Аграрний тиждень. Україна
» » Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
» » Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

    Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%


    Укрзалізниця ініціює у 2013-му році індексацію тарифів на вантажні перевезення на 12,2%, такі пропозиції подані на розгляд до Міністерства інфраструктури України. Про це повідомив начальник головного комерційного управління Укрзалізниці Юрій Меркулов. Про це УНН повідомили у прес-службі Укрзалізниці.

    За словами начальника Головного комерційного управління Укрзалізниці, пропонується здійснити індексацію тарифів на внутрішні, експортні та імпортні перевезення, а на транзитні – залишити на рівні поточного року.

    Укрзалізниця наголошує, індексація тарифів – це той необхідний мінімум, який піде на підтримку нормального функціонування залізничної інфраструктури для забезпечення потреб у перевезеннях вантажів та поточний ремонт вагонів та локомотивів. Що стосується коштів на оновлення рухомого складу – то індексація їх взагалі не передбачає.

    Юрій Меркулов зазначив, що індексація тарифів на вантажні перевезення не здійснювалася у 2009-му, 2010-му та 2012-му роках. Таким чином державна політика стримування тарифів вже створила позитивні імпульси для інших галузей економіки. Проте безкінечно підтримувати таку диспропорцію за рахунок розвитку залізничної галузі та розраховувати на те, що «якось буде», вже неможливо.

    Запропонований рівень індексації на 12,2% – це лише той необхідний мінімум, який пов'язаний із роботи з підтримки залізничної інфраструктури у належному стані. Юрій Меркулов наголосив, що нині тарифи на вантажні перевезення рухомим складом Укрзалізниці у рази менші, ніж в операторів третіх країн СНД та ніж у приватних операторів в Україні. Існуючий рівень тарифів на вагони Укрзалізниці не дозволяють здійснювати достатні інвестиції в оновлення рухомого складу, таким чином з року в рік зменшується доля державних компаній на одному з ключових ринків транспортних залізничних перевезень.

    "Вантажний сектор – основний, який формує дохідну частину у залізничній галузі. Індексація тарифів на 12,2% дозволила за рік б отримати дохід орієнтовно – 3,6 млрд грн. Ми орієнтуємося на прогнозні показники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, 12,2% – це необхідний мінімум, який дозволить не збільшувати наші витрати у зв’язку зі зростанням цін на комплектуючі для здійснення поточних ремонтів інфраструктури, вагонів та локомотивів. У той же час індексація не суттєво позначиться на роботі підприємств. Загальне транспортне навантаження для перевезення 1 тонни продукції складе не більше 2%. Тобто, для низьковартісних вантажів, які складають 70% обсягів вантажів Укрзалізниці, перевезення 1 тонни підвищиться на 4-8 грн, а для високовартісних – на 20-25 грн", – зазначив Юрій Меркулов.

    Так, транспортна складова за перевезення 1 тонни кам’яного вугілля на середню відстань 275 км у структурі тарифу у 2012 році складає 6,3%, після індексації підвищиться лише на 0,72%, транспортна складова дизельного палива (на середню відстань 440 км) - 1,9% підвищиться на 0,23%, бензину (відстань 488 км) – 1,6% підвищиться на 0,20%, залізної руди на експорт (середня відстань 886 км) – 14,5% підвищиться на 1,77%, металолому (відстань 602 км) – 7,7% підвищиться на 0,86%, прокату (відстань 360 км) – 1,7% підвищиться на 0,21% у внутрішньому сполученні та 2,8% підвищиться на 0,35% при перевезеннях на експорт, азотні добрива – 2,3% підвищиться на 0,27% (відстань 533 км).

    "Якщо темпи списання рухомого складу і далі значно відставатимуть від темпів придбання нового, то вже у 2013-му році залізничний транспорт буде не в змозі перевезти від 70 до 93 млн тонн вантажів, заявлених до перевезень – це 13% від усього обсягу, який прогнозується на рік", – наголосив Юрій Меркулов.





    Схожі новини
  • Укрзалізниця не йде на поступки аграріям
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%


Укрзалізниця ініціює у 2013-му році індексацію тарифів на вантажні перевезення на 12,2%, такі пропозиції подані на розгляд до Міністерства інфраструктури України. Про це повідомив начальник головного комерційного управління Укрзалізниці Юрій Меркулов. Про це УНН повідомили у прес-службі Укрзалізниці.

За словами начальника Головного комерційного управління Укрзалізниці, пропонується здійснити індексацію тарифів на внутрішні, експортні та імпортні перевезення, а на транзитні – залишити на рівні поточного року.

Укрзалізниця наголошує, індексація тарифів – це той необхідний мінімум, який піде на підтримку нормального функціонування залізничної інфраструктури для забезпечення потреб у перевезеннях вантажів та поточний ремонт вагонів та локомотивів. Що стосується коштів на оновлення рухомого складу – то індексація їх взагалі не передбачає.

Юрій Меркулов зазначив, що індексація тарифів на вантажні перевезення не здійснювалася у 2009-му, 2010-му та 2012-му роках. Таким чином державна політика стримування тарифів вже створила позитивні імпульси для інших галузей економіки. Проте безкінечно підтримувати таку диспропорцію за рахунок розвитку залізничної галузі та розраховувати на те, що «якось буде», вже неможливо.

Запропонований рівень індексації на 12,2% – це лише той необхідний мінімум, який пов'язаний із роботи з підтримки залізничної інфраструктури у належному стані. Юрій Меркулов наголосив, що нині тарифи на вантажні перевезення рухомим складом Укрзалізниці у рази менші, ніж в операторів третіх країн СНД та ніж у приватних операторів в Україні. Існуючий рівень тарифів на вагони Укрзалізниці не дозволяють здійснювати достатні інвестиції в оновлення рухомого складу, таким чином з року в рік зменшується доля державних компаній на одному з ключових ринків транспортних залізничних перевезень.

"Вантажний сектор – основний, який формує дохідну частину у залізничній галузі. Індексація тарифів на 12,2% дозволила за рік б отримати дохід орієнтовно – 3,6 млрд грн. Ми орієнтуємося на прогнозні показники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, 12,2% – це необхідний мінімум, який дозволить не збільшувати наші витрати у зв’язку зі зростанням цін на комплектуючі для здійснення поточних ремонтів інфраструктури, вагонів та локомотивів. У той же час індексація не суттєво позначиться на роботі підприємств. Загальне транспортне навантаження для перевезення 1 тонни продукції складе не більше 2%. Тобто, для низьковартісних вантажів, які складають 70% обсягів вантажів Укрзалізниці, перевезення 1 тонни підвищиться на 4-8 грн, а для високовартісних – на 20-25 грн", – зазначив Юрій Меркулов.

Так, транспортна складова за перевезення 1 тонни кам’яного вугілля на середню відстань 275 км у структурі тарифу у 2012 році складає 6,3%, після індексації підвищиться лише на 0,72%, транспортна складова дизельного палива (на середню відстань 440 км) - 1,9% підвищиться на 0,23%, бензину (відстань 488 км) – 1,6% підвищиться на 0,20%, залізної руди на експорт (середня відстань 886 км) – 14,5% підвищиться на 1,77%, металолому (відстань 602 км) – 7,7% підвищиться на 0,86%, прокату (відстань 360 км) – 1,7% підвищиться на 0,21% у внутрішньому сполученні та 2,8% підвищиться на 0,35% при перевезеннях на експорт, азотні добрива – 2,3% підвищиться на 0,27% (відстань 533 км).

"Якщо темпи списання рухомого складу і далі значно відставатимуть від темпів придбання нового, то вже у 2013-му році залізничний транспорт буде не в змозі перевезти від 70 до 93 млн тонн вантажів, заявлених до перевезень – це 13% від усього обсягу, який прогнозується на рік", – наголосив Юрій Меркулов.





Схожі новини
  • Укрзалізниця не йде на поступки аграріям
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів
  • Укрзалізниця навантажила рекордну добову кількість зерновозів
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.