Аграрний тиждень. Україна
» » У І півріччі 2019 експорт м’ясної продукції збільшився на 20%
» » У І півріччі 2019 експорт м’ясної продукції збільшився на 20%

    У І півріччі 2019 експорт м’ясної продукції збільшився на 20%


    Про це поінформував заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», член-кореспондент НААН Микола Пугачов.

    За його словами, позитивних зрушень в експорті м’яса та субпродуктів вдалося досягти завдяки двом чинникам.

    «Перш за все, це триваюча широка географічна диверсифікація та закріплення на нових ринках збуту після втрати російського. Якщо ще у 2015 році позиції основного імпортера українського м’яса та субпродуктів утримувала Росія, то з 2017 року переважають поставки на ринки країн Європи, Азії та СНД», – нагадав експерт.

    За шість місяців 2019 року найбільше продукції м’ясної групи – 21% – закупила Саудівська Аравія, яка в нинішньому році продовжує очолювати рейтинг імпортерів вітчизняного м’яса.

    Значно менші закупки здійснюють Нідерланди (14,9%), Словаччина (9,1%), Білорусь (5,0%), Азербайджан та Ірак (по 4,8%).

    «Сукупно ці країни акумулюють близько 60% експорту вітчизняної м’ясопродукції у грошовому виразі», – поінформував Микола Пугачов.

    Другим чинником, за його словами, є триваюче з 2016 року збільшення обсягів експортних поставок м’яса птиці. Ця тенденція зберігалася у І півріччі 2019 року в частині зростання вартості та обсягів експортних поставок цього виду м’ясної продукції.

    Якщо за шість місяців 2018 року обсяги поставок м’яса птиці збільшилися проти відповідного періоду 2017 року лише на 3%, то у І півріччі 2019 року виросли проти минулорічних показників за січень-червень майже на 38% і сягнули 211 тис. т.

    Вартість експорту цього виду м’ясної продукції збільшилася на 28% – з $241 млн до $307 млн.

    «За прогнозами науковців Інституту аграрної економіки, тенденція щодо збільшення обсягів експорту цього виду продукції зберігатиметься й 2019 року», – підсумував Микола Пугачов.

    Нагадаємо, курятина залишається найдоступнішим м'ясом в Україні.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Україна посилила експорт олійних культур до Європи
  • З України на 21% збільшився експорт м’ясопродукції
  • За І півріччя 2018 року експорт м’яса птиці збільшився майже на чверть
  • Індія - основний покупець української олії
  • 2017 року рейтинг імпортерів вітчизняного м’яса вперше очолили Нідерланди – Микола Пугачов

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

У І півріччі 2019 експорт м’ясної продукції збільшився на 20%


Про це поінформував заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», член-кореспондент НААН Микола Пугачов.

За його словами, позитивних зрушень в експорті м’яса та субпродуктів вдалося досягти завдяки двом чинникам.

«Перш за все, це триваюча широка географічна диверсифікація та закріплення на нових ринках збуту після втрати російського. Якщо ще у 2015 році позиції основного імпортера українського м’яса та субпродуктів утримувала Росія, то з 2017 року переважають поставки на ринки країн Європи, Азії та СНД», – нагадав експерт.

За шість місяців 2019 року найбільше продукції м’ясної групи – 21% – закупила Саудівська Аравія, яка в нинішньому році продовжує очолювати рейтинг імпортерів вітчизняного м’яса.

Значно менші закупки здійснюють Нідерланди (14,9%), Словаччина (9,1%), Білорусь (5,0%), Азербайджан та Ірак (по 4,8%).

«Сукупно ці країни акумулюють близько 60% експорту вітчизняної м’ясопродукції у грошовому виразі», – поінформував Микола Пугачов.

Другим чинником, за його словами, є триваюче з 2016 року збільшення обсягів експортних поставок м’яса птиці. Ця тенденція зберігалася у І півріччі 2019 року в частині зростання вартості та обсягів експортних поставок цього виду м’ясної продукції.

Якщо за шість місяців 2018 року обсяги поставок м’яса птиці збільшилися проти відповідного періоду 2017 року лише на 3%, то у І півріччі 2019 року виросли проти минулорічних показників за січень-червень майже на 38% і сягнули 211 тис. т.

Вартість експорту цього виду м’ясної продукції збільшилася на 28% – з $241 млн до $307 млн.

«За прогнозами науковців Інституту аграрної економіки, тенденція щодо збільшення обсягів експорту цього виду продукції зберігатиметься й 2019 року», – підсумував Микола Пугачов.

Нагадаємо, курятина залишається найдоступнішим м'ясом в Україні.

agravery.com





Схожі новини
  • Україна посилила експорт олійних культур до Європи
  • З України на 21% збільшився експорт м’ясопродукції
  • За І півріччя 2018 року експорт м’яса птиці збільшився майже на чверть
  • Індія - основний покупець української олії
  • 2017 року рейтинг імпортерів вітчизняного м’яса вперше очолили Нідерланди – Микола Пугачов

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.