У січні-вересні 2019 р. експорт продукції м’ясної групи збільшився до $531 млн проти $479 млн за відповідний період минулого року. Зібльшення склало майже 11%.
Про це повідомив заступник директора Національного наукового центру «Інститут аграрної економіки», член-кореспондент НААН Микола Пугачов, передає прес-служба Інституту.
За його словами, позитивні зрушення в експорті м’яса та субпродуктів пояснюються двома чинниками:
Так, за дев’ять місяців 2019 р. найбільше продукції цієї групи — на $96 млн (18,1%) — імпортувала Саудівська Аравія, що втричі більше, ніж за відповідний період минулого року.
Нідерланди, які два роки поспіль очолювали рейтинг імпортерів продукції цієї групи, на другому місці (15,2%). Значно менші закупки здійснюють Словаччина (8,9%), Білорусь (6,4%), Азербайджан (5,2%), Ірак (4,4%), ОАЕ (3,9%), Казахстан (3,5%) та Гонконг (3,3%).
Загалом до названих країн було експортовано понад 69% м’ясопродукції у грошовому обсязі.
За січень-вересень 2019 р. вартість експорту м’яса птиці збільшилася проти минулорічних показників за відповідний період на 15% — з $381 млн до $439 млн при зростанні обсягів експорту цього виду м’ясної продукції з 244 тис. т до 303 тис. т.
ІЦ УАК за матеріалами Kurkul
agroconf.org