Аграрний тиждень. Україна
» » Українські ягоди та фрукти викликали чималий інтерес на виставці в ОАЕ
» » Українські ягоди та фрукти викликали чималий інтерес на виставці в ОАЕ

    Українські ягоди та фрукти викликали чималий інтерес на виставці в ОАЕ


    Українські ягоди та фрукти викликали чималий інтерес на виставці в ОАЕ

    В Дубаї стартувала спеціалізована виставка World of Perishables для виробників плодоовочевої продукції, триватиме вона до 14 листопада. Участь у заході беруть представники з 35 країн світу.

    Українські виробники плодоовочевої продукції представили свій стенд за підтримки Української плодоовочевої асоціації (УПОА), Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

    Крім того, під час World of Perishables, УПОА організовує зустрічі українських виробників продукції плодоовочевої групи з найбільшими імпортерами, закупівельниками мереж супермаркетів, а також представниками компаній, що постачають до сегменту HoReCa.

    Як повідомляє представник УПОА Богдан Рибалко, всі вони охоче проводять переговори щодо потенційного ділового співробітництва з українськими постачальниками.

    “Під час торгової місії ми відзначаємо не тільки пожвавлений інтерес байєрів з ОАЕ до української продукції, але й продуктивні перемовини з представниками, зокрема, турецького та японського бізнесу.

    Крім того, українські виробники, за результатами першого дня роботи World of Perishables виявили бажання детальніше вивчити питання продажів на гуртовому ринку плодоовочевої продукції ОАЕ, а також роботи на локальних ринках”,- зазначив Богдан Рибалко.

    Серед учасників торгової місії – провідні компанії українського плодоовочевого ринку: “Володимирські сади”, “Сади Дніпра”, “ФрутЛогістик”, “Нікдарія”, “UАBerry”.

    ІЦ УАК за матеріалами Seeds

    agroconf.org





    Схожі новини
  • ДУМКА: Українським тепличникам слід шукати нові ринку збуту та нові ідеї просування продукції
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Україна потіснила польські яблука на ринку ОАЕ
  • ПРОГНОЗ: Експорт яблук до ОАЕ досягне 4 тис. тонн за сезон
  • ДУМКА: Українські виробники все більше переймаються стратегією продажу продукції

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські ягоди та фрукти викликали чималий інтерес на виставці в ОАЕ


Українські ягоди та фрукти викликали чималий інтерес на виставці в ОАЕ

В Дубаї стартувала спеціалізована виставка World of Perishables для виробників плодоовочевої продукції, триватиме вона до 14 листопада. Участь у заході беруть представники з 35 країн світу.

Українські виробники плодоовочевої продукції представили свій стенд за підтримки Української плодоовочевої асоціації (УПОА), Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР).

Крім того, під час World of Perishables, УПОА організовує зустрічі українських виробників продукції плодоовочевої групи з найбільшими імпортерами, закупівельниками мереж супермаркетів, а також представниками компаній, що постачають до сегменту HoReCa.

Як повідомляє представник УПОА Богдан Рибалко, всі вони охоче проводять переговори щодо потенційного ділового співробітництва з українськими постачальниками.

“Під час торгової місії ми відзначаємо не тільки пожвавлений інтерес байєрів з ОАЕ до української продукції, але й продуктивні перемовини з представниками, зокрема, турецького та японського бізнесу.

Крім того, українські виробники, за результатами першого дня роботи World of Perishables виявили бажання детальніше вивчити питання продажів на гуртовому ринку плодоовочевої продукції ОАЕ, а також роботи на локальних ринках”,- зазначив Богдан Рибалко.

Серед учасників торгової місії – провідні компанії українського плодоовочевого ринку: “Володимирські сади”, “Сади Дніпра”, “ФрутЛогістик”, “Нікдарія”, “UАBerry”.

ІЦ УАК за матеріалами Seeds

agroconf.org





Схожі новини
  • ДУМКА: Українським тепличникам слід шукати нові ринку збуту та нові ідеї просування продукції
  • УПОА запустила нові сервіси з просування експорту
  • Україна потіснила польські яблука на ринку ОАЕ
  • ПРОГНОЗ: Експорт яблук до ОАЕ досягне 4 тис. тонн за сезон
  • ДУМКА: Українські виробники все більше переймаються стратегією продажу продукції

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.