Аграрний тиждень. Україна
» » «Укрзалізниця» готується до запровадження приватної тяги
» » «Укрзалізниця» готується до запровадження приватної тяги

    «Укрзалізниця» готується до запровадження приватної тяги


    «Укрзалізниця» готується до запровадження приватної тяги

    Пропозиції про запровадження приватної тяги за наказом Володимира Зеленського розробляє АТ «Укрзалізниця».

    Про це повідомив директор з розвитку компанії Андрій Рязанцев під час конференції II Саудівсько-український аграрний бізнес-інвестиційний форум у Києві, передає.

    «У нас є великий парк приватної тяги. Однак вони не можуть возити вантажі Україною, а лише підвозити до найближчої станції… Це 700 локомотивів… Приватний капітал може зробити конкурентний ринок, де УЗ стане одним із операторів. За наказом президента розробляємо пропозиції», — сказав Рязанцев.

    Для запровадження приватної тяги в Україні необхідно не менше 3 років, переконаний Рязанцев.

    «Якщо говорити про допуск до магістральних ліній приватних локомотивів — у парламенті є законопроект, який передбачає створення декількох структур, які будуть забезпечувати доступ до інфраструктур. Це займе не менше 3 років після прийняття закону. Експеримент може запрацювати раніше», — пояснив директор з розвитку УЗ.

    У АТ «Укрзалізниця» сподіваються, що завдяки збільшенню кількості локомотивів з'явиться можливість на чверть збільшити потужності у перевезенні зерна.

    «Зараз приватні компанії активно купують вагони, придбали 27 тисяч зерновозів. Але я раджу їм зупинитись. Бо немає локомотивів. Парку локомотивів в середньому 40 років. Це не найстарший парк у світі, але маємо його оновлювати… Ми торік придбали електровози Дженерал Електрик (General Electric) — вони беруть менше палива, ефективніші. Сподіваємося знайти вигідну програму фінансування і підписати новий контракт з однією з провідних компаній-виробників світу, які є на ринку», — повідомив Рязанцев.

    ІЦ УАК за матеріалами Agravery

    agroconf.org





    Схожі новини
  • «Укрзалізниця» готується до запуску приватної тяги
  • "Кернел" зацікавлений у пілотному проекті з впровадження приватної тяги
  • УЗА вважає бажання “Укрзалізниці” експортувати зерно відповіддю на вимоги прискорити допуск приватної тяги
  • На закупівлю локомотивів «Укрзалізниці» потрібно $1,65 млрд — Рязанцев
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Укрзалізниця» готується до запровадження приватної тяги


«Укрзалізниця» готується до запровадження приватної тяги

Пропозиції про запровадження приватної тяги за наказом Володимира Зеленського розробляє АТ «Укрзалізниця».

Про це повідомив директор з розвитку компанії Андрій Рязанцев під час конференції II Саудівсько-український аграрний бізнес-інвестиційний форум у Києві, передає.

«У нас є великий парк приватної тяги. Однак вони не можуть возити вантажі Україною, а лише підвозити до найближчої станції… Це 700 локомотивів… Приватний капітал може зробити конкурентний ринок, де УЗ стане одним із операторів. За наказом президента розробляємо пропозиції», — сказав Рязанцев.

Для запровадження приватної тяги в Україні необхідно не менше 3 років, переконаний Рязанцев.

«Якщо говорити про допуск до магістральних ліній приватних локомотивів — у парламенті є законопроект, який передбачає створення декількох структур, які будуть забезпечувати доступ до інфраструктур. Це займе не менше 3 років після прийняття закону. Експеримент може запрацювати раніше», — пояснив директор з розвитку УЗ.

У АТ «Укрзалізниця» сподіваються, що завдяки збільшенню кількості локомотивів з'явиться можливість на чверть збільшити потужності у перевезенні зерна.

«Зараз приватні компанії активно купують вагони, придбали 27 тисяч зерновозів. Але я раджу їм зупинитись. Бо немає локомотивів. Парку локомотивів в середньому 40 років. Це не найстарший парк у світі, але маємо його оновлювати… Ми торік придбали електровози Дженерал Електрик (General Electric) — вони беруть менше палива, ефективніші. Сподіваємося знайти вигідну програму фінансування і підписати новий контракт з однією з провідних компаній-виробників світу, які є на ринку», — повідомив Рязанцев.

ІЦ УАК за матеріалами Agravery

agroconf.org





Схожі новини
  • «Укрзалізниця» готується до запуску приватної тяги
  • "Кернел" зацікавлений у пілотному проекті з впровадження приватної тяги
  • УЗА вважає бажання “Укрзалізниці” експортувати зерно відповіддю на вимоги прискорити допуск приватної тяги
  • На закупівлю локомотивів «Укрзалізниці» потрібно $1,65 млрд — Рязанцев
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.