Аграрний тиждень. Україна
» » ПРОГНОЗ: Перевезення зерна автотранспортом подорожчає
» » ПРОГНОЗ: Перевезення зерна автотранспортом подорожчає

    ПРОГНОЗ: Перевезення зерна автотранспортом подорожчає


    Такими оцінками в інтерв’ю АПК-Інформ поділився Олег Черіпко, керівник комерційного департаменту агропромислової компанії «АП-ГРУП».

    Він зазначає, що торік уже відбулося збільшення обсягів вантажів, що перевозяться автотранспортом — на 1,6 млн т — до 15 млн т.

    «Така ситуація обумовлена, перш за все, зростанням вартості перевезення зерна залізничним транспортом і обмеженнями у відправленнях зерна через закриття малодіяльних станцій», — відмічає експерт.

    Серед ключових тенденцій ринку автоперевезень фахівець виділяє збільшення кількості спеціалізованого автопарку для перевезення зернових.

    «Крім щорічного приросту виробництва зернових в Україні на 6-9% і складнощів з залізничним транспортом, передумовою для цього послужив ажіотажний попит на даний вид транспорту у вересні-грудні 2018 року, а також подорожчання тарифів на автоперевезення в цей період на 30-50%», — пояснює Черіпко.

    Другою тенденцією є очікуване посилення габаритно-вагового контролю на дорогах України у 2019 році. За повідомленнями Укртрансбезпеки, планується нарощування як кількості комплексів ГВК, так і власного штату співробітників. Крім того, Укравтодор планує до кінця року запустити в Київській області пілотний проект з впровадження інтелектуальних комплексів зі зважування автотранспорту в русі.

    Третя тенденція — обмеження пересування великовантажного транспорту або так званий «температурний режим». В даному аспекті відкритим залишається питання наявності обладнаних місць для відстою автотранспорту і придорожнього сервісу.

    І останнє — сезонність автотранспортних перевезень: підвищений попит у період липень-грудень, його зниження в другій половині сезону і переорієнтація протягом сезону від перевезень типу «поле-елеватор» до «елеватор-порт», а також зростання тарифів на 35-50% в піковий період сезону і потім їх поступове зниження.

    Нагадаємо, «Укрзалізниця» збільшить кількість станцій до 140 для пришвидшення експорту зерна.

    agravery.com





    Схожі новини
  • ДУМКА: Річковий транспорт здатний конкурувати з іншими способами перевезення зерна
  • Перевезення зерна автотранспортом стає нерентабельним
  • Вантажообіг зріс на 16,6%
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ПРОГНОЗ: Перевезення зерна автотранспортом подорожчає


Такими оцінками в інтерв’ю АПК-Інформ поділився Олег Черіпко, керівник комерційного департаменту агропромислової компанії «АП-ГРУП».

Він зазначає, що торік уже відбулося збільшення обсягів вантажів, що перевозяться автотранспортом — на 1,6 млн т — до 15 млн т.

«Така ситуація обумовлена, перш за все, зростанням вартості перевезення зерна залізничним транспортом і обмеженнями у відправленнях зерна через закриття малодіяльних станцій», — відмічає експерт.

Серед ключових тенденцій ринку автоперевезень фахівець виділяє збільшення кількості спеціалізованого автопарку для перевезення зернових.

«Крім щорічного приросту виробництва зернових в Україні на 6-9% і складнощів з залізничним транспортом, передумовою для цього послужив ажіотажний попит на даний вид транспорту у вересні-грудні 2018 року, а також подорожчання тарифів на автоперевезення в цей період на 30-50%», — пояснює Черіпко.

Другою тенденцією є очікуване посилення габаритно-вагового контролю на дорогах України у 2019 році. За повідомленнями Укртрансбезпеки, планується нарощування як кількості комплексів ГВК, так і власного штату співробітників. Крім того, Укравтодор планує до кінця року запустити в Київській області пілотний проект з впровадження інтелектуальних комплексів зі зважування автотранспорту в русі.

Третя тенденція — обмеження пересування великовантажного транспорту або так званий «температурний режим». В даному аспекті відкритим залишається питання наявності обладнаних місць для відстою автотранспорту і придорожнього сервісу.

І останнє — сезонність автотранспортних перевезень: підвищений попит у період липень-грудень, його зниження в другій половині сезону і переорієнтація протягом сезону від перевезень типу «поле-елеватор» до «елеватор-порт», а також зростання тарифів на 35-50% в піковий період сезону і потім їх поступове зниження.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» збільшить кількість станцій до 140 для пришвидшення експорту зерна.

agravery.com





Схожі новини
  • ДУМКА: Річковий транспорт здатний конкурувати з іншими способами перевезення зерна
  • Перевезення зерна автотранспортом стає нерентабельним
  • Вантажообіг зріс на 16,6%
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.