Аграрний тиждень. Україна
» » Закупівлі у м’ясників набирають популярності в Британії
» » Закупівлі у м’ясників набирають популярності в Британії

    Закупівлі у м’ясників набирають популярності в Британії


    Закупівлі у м’ясників набирають популярності в Британії

     За останні 25 років кількість незалежних м’ясників у Великобританії скоротилася на 60% до приблизно 6 тис. Це сталося в основному через збільшення впливу великих мереж супермаркетів. Проте, в останні кілька років спостерігається протилежна тенденція – клієнти повертаються до покупок в невеликих магазинах м’ясників.


    Згідно з дослідженнями Комітету з розвитку сільського господарства та садівництва Великобританії (AHDB) та YouGov, за останні місяці загальна обізнаність про червоне м’ясо в країні значно зросла. Незважаючи на популяризацію вегетаріанства та веганства, закупівлі червоного м’яса залишаються відносно стабільними, а загальний обсяг продажів за рік скоротився лише на 1,3%.
     
    Покупці бажають бути більш поінформованими про продукт. Якість є головним фактором, також при купівлі червоного м’яса, британці враховують такі фактори, як етичне виробництво та походження продукту. 61% заявили, що готові платити додатково за більш екологічну продукцію, а 30% заявляють, що намагаються придбати місцеву продукцію, щоб скоротити забруднення, зумовлене транспортуванням м’яса.
     
    Більшість незалежних м’ясників здатні забезпечити ці вимоги, проте їм все ще важко конкурувати з мережами супермаркетів, де зручніше робити покупки. Утім в останні роки все більше споживачів надають перевагу незапакованому м’ясу, оскільки прагнуть зменшити використання пластику. 91% тих, хто купує свіже м’ясо готові перейти на продукцію від м’ясників, загорнуту в папір, щоб зменшити використання пластику.
     
    Крім цього м’ясники можуть використовувати свої знання для надання консультацій щодо найкращих підходів до приготування їжі та рекомендацій щодо рецептів, які дозволять покупцям робити обґрунтований вибір.
     
    “Незалежні м’ясники відіграють важливу роль у яскравому кулінарному та роздрібному ландшафті Великої Британії і є фундаментом для підтримки сільського господарства, зокрема невеликих фермерських господарств. М’ясники пропонують клієнту місцеву продукцію і турбуються про кожного клієнта”, – зазначають в AHDB.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • Дослідження: популяризація вегетаріанства майже не впливає на продажі м’яса
  • У Британії зібрали один з найменших врожаїв картоплі за 60 років
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Українці переходять на дешеву їжу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Закупівлі у м’ясників набирають популярності в Британії


Закупівлі у м’ясників набирають популярності в Британії

 За останні 25 років кількість незалежних м’ясників у Великобританії скоротилася на 60% до приблизно 6 тис. Це сталося в основному через збільшення впливу великих мереж супермаркетів. Проте, в останні кілька років спостерігається протилежна тенденція – клієнти повертаються до покупок в невеликих магазинах м’ясників.


Згідно з дослідженнями Комітету з розвитку сільського господарства та садівництва Великобританії (AHDB) та YouGov, за останні місяці загальна обізнаність про червоне м’ясо в країні значно зросла. Незважаючи на популяризацію вегетаріанства та веганства, закупівлі червоного м’яса залишаються відносно стабільними, а загальний обсяг продажів за рік скоротився лише на 1,3%.
 
Покупці бажають бути більш поінформованими про продукт. Якість є головним фактором, також при купівлі червоного м’яса, британці враховують такі фактори, як етичне виробництво та походження продукту. 61% заявили, що готові платити додатково за більш екологічну продукцію, а 30% заявляють, що намагаються придбати місцеву продукцію, щоб скоротити забруднення, зумовлене транспортуванням м’яса.
 
Більшість незалежних м’ясників здатні забезпечити ці вимоги, проте їм все ще важко конкурувати з мережами супермаркетів, де зручніше робити покупки. Утім в останні роки все більше споживачів надають перевагу незапакованому м’ясу, оскільки прагнуть зменшити використання пластику. 91% тих, хто купує свіже м’ясо готові перейти на продукцію від м’ясників, загорнуту в папір, щоб зменшити використання пластику.
 
Крім цього м’ясники можуть використовувати свої знання для надання консультацій щодо найкращих підходів до приготування їжі та рекомендацій щодо рецептів, які дозволять покупцям робити обґрунтований вибір.
 
“Незалежні м’ясники відіграють важливу роль у яскравому кулінарному та роздрібному ландшафті Великої Британії і є фундаментом для підтримки сільського господарства, зокрема невеликих фермерських господарств. М’ясники пропонують клієнту місцеву продукцію і турбуються про кожного клієнта”, – зазначають в AHDB.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • Дослідження: популяризація вегетаріанства майже не впливає на продажі м’яса
  • У Британії зібрали один з найменших врожаїв картоплі за 60 років
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Китайці стали головними споживачами червоного вина в світі
  • Українці переходять на дешеву їжу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.