Станом на 1 вересня 2019 р. середнє зростання за тарифами на перевезення зерна зросло на 3,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Найбільше зростання продемонстрували перевезення на відстань до 50 км — ріст на 18,3%, а також на відстань до 100 км — на 16%.
На відстань до 200 км середній тариф знизився на 11,4%, а на відстань до 300 км — на 8,6%.
«Основним фактором, що вплинув на зниження тарифів, стало суттєве падіння цін на основні с/г культури, що виробляються в Україні і йдуть на експорт, як наслідок, виробники почали максимально економити на вартості доставки і нав’язувати ринку нижчі тарифні ставки в порівнянні з минулим роком», — йдеться у повідомленні.
Згідно з прогнозами видання, сегмент автомобільної логістики буде основним драйвером зростання ринку перевезень зернових вантажів, адже для цього є ряд передумов:
Враховуючи це, трафік вантажів в найближчі роки буде досить суттєво перерозподілятись на користь авто. В такій ситуації виникає потреба в інвестиціях, які допоможуть сформувати вантажний автомобільний парк, що зможе задовольнити попит.
Тарифи на перевезення мають чітку сезонність, найбільше зростання відбувається в вересні, жовтні і листопаді під час збирання соняшника і кукурудзи, що супроводжується дефіцитом транспортних засобів.
ІЦ УАК за матеріалами Kurkul
agroconf.org