчасно реагувати на підвищення цін на складові елементи витрат (пальне, електроенергію, запасні частини). При діючому рівні регульованих державою тарифів розмір доходів Укрзалізниці не покриває необхідні кошти для капітальних інвестицій на ремонти, модернізацію та оновлення рухомого складу та залізничної інфраструктури.

    Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» ініціює індексацію тарифів на вантажні залізничні перевезення на рівень індексу цін виробників промислової продукції, що за 2018 рік становить 14,2%, і пропонує надалі здійснювати індексацію автоматично. 

    agravery.com





    Схожі новини
  • Промпродукція подорожчала
  • Економіка України за січень—травень 2015 року
  • Інфляція в Україні в квітні 2013 року порівняно з березнем 2013 склала 0%.
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: В разі індексації вантажних залізничних тарифів бізнес не постраждає


Зокрема, на операційні витрати в промисловості індексація вплине на 0,19 відсоткового пункту, а транспортна складова в кінцевій ціні продукції зміниться від 0,04% до 0,91%. Про це повідомив директор зі стратегічного розвитку та інвестиційної політики «Укрзалізниці» Антон Саболевський, передає прес-служба компанії

За його словами, індексація вантажних тарифів змінить витрати у видобувній промисловості та розробленні кар’єрів лише на 0,7 відсоткового пункту, у металургійному виробництві, виробництві готових металевих виробів, крім машин і устаткування, — на 0,11 відсоткового пункту, у сільському господарстві — на 0,13, у виробництві коксу та продуктів нафтопереробки — на 0,43, у виробництві хімічних речовин і хімічної продукції – на 0,26 відсоткового пункту.

«Тоді як для учасників ринку вплив індексації тарифів буде незначним, для самої Укрзалізниці це нагальна потреба зменшити розрив між індексом цін виробників промислової продукції та рівнем тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України», — підкреслив Антон Саболевський.

Крім того, топ-менеджер Укрзалізниці наголосив, що за період з 2009 по 2018 рік індекс цін виробників промислової продукції, за даними Державної служби статистики України, випереджає індекс тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом на 89,7%. Такий розрив, зазначив Антон Саболевський, не дає змоги перевізнику вчасно реагувати на підвищення цін на складові елементи витрат (пальне, електроенергію, запасні частини). При діючому рівні регульованих державою тарифів розмір доходів Укрзалізниці не покриває необхідні кошти для капітальних інвестицій на ремонти, модернізацію та оновлення рухомого складу та залізничної інфраструктури.

Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» ініціює індексацію тарифів на вантажні залізничні перевезення на рівень індексу цін виробників промислової продукції, що за 2018 рік становить 14,2%, і пропонує надалі здійснювати індексацію автоматично. 

agravery.com





Схожі новини
  • Промпродукція подорожчала
  • Економіка України за січень—травень 2015 року
  • Інфляція в Україні в квітні 2013 року порівняно з березнем 2013 склала 0%.
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.