Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА вважає бажання “Укрзалізниці” експортувати зерно відповіддю на вимоги прискорити допуск приватної тяги
» » УЗА вважає бажання “Укрзалізниці” експортувати зерно відповіддю на вимоги прискорити допуск приватної тяги

    УЗА вважає бажання “Укрзалізниці” експортувати зерно відповіддю на вимоги прискорити допуск приватної тяги






    Українська зернова асоціація (УЗА) вважає бажання “Укрзалізниці” зайнятися експортом зерна відповіддю на вимогу бізнесу прискорити допуск приватної тяги на залізницю, повідомив Президент УЗА Микола Горбачьов в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна”.

    “Я навіть не допускаю такої можливості. Думаю, що вимоги зернового ринку прискорити допуск приватних операторів локомотивної тяги спровокували відповідну реакцію, виражену паном Рязанцевим в такий саркастичній формі. У держави вже є і ДПЗКУ, і Аграрний фонд, тому зайнятися непрофільним бізнесом УЗ ніхто не дозволить “, – зазначив Президент УЗА.

    На його думку, якщо “Укрзалізниця” все-таки стане зернотрейдером, це викличе “реакцію міжнародної спільноти”.

    “УЗ, маючи монополію на локомотивну тягу, створить для себе преференційні умови в доставці зернових вантажів, що буде порушувати і антимонопольне законодавство, і взяті на себе Україною зобов’язання при підписанні угоди з ЄС”, – пояснив Микола Горбачьов.

    Як повідомлялося, Андрій Рязанцев заявив про бажання “Укрзалізниці” почати експорт зерна, закуповуючи його в фермерів. “Таким чином, дрібні підприємства будуть забезпечені доступом до експортних потужностей. З іншого боку, для нас це теж цікаво, оскільки ми зможемо додатково залучати ресурси на зовнішньому ринку”, – сказав Рязанцев.

    У той же час, на думку заступника директора “Нібулона” Володимира Клименка, дана ідея є цікавою, проте виходить за рамки діяльності УЗ як перевізника.

    https://interfax.com.ua





    Схожі новини
  • Через підвищення тарифів Укрзалізниця втрачатиме ринок перевезень зернових вантажів, – зернотрейдери
  • Зерновики та Укрзалізниця розпочали рух до порозуміння
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
  • Обсяги експорту зернових випереджають можливості Укрзалізниці
  • Проблеми з вантажоперевезеннями

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА вважає бажання “Укрзалізниці” експортувати зерно відповіддю на вимоги прискорити допуск приватної тяги






Українська зернова асоціація (УЗА) вважає бажання “Укрзалізниці” зайнятися експортом зерна відповіддю на вимогу бізнесу прискорити допуск приватної тяги на залізницю, повідомив Президент УЗА Микола Горбачьов в коментарі агентству “Інтерфакс-Україна”.

“Я навіть не допускаю такої можливості. Думаю, що вимоги зернового ринку прискорити допуск приватних операторів локомотивної тяги спровокували відповідну реакцію, виражену паном Рязанцевим в такий саркастичній формі. У держави вже є і ДПЗКУ, і Аграрний фонд, тому зайнятися непрофільним бізнесом УЗ ніхто не дозволить “, – зазначив Президент УЗА.

На його думку, якщо “Укрзалізниця” все-таки стане зернотрейдером, це викличе “реакцію міжнародної спільноти”.

“УЗ, маючи монополію на локомотивну тягу, створить для себе преференційні умови в доставці зернових вантажів, що буде порушувати і антимонопольне законодавство, і взяті на себе Україною зобов’язання при підписанні угоди з ЄС”, – пояснив Микола Горбачьов.

Як повідомлялося, Андрій Рязанцев заявив про бажання “Укрзалізниці” почати експорт зерна, закуповуючи його в фермерів. “Таким чином, дрібні підприємства будуть забезпечені доступом до експортних потужностей. З іншого боку, для нас це теж цікаво, оскільки ми зможемо додатково залучати ресурси на зовнішньому ринку”, – сказав Рязанцев.

У той же час, на думку заступника директора “Нібулона” Володимира Клименка, дана ідея є цікавою, проте виходить за рамки діяльності УЗ як перевізника.

https://interfax.com.ua





Схожі новини
  • Через підвищення тарифів Укрзалізниця втрачатиме ринок перевезень зернових вантажів, – зернотрейдери
  • Зерновики та Укрзалізниця розпочали рух до порозуміння
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
  • Обсяги експорту зернових випереджають можливості Укрзалізниці
  • Проблеми з вантажоперевезеннями

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.