Аграрний тиждень. Україна
» » На українському ринку з’являється більше імпортних товарів
» » На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

    На українському ринку з’являється більше імпортних товарів


    На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

    За січень-вересень 2019 року в Україні збільшили обсяги імпорту молока, сиру, яєць та вершкового масла.

    За три квартали 2019 року обсяг імпорту вершкового масла в Україну зріс на 69% порівняно з показниками за аналогічний період 2018. Основними постачальниками цього продукту стали: Нідерланди ($3 млн.), Німеччина ($1,4 млн.) та Франція ($686 тис.). Разом із цим українські виробники зменшили обсяги продажів вершкового масла за кордон за 9 місяців 2019 року на 65,2% порівняно з попереднім роком. Причиною такої імпортно-експортної ситуації стали два фактори. По-перше, вартість вершкового масла на європейському ринку в деяких країнах є меншою і знижується, тоді як ціна на вітчизняний продукт зростає. Для порівняння, на початку 2019 року вартість 1 кг цього продукту жирністю 82% складала 158,8 грн. , а в Україні – 186 грн. Також у вересні 2019 року українське вершкове масло вагою 200 грам подорожчало на 13% або на 4 грн. 87 коп. порівняно з відповідним місяцем попереднього року. По-друге, обсяги виробництва вершкового масла в Україні за січень-серпень 2019 року зменшились на 18% порівняно з показниками за аналогічний період минулого року. Певно, що ціна на цей вид продукту на внутрішньому ринку зростає, а обсяги його виробництва знижуються в основному через збільшення вартості сировини для його виробництва – молока. Ситуація з імпортом молка також засвідчує, що українці починають приділяти все більше уваги продукції з закордону. Так, у фізичному обсязі за січень-вересень поточного року в Україні було придбано в 2,3 рази більше імпортного молока ніж за аналогічний період минулого року.

    Окрім цього, за період січень-вересень поточного року на 64,4% збільшились обсяги імпорту курячих яєць порівняно з даними за 2018 рік. Основними покупцями курячих яєць вітчизняного виробництва стали ОАЕ ($21,4 млн.), Ірак ($13,2 млн.) та Віргінські о-ви ($8,6 млн.). Також за три квартали 2019 року українські виробники продали закордон на 40,2% яєць більше ніж за відповідний період минулого року.. Основними постачальниками курячих яєць стали Польща (5,6 млн.), Болгарія (4,4 млн.), Німеччина (3,7 млн.). Ситуація з нарощення обсягів продажів українських яєць закордон пояснюється збільшенням поголів’я курей на вітчизняних виробництвах.

    Аналітичний департамент УАК

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Україна зменшила імпорт масла в 20 разів
  • Виробництва молока та вершкового масла зменшилось
  • В Україні виробництво вершкового масла зросло на 15,2%
  • Мінагрополітики: Цьогоріч виробництво вершкового масла збільшилося на 14,7%
  • У 2011році пропозиція вершкового масла в Росії склала 505,6 тис. т

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На українському ринку з’являється більше імпортних товарів


На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

За січень-вересень 2019 року в Україні збільшили обсяги імпорту молока, сиру, яєць та вершкового масла.

За три квартали 2019 року обсяг імпорту вершкового масла в Україну зріс на 69% порівняно з показниками за аналогічний період 2018. Основними постачальниками цього продукту стали: Нідерланди ($3 млн.), Німеччина ($1,4 млн.) та Франція ($686 тис.). Разом із цим українські виробники зменшили обсяги продажів вершкового масла за кордон за 9 місяців 2019 року на 65,2% порівняно з попереднім роком. Причиною такої імпортно-експортної ситуації стали два фактори. По-перше, вартість вершкового масла на європейському ринку в деяких країнах є меншою і знижується, тоді як ціна на вітчизняний продукт зростає. Для порівняння, на початку 2019 року вартість 1 кг цього продукту жирністю 82% складала 158,8 грн. , а в Україні – 186 грн. Також у вересні 2019 року українське вершкове масло вагою 200 грам подорожчало на 13% або на 4 грн. 87 коп. порівняно з відповідним місяцем попереднього року. По-друге, обсяги виробництва вершкового масла в Україні за січень-серпень 2019 року зменшились на 18% порівняно з показниками за аналогічний період минулого року. Певно, що ціна на цей вид продукту на внутрішньому ринку зростає, а обсяги його виробництва знижуються в основному через збільшення вартості сировини для його виробництва – молока. Ситуація з імпортом молка також засвідчує, що українці починають приділяти все більше уваги продукції з закордону. Так, у фізичному обсязі за січень-вересень поточного року в Україні було придбано в 2,3 рази більше імпортного молока ніж за аналогічний період минулого року.

Окрім цього, за період січень-вересень поточного року на 64,4% збільшились обсяги імпорту курячих яєць порівняно з даними за 2018 рік. Основними покупцями курячих яєць вітчизняного виробництва стали ОАЕ ($21,4 млн.), Ірак ($13,2 млн.) та Віргінські о-ви ($8,6 млн.). Також за три квартали 2019 року українські виробники продали закордон на 40,2% яєць більше ніж за відповідний період минулого року.. Основними постачальниками курячих яєць стали Польща (5,6 млн.), Болгарія (4,4 млн.), Німеччина (3,7 млн.). Ситуація з нарощення обсягів продажів українських яєць закордон пояснюється збільшенням поголів’я курей на вітчизняних виробництвах.

Аналітичний департамент УАК

agroconf.org





Схожі новини
  • Україна зменшила імпорт масла в 20 разів
  • Виробництва молока та вершкового масла зменшилось
  • В Україні виробництво вершкового масла зросло на 15,2%
  • Мінагрополітики: Цьогоріч виробництво вершкового масла збільшилося на 14,7%
  • У 2011році пропозиція вершкового масла в Росії склала 505,6 тис. т

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.