Українське ягідне підприємство ТОВ Нікдарія (TM iBerry) та одна з найбільших компаній-імпортерів свіжих фруктів Перської Затоки FarzanaTrading з ОАЕ підписали на виставці WOP Dubai 2019 угоду щодо регулярних авіа-поставок української лохини в сезоні 2020 року.
Реалізація вищезгаданого контракту стала можливою завдяки угоді між ТОВ “Нікдарія” та Міжнародними авіалініями України (МАУ), яка була підписана раніше. МАУ надали гарантію блоку вантажних місць з визначеним планом польотів на маршруті Київ – Дубай в літній авіа навігації на 2020 рік.
Як зазначає Євген Харлан, директор з розвитку та стратегії ТОВ “Нікдарія”, підписання цієї угоди є суттєвим проривом у відносинах між ягідними господарствами України та покупцями з Об’єднаних Арабських Еміратів.
Вперше досягнуті домовленості мають чіткі обсяги замовлень лохини українського походження на регулярній щотижневій основі протягом всього ягідного сезону. Особливо приємно, що продукція буде постачатись з національним брендуванням, символікою та чітким визначенням країни походження, що стане суттєвим проривом в просуванні України, як важливого постачальника свіжих фруктів та ягід преміальної якості і дозволить створити попит на продукцію й інших українських господарств.
Такого результату було б неможливо досягнути без торгівельної місії українських виробників в ОАЕ “FruitTradeUkraine – MiddleEast”, організованої Українською плодоовочевою асоціацією (УПОА) за підтримки Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (FAO), Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та EU4Business навесні 2019 року та, що ще важливіше, подальшої підтримки та розширення контактів цих організацій з покупцями Близького сходу. Участь в WOP також організовано за їхньої підтримки, за що ми їм особливо вдячні”, – підкреслює Євген Харлан.
Як зазначила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька: “Експорт української продукції до Об’єднаних Арабських Еміратів, як, власне, до будь-якої іноземної країни, є дуже важливою складовою представництва України в Світі, її автентичності й упізнавості.
Це розширює знання іноземних громадян про нашу країну, її ресурси та інвестиційну привабливість. Упевнена, що мешканці ОАЕ із задоволенням ласуватимуть українською лохиною і захочуть більше дізнатися про країну її походження”.
ІЦ УАК за матеріалами Seeds
agroconf.org