Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: Українським тепличникам слід шукати нові ринку збуту та нові ідеї просування продукції
» » ДУМКА: Українським тепличникам слід шукати нові ринку збуту та нові ідеї просування продукції

    ДУМКА: Українським тепличникам слід шукати нові ринку збуту та нові ідеї просування продукції


    Таку думку висловив директор Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Федір Рибалко в ході свого виступу на Першій Міжнародній конференції «Тепличний бізнес України – 2019» .

    «Відповідно діяльність виробників повинна бути спрямована на доскональне вивчення ситуацій на найближчих ринках та швидке реагування на ці ситуації», – зауважує експерт.   

    Одним з найбільш перспективних експортних ринків Федір Рибалко назвав Румунію. Румунія щороку імпортує томати більше ніж на $150 млн по доволі високим цінам. І навіть незважаючи на 500-600 км спільного кордону Україна не поставляє томати до цієї країни. Основною причиною є язиковий бар’єр та відсутність контактів румунських імпортерів. Тому Українська плодоовочева асоціація в жовтні поточного року організовує торгову місію до Румунії для налагодження контактів між виробниками та імпортерами плодоовочевої продукції.    

    Також експерт звернув увагу на ринок Близького Сходу.

    «Представники Української плодоовочевої асоціації спілкуватися з імпортерами плодоовочевої з Дубаї, які обслуговують сотні готелів у місті. І наразі з їх сторони є високий попит на тепличну продукцію. Але варто розуміти, що мова йде виключно про преміум сегмент, і продукцію з високими стандартами. Поставки томатів до Дубаї можливо здійснити тільки авіатранспортом і наразі далеко не всі виробники готові до такої тонкої роботи. Що стосується постачання продукції морським транспортом, то варто зазначити таку країну, як Саудівська Аравія. Час на перевезення продукції з одеського порту до портів Саудівської Аравії становить в середньому 10-12 днів, що дозволяє зберегти кондиції товару», — пояснює експерт.  

    Рибалко також додав, що Україні цілком реально зайняти своє місце на кожному з цих ринків, але для цього потрібно бажання змінюватися зі сторони виробників та інвестування в розвиток.  

    У свою чергу директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва додала, що українським тепличникам для успішного освоєння зовнішніх ринків потрібні інвестиції не тільки у виробництво та засвоєння  сучасних технологій, але й у маркетинг.

    «Якщо виробник вміє створювати цінність своєму продукту, вдало просувати його на зовнішніх ринках, то він зможе продати його дорожче. Враховуючи, що тенденції виробництва продукції закритого ґрунту у світі набувають все більшої популярності у виробників та споживачів по усьому світу, українським виробникам слід враховувати цей тренд та активізувати роботу в цьому напрямі»,— зазначила директор з розвитку УПОА.   

    Нагадаємо, на Прикарпатті створять агрохаб із вирощування лохини.

    agravery.com





    Схожі новини
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Україна потіснила польські яблука на ринку ОАЕ
  • ПРОГНОЗ: Експорт яблук до ОАЕ досягне 4 тис. тонн за сезон
  • ДУМКА: Українські виробники все більше переймаються стратегією продажу продукції
  • ПРОГНОЗ: Ціни на овочі у новому сезоні в Україні можуть різко знизитися

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: Українським тепличникам слід шукати нові ринку збуту та нові ідеї просування продукції


Таку думку висловив директор Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Федір Рибалко в ході свого виступу на Першій Міжнародній конференції «Тепличний бізнес України – 2019» .

«Відповідно діяльність виробників повинна бути спрямована на доскональне вивчення ситуацій на найближчих ринках та швидке реагування на ці ситуації», – зауважує експерт.   

Одним з найбільш перспективних експортних ринків Федір Рибалко назвав Румунію. Румунія щороку імпортує томати більше ніж на $150 млн по доволі високим цінам. І навіть незважаючи на 500-600 км спільного кордону Україна не поставляє томати до цієї країни. Основною причиною є язиковий бар’єр та відсутність контактів румунських імпортерів. Тому Українська плодоовочева асоціація в жовтні поточного року організовує торгову місію до Румунії для налагодження контактів між виробниками та імпортерами плодоовочевої продукції.    

Також експерт звернув увагу на ринок Близького Сходу.

«Представники Української плодоовочевої асоціації спілкуватися з імпортерами плодоовочевої з Дубаї, які обслуговують сотні готелів у місті. І наразі з їх сторони є високий попит на тепличну продукцію. Але варто розуміти, що мова йде виключно про преміум сегмент, і продукцію з високими стандартами. Поставки томатів до Дубаї можливо здійснити тільки авіатранспортом і наразі далеко не всі виробники готові до такої тонкої роботи. Що стосується постачання продукції морським транспортом, то варто зазначити таку країну, як Саудівська Аравія. Час на перевезення продукції з одеського порту до портів Саудівської Аравії становить в середньому 10-12 днів, що дозволяє зберегти кондиції товару», — пояснює експерт.  

Рибалко також додав, що Україні цілком реально зайняти своє місце на кожному з цих ринків, але для цього потрібно бажання змінюватися зі сторони виробників та інвестування в розвиток.  

У свою чергу директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва додала, що українським тепличникам для успішного освоєння зовнішніх ринків потрібні інвестиції не тільки у виробництво та засвоєння  сучасних технологій, але й у маркетинг.

«Якщо виробник вміє створювати цінність своєму продукту, вдало просувати його на зовнішніх ринках, то він зможе продати його дорожче. Враховуючи, що тенденції виробництва продукції закритого ґрунту у світі набувають все більшої популярності у виробників та споживачів по усьому світу, українським виробникам слід враховувати цей тренд та активізувати роботу в цьому напрямі»,— зазначила директор з розвитку УПОА.   

Нагадаємо, на Прикарпатті створять агрохаб із вирощування лохини.

agravery.com





Схожі новини
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Україна потіснила польські яблука на ринку ОАЕ
  • ПРОГНОЗ: Експорт яблук до ОАЕ досягне 4 тис. тонн за сезон
  • ДУМКА: Українські виробники все більше переймаються стратегією продажу продукції
  • ПРОГНОЗ: Ціни на овочі у новому сезоні в Україні можуть різко знизитися

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.