Аграрний тиждень. Україна
» » За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%
» » За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%

    За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%


    За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%

    Станом на 1 вересня 2019 р. середнє зростання за тарифами на перевезення зерна зросло на 3,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

    Найбільше зростання продемонстрували перевезення на відстань до 50 км — ріст на 18,3%, а також на відстань до 100 км — на 16%.

    На відстань до 200 км середній тариф знизився на 11,4%, а на відстань до 300 км — на 8,6%.

    «Основним фактором, що вплинув на зниження тарифів, стало суттєве падіння цін на основні с/г культури, що виробляються в Україні і йдуть на експорт, як наслідок, виробники почали максимально економити на вартості доставки і нав’язувати ринку нижчі тарифні ставки в порівнянні з минулим роком», — йдеться у повідомленні.

    Згідно з прогнозами видання, сегмент автомобільної логістики буде основним драйвером зростання ринку перевезень зернових вантажів, адже для цього є ряд передумов:



    стабільний тренд на зростання обсягів валових зборів наймасовіших с/г культур, що також забезпечує зростання обсягів експорту;



    попри позитивні зміни в діяльності «Укрзалізниці», даний канал логістики досяг свого піку пропускної спроможності про що свідчать затримки с/г вантажів і оголошення «конвенцій» під час проходження збиральних кампаній;



    розвиток річкової логістики має досить туманні перспективи.

    Враховуючи це, трафік вантажів в найближчі роки буде досить суттєво перерозподілятись на користь авто. В такій ситуації виникає потреба в інвестиціях, які допоможуть сформувати вантажний автомобільний парк, що зможе задовольнити попит.

    Тарифи на перевезення мають чітку сезонність, найбільше зростання відбувається в вересні, жовтні і листопаді під час збирання соняшника і кукурудзи, що супроводжується дефіцитом транспортних засобів.

    ІЦ УАК за матеріалами Kurkul

    agroconf.org





    Схожі новини
  • За січень-вересень 2019 р. перевезення зерна Дніпром зросло вдвічі
  • Морські порти України розпочали рік зі зростання обсягів перевалки
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Укрзалізниця не йде на поступки аграріям
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%


За рік тарифи на перевезення зерна зросли майже на 4%

Станом на 1 вересня 2019 р. середнє зростання за тарифами на перевезення зерна зросло на 3,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Найбільше зростання продемонстрували перевезення на відстань до 50 км — ріст на 18,3%, а також на відстань до 100 км — на 16%.

На відстань до 200 км середній тариф знизився на 11,4%, а на відстань до 300 км — на 8,6%.

«Основним фактором, що вплинув на зниження тарифів, стало суттєве падіння цін на основні с/г культури, що виробляються в Україні і йдуть на експорт, як наслідок, виробники почали максимально економити на вартості доставки і нав’язувати ринку нижчі тарифні ставки в порівнянні з минулим роком», — йдеться у повідомленні.

Згідно з прогнозами видання, сегмент автомобільної логістики буде основним драйвером зростання ринку перевезень зернових вантажів, адже для цього є ряд передумов:



стабільний тренд на зростання обсягів валових зборів наймасовіших с/г культур, що також забезпечує зростання обсягів експорту;



попри позитивні зміни в діяльності «Укрзалізниці», даний канал логістики досяг свого піку пропускної спроможності про що свідчать затримки с/г вантажів і оголошення «конвенцій» під час проходження збиральних кампаній;



розвиток річкової логістики має досить туманні перспективи.

Враховуючи це, трафік вантажів в найближчі роки буде досить суттєво перерозподілятись на користь авто. В такій ситуації виникає потреба в інвестиціях, які допоможуть сформувати вантажний автомобільний парк, що зможе задовольнити попит.

Тарифи на перевезення мають чітку сезонність, найбільше зростання відбувається в вересні, жовтні і листопаді під час збирання соняшника і кукурудзи, що супроводжується дефіцитом транспортних засобів.

ІЦ УАК за матеріалами Kurkul

agroconf.org





Схожі новини
  • За січень-вересень 2019 р. перевезення зерна Дніпром зросло вдвічі
  • Морські порти України розпочали рік зі зростання обсягів перевалки
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Укрзалізниця не йде на поступки аграріям
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.