Аграрний тиждень. Україна
» » УЗ закликала Раду зняти земельний податок із земель залізнодорожного транспорту
» » УЗ закликала Раду зняти земельний податок із земель залізнодорожного транспорту

    УЗ закликала Раду зняти земельний податок із земель залізнодорожного транспорту


    УЗ закликала Раду зняти земельний податок із земель залізнодорожного транспорту

    АТ Укрзалізниця закликає Верховну Раду України включити землі залізничного транспорту (крім тих, які оподатковуються на загальних підставах), до складу земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком. Ініціатива не стосується тих земель, які обкладаються податком на загальних підставах.

    Про це заявив директор з розвитку бізнесу АТ УЗ Андрій Рязанцев.

    За словами Рязанцева, це усуне нерівність, зменшить витрати залізничної галузі та збільшить її інвестиційну привабливість, а вивільнені кошти можна буде спрямувати на виконання планів по оновленню компанії, що в підсумку сприятиме зростанню податкових надходжень за іншими статтями.

    Директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці нагадав, що з 1 січня поточного року в Україні вступили в силу зміни до Податкового кодексу України та деяких інших нормативних актів (№ 2628-VIII), серед яких, зокрема, позбавлення АТ Укрзалізниця пільги по сплаті земельного податку, в тому числі в межах смуг відведення.

    "Фактично, державний монополіст став в повному обсязі сплачувати за всю землю, де розташовуються не тільки об'єкти інфраструктури, а й перони, перегони тощо. Обсяг оподатковуваного землі збільшився на 209,4 тис. Га, розкиданих по всіх областях і Києву. При цьому обсяг земельних податкових відрахувань зріс утричі – з 1,2 млрд грн в 2018 році до 4-4,2 млрд грн в цьому році", – додав він.

    Разом з тим, за словами Андрія Рязанцева, Укрзалізниця – єдиний транспортний кластер, який платить земельний податок за смуги відводу.

    Повідомляється, що ще в квітні поточного року УЗ виступила за встановлення фіксованих ставок податку для земель ж/д транспорту.

    Тоді компанія пропонувала встановити податок на земельні ділянки в розмірі 0,25% від їх нормативної грошової оцінки у разі, якщо нормативна грошова оцінка таких земель проведена, і 0,25% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області в разі, якщо нормативна грошова оцінка не проведена. З такою ініціативою компанія звернулася навесні до профільних комітетів Верховної Ради України.

    Проект фінплану компанії на 2020 рік писався з того розрахунку, що податок на землю в 2020 році залишиться на тому ж рівні, що і в 2019 – 4,1 млрд грн.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Кабмін повернув Укрзалізницю у підпорядкування Міністерства інфраструктури
  • «Укрзалізниця» може закрити 300 збиткових станцій
  • У 2019 «Укрзалізниця» планує перевезти понад 334,2 млн т вантажів
  • Спадщина та подарунок, отримані з 1 січня, оподатковуються по-новому
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗ закликала Раду зняти земельний податок із земель залізнодорожного транспорту


УЗ закликала Раду зняти земельний податок із земель залізнодорожного транспорту

АТ Укрзалізниця закликає Верховну Раду України включити землі залізничного транспорту (крім тих, які оподатковуються на загальних підставах), до складу земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню земельним податком. Ініціатива не стосується тих земель, які обкладаються податком на загальних підставах.

Про це заявив директор з розвитку бізнесу АТ УЗ Андрій Рязанцев.

За словами Рязанцева, це усуне нерівність, зменшить витрати залізничної галузі та збільшить її інвестиційну привабливість, а вивільнені кошти можна буде спрямувати на виконання планів по оновленню компанії, що в підсумку сприятиме зростанню податкових надходжень за іншими статтями.

Директор з розвитку бізнесу Укрзалізниці нагадав, що з 1 січня поточного року в Україні вступили в силу зміни до Податкового кодексу України та деяких інших нормативних актів (№ 2628-VIII), серед яких, зокрема, позбавлення АТ Укрзалізниця пільги по сплаті земельного податку, в тому числі в межах смуг відведення.

"Фактично, державний монополіст став в повному обсязі сплачувати за всю землю, де розташовуються не тільки об'єкти інфраструктури, а й перони, перегони тощо. Обсяг оподатковуваного землі збільшився на 209,4 тис. Га, розкиданих по всіх областях і Києву. При цьому обсяг земельних податкових відрахувань зріс утричі – з 1,2 млрд грн в 2018 році до 4-4,2 млрд грн в цьому році", – додав він.

Разом з тим, за словами Андрія Рязанцева, Укрзалізниця – єдиний транспортний кластер, який платить земельний податок за смуги відводу.

Повідомляється, що ще в квітні поточного року УЗ виступила за встановлення фіксованих ставок податку для земель ж/д транспорту.

Тоді компанія пропонувала встановити податок на земельні ділянки в розмірі 0,25% від їх нормативної грошової оцінки у разі, якщо нормативна грошова оцінка таких земель проведена, і 0,25% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області в разі, якщо нормативна грошова оцінка не проведена. З такою ініціативою компанія звернулася навесні до профільних комітетів Верховної Ради України.

Проект фінплану компанії на 2020 рік писався з того розрахунку, що податок на землю в 2020 році залишиться на тому ж рівні, що і в 2019 – 4,1 млрд грн.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Кабмін повернув Укрзалізницю у підпорядкування Міністерства інфраструктури
  • «Укрзалізниця» може закрити 300 збиткових станцій
  • У 2019 «Укрзалізниця» планує перевезти понад 334,2 млн т вантажів
  • Спадщина та подарунок, отримані з 1 січня, оподатковуються по-новому
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.