Вирощений в Європі часник займає все більше місця на багатьох європейських ринках, оскільки споживачі шукають екологічно чисту альтернативу китайському часнику, ціни на який останнім часом сильно коливаються.
Зараз вони високі, і це впливає на європейський ринок.
Як повідомляє FreshPlaza, у США імпорт з Китаю сильно постраждав від підвищених ставок імпорту, що сприяє попиту на внутрішній часник. Мексика та Перу задоволені результатами кампанії.
Зазначається, що в Україні площі під часником розширюються щороку.
«Короткий сезон, адже часник є на ринку з серпня по листопад. З жовтня по липень на полицях в основному китайський часник. Головним чином це пов’язано з відсутністю хороших сховищ у нашій країні», – розповідає експортер.
Експортер зауважує, що український часник має великий потенціал. Вітчизняний часник має сильний смак і велику гвоздику (4-6 зубчиків на цибулину). Найбільшими ринками для України є країни Балтії та Білорусь. Менші кількості експортуються до Польщі, Німеччини та Великобританії.
Для українців це був складний сезон, адже розміри були невеликими. Проте деякі компанії бачили в цьому можливості, оскільки маленький часник дуже добре підходить для промислових цілей.
ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні
agroconf.org