Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»На українському ринку з’являється більше імпортних товарів
АТУ»Новини»На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

    На українському ринку з’являється більше імпортних товарів


    На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

    За січень-вересень 2019 року в Україні збільшили обсяги імпорту молока, сиру, яєць та вершкового масла.

    За три квартали 2019 року обсяг імпорту вершкового масла в Україну зріс на 69% порівняно з показниками за аналогічний період 2018. Основними постачальниками цього продукту стали: Нідерланди ($3 млн.), Німеччина ($1,4 млн.) та Франція ($686 тис.). Разом із цим українські виробники зменшили обсяги продажів вершкового масла за кордон за 9 місяців 2019 року на 65,2% порівняно з попереднім роком. Причиною такої імпортно-експортної ситуації стали два фактори. По-перше, вартість вершкового масла на європейському ринку в деяких країнах є меншою і знижується, тоді як ціна на вітчизняний продукт зростає. Для порівняння, на початку 2019 року вартість 1 кг цього продукту жирністю 82% складала 158,8 грн. , а в Україні – 186 грн. Також у вересні 2019 року українське вершкове масло вагою 200 грам подорожчало на 13% або на 4 грн. 87 коп. порівняно з відповідним місяцем попереднього року. По-друге, обсяги виробництва вершкового масла в Україні за січень-серпень 2019 року зменшились на 18% порівняно з показниками за аналогічний період минулого року. Певно, що ціна на цей вид продукту на внутрішньому ринку зростає, а обсяги його виробництва знижуються в основному через збільшення вартості сировини для його виробництва – молока. Ситуація з імпортом молка також засвідчує, що українці починають приділяти все більше уваги продукції з закордону. Так, у фізичному обсязі за січень-вересень поточного року в Україні було придбано в 2,3 рази більше імпортного молока ніж за аналогічний період минулого року.

    Окрім цього, за період січень-вересень поточного року на 64,4% збільшились обсяги імпорту курячих яєць порівняно з даними за 2018 рік. Основними покупцями курячих яєць вітчизняного виробництва стали ОАЕ ($21,4 млн.), Ірак ($13,2 млн.) та Віргінські о-ви ($8,6 млн.). Також за три квартали 2019 року українські виробники продали закордон на 40,2% яєць більше ніж за відповідний період минулого року.. Основними постачальниками курячих яєць стали Польща (5,6 млн.), Болгарія (4,4 млн.), Німеччина (3,7 млн.). Ситуація з нарощення обсягів продажів українських яєць закордон пояснюється збільшенням поголів’я курей на вітчизняних виробництвах.

    Аналітичний департамент УАК

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Україна зменшила імпорт масла в 20 разів
  • Мінагрополітики: Цьогоріч виробництво вершкового масла збільшилося на 14,7%
  • У 2011році пропозиція вершкового масла в Росії склала 505,6 тис. т
  • Виробництва молока та вершкового масла зменшилось
  • В Україні виробництво вершкового масла зросло на 15,2%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

24 жовтень, Розділ Новини, переглядів 2 269

На українському ринку з’являється більше імпортних товарів

За січень-вересень 2019 року в Україні збільшили обсяги імпорту молока, сиру, яєць та вершкового масла.

За три квартали 2019 року обсяг імпорту вершкового масла в Україну зріс на 69% порівняно з показниками за аналогічний період 2018. Основними постачальниками цього продукту стали: Нідерланди ($3 млн.), Німеччина ($1,4 млн.) та Франція ($686 тис.). Разом із цим українські виробники зменшили обсяги продажів вершкового масла за кордон за 9 місяців 2019 року на 65,2% порівняно з попереднім роком. Причиною такої імпортно-експортної ситуації стали два фактори. По-перше, вартість вершкового масла на європейському ринку в деяких країнах є меншою і знижується, тоді як ціна на вітчизняний продукт зростає. Для порівняння, на початку 2019 року вартість 1 кг цього продукту жирністю 82% складала 158,8 грн. , а в Україні – 186 грн. Також у вересні 2019 року українське вершкове масло вагою 200 грам подорожчало на 13% або на 4 грн. 87 коп. порівняно з відповідним місяцем попереднього року. По-друге, обсяги виробництва вершкового масла в Україні за січень-серпень 2019 року зменшились на 18% порівняно з показниками за аналогічний період минулого року. Певно, що ціна на цей вид продукту на внутрішньому ринку зростає, а обсяги його виробництва знижуються в основному через збільшення вартості сировини для його виробництва – молока. Ситуація з імпортом молка також засвідчує, що українці починають приділяти все більше уваги продукції з закордону. Так, у фізичному обсязі за січень-вересень поточного року в Україні було придбано в 2,3 рази більше імпортного молока ніж за аналогічний період минулого року.

Окрім цього, за період січень-вересень поточного року на 64,4% збільшились обсяги імпорту курячих яєць порівняно з даними за 2018 рік. Основними покупцями курячих яєць вітчизняного виробництва стали ОАЕ ($21,4 млн.), Ірак ($13,2 млн.) та Віргінські о-ви ($8,6 млн.). Також за три квартали 2019 року українські виробники продали закордон на 40,2% яєць більше ніж за відповідний період минулого року.. Основними постачальниками курячих яєць стали Польща (5,6 млн.), Болгарія (4,4 млн.), Німеччина (3,7 млн.). Ситуація з нарощення обсягів продажів українських яєць закордон пояснюється збільшенням поголів’я курей на вітчизняних виробництвах.

Аналітичний департамент УАК

agroconf.org





Схожі новини
  • Україна зменшила імпорт масла в 20 разів
  • Мінагрополітики: Цьогоріч виробництво вершкового масла збільшилося на 14,7%
  • У 2011році пропозиція вершкового масла в Росії склала 505,6 тис. т
  • Виробництва молока та вершкового масла зменшилось
  • В Україні виробництво вершкового масла зросло на 15,2%

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.